hee meiden Angel leuke fotos, alles goed verder? Goldy fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Wat erg van je schoonvader zeg, sterkte Bubsie he wat naar al die zh bezoeken, je blijft bezig zo he. Hopenlijk hoeft ze geen operatie J2j gecondoleerd met je man zijn oma. Fijn dat alles goed was bij de verlos Sam hoe was het bij de kinderarts? Hier alles goed, alweer 3 dagen aant werk, valt altijd tegen na vakantie. Kim gaat overal aan staan, en valt veel, omdat ze opeens los laat. Ze slaapt nu af en toe ook smorgens nog een keer, dat is wel prettig, ipv 1 slaapje overdag. xx
Wat een stilte nog hier, saai haha. Ging net naar de da om 2 ontwormingstabletten voor mijn 2 katten te halen. kreeg er 2 voor in nek, 1tje kan niet tegen pillen, 20 euro, voor 1 behandeling. Echt duur vind ik
haai meiden. Hier even niet terug gelezen, erg druk de laatste tijd en ook veel gezeik gehad. We hebben nu (voorlopig?) het contact verbroken met me schoonouders. Wat er laatst weer is gebeurd was echt de druppel voor ons. Dan zien ze Naomi maar niet voorlopig, jammer dan. Tis ook echt hun eigen schuld dus ga er ook niet wakker van liggen verder. Met Naomi gaat alles prima! Ze loopt langs alles, als ze maar iets kan vasthouden kruipt als een sneltrein en ben nu constant achter haar aan aan het hobbelen en haar proberen het woordje ''nee'' in te prenten. Weghalen, Nee zeggen en dat zo'n 100x per dag
Fijn CD dat Kim nu 's ochtends ook een slaapje doet. Wow zeg, dat is echt duur... Nou ja, ze hebben het toch nodig Jeetje Es dat is pittig Hoe is Vincent eronder dan? Het zijn natuurlijk zijn ouders. Ik kan mij voorstellen dat het voor hem nog iets moeilijker is. Sterkte! Met Luca gaat het iets beter dan gisteren. Thanks for asking Hij kan nu wel heel even alleen spelen waar hij gisteren nog de hele dag bij mij wilde zitten en vooral veel huilde. Hij heeft nog steeds 39 graden koorts dus in dat opzicht gaat het nog niet beter. Morgen ga ik aan het werk en blijft manlief thuis.
Zo...daar ben ik weer eens Vorige week druk gehad op m'n werk. Altijd de laatste dagen voor de vakantie, maar hadden nu ook nog eens sportdag (woensdag) en paasontbijt (donderdag), dus extra druk. Vrijdag t/m maandag lekker naar de camping geweest. Liza heeft heerlijk in haar zwembadje gespeeld Zag al leuke foto's van andere kindjes in zwembadjes. Erg leuk! Goldy, wat erg van je schoonvader! Sterkte ermee! *knuffel* Vervelend Es, van je so. Hoop voor jullie dat het ooit nog eens goed komt... Duur hè, die dierenartsen cd! Wat dat betreft ben ik blij dat ik een dorp woon. De da hier is een stuk goedkoper dan in dan in de stad waar ik eerst woonde. Maar je gaat toch, je laat je huisdier geen pijn lijden. Dithje vervelend dat Luca ziek is Gelukkig gaat het al iets beter...hoop dat de koorts snel weg is. Wat een heerlijk meisje hebben jullie toch Bubsie & Es! Met Liza gaat het erg goed! Ze gaat de hele kamer door....acheteruit Ze zit steeds op handen en knieën, maa weet verder nog niet wat ze met doen Ze kruipt nu elke keer dr hele bed door. En elke keer als ik ga kijken, ligt ze overdwars/met dr hoofd bij het voeteneind/op dr buik Ik kijk als ik naar bed ga maar elke keer hoe ze ligt. Als ze een beetje raar ligt (of op dr buik), dan leg ik haar goed... Als ik dat niet doe, wordt ze halverwege de nacht wakker, omdat ze niet lekker ligt Ik vond het koud vandaag! Moet maar weer snel warmer worden. Was er net aan gewend! Morgen heb ik een dr. fish behandeling in Amsterdam met een vriendinnetje, ben benieuwd of het wat is. Liza is dan bij oma (vriendlief moet weken). Ff lekker dagje weg, ff relaxen... en oma vindt het heerlijk
Dithje; He balen van de koorts! hopelijk is hij morgen meer opgeknapt! En wat mijn s-ouders betreft is Vincent heel nuchter ook al zijn het zijn ouders. Vincent is al uit huis sinds zijn 18e en heeft nooit een onwijs sterke band gehad met zijn ouders. Dus wat er nu gebeurd, ja hij ligt er niet echt wakker van.. hij is heel nuchter erin en zegt gewoon; Jammer voor hun, ze verzieken het voor zichzelf. Mja leuk is het natuurlijk nooit! Meiden ik ga slapen! Morgen komt de dochter van me vriendin een dagje hierheen.. gezellie!!
Mijn nicht(je) (is 5 dagen jonger als ik ) is gisteren avond om 7 over 7 bevallen van een zoontje Jens!!! Ook via keizersnee.
lekker heb ik heel verhaal getikt gaat ineens de pagina weg... dus nogmaals maar dan wat verkort: @ es gefeliciteerd! @ dithje gaat t al beter met luca? verder weet ik t ff niet meer sorry: @ hier, 2 goede avonden met djesslyn gehad! gelijk gaan slapen. alleeen gisteravond toen ik haar in bed legde was het ff aaaaaaaaaaah zei ze toen dus ik zei stil maar slaap lekker schat. en stil was t. en heel de nacht doorgeslapen! maar deze keren wel op een fles! dus geen bv. maar avondpapje! denk dus toch dat mn voeding gewoon niet genoeg meer is en djesslyn is het volgens mij ook zat want ze gaat steeds omhoog tijdens het voeden en aan de fles valt ze in slaap. enige keer wanneer het nog redelijk gaat is smorgens. ga het daarom ook maar afbouwen. alleen weet ik nog niet zo goed welke voeding ik eerst moet laten vallen. want nu kolf ik nog steeds als ik een flesje geef maar ook dat is niet veel meer. nog ff aant bedenken wat te doen dus. tis balen maar 10 maanden is ook goed vind ik zelf!
Cd: bij kinderarts alles goed hoor! Beetje dom gedoe om er helemaal heen te vliegen terwijl dit ook door de telefoon had gekund. Rinze heeft grote eczeemplekken op zn schouders, maar de moeite was te groot om even te kijken of het wel echt eczeem was.. Nou ja.. Het is me wel goed !! Hij doet het goed. OVer 3 maanden weer komen en hopelijk kan hij dan zonder medicijnen. Es Gefeliciteerd! Bubsie, nou mooi bijna 10mnd volgehouden toch? Is super hoor! ! Fijn dat ze nu weer gewoon gaat slapen. Als je gaat afbouwen, dan zou ik de laatste laten vervallen, omdat ze die ook niet meer drinkt... Maar dat moet je even kijken. Als je helemaal stopt, kun je misschien beter eerst de middagvoeding doen? Verder zwaaaaai
Even teken van leven. Hier alles ok. Madelief hoest weer behoorlijk. Verder probeert ze te tijgeren, het zijn vooral rondjes die ze draait. Verder zit ze soms klein poosje los. Afgelopen weekend met fietskar op pad geweest, was leuk! Gisteren oogarts voor Marjolein geweest. Ze wordt niet geopereerd aan haar ogen. Madelief is ook bekeken, alles goed voor zover te zien (had niet anders verwacht)! Nu poging doen tot teruglezen.
Ah nee toch Bubsie Balen zeg! Hoop dat ze inmiddels lekker ligt te slapen. Knuffel! Met Luca gaat het iets beter maar het houd nog niet over. Hij heeft sinds gisteren een nare hoest erbij gekregen en ligt nu dus te 'blaffen' in bed Morgenvroeg even kijken of hij nog koorts heeft. Zo ja dan ga ik afspraak maken bij ha. Gefeliciteerd Es! Huh Sam wat raar dat de ka niet de moeite wou nemen om naar de eczeem te kijken Fijn Marj dat Marjolijn niet geopereerd hoeft te worden! Altijd gezellig fietsen met het hele gezin Bah zeg, Madelief blijft ook wel kwakkelen he?
Idd, ze kwakkelt maar. Had ook al weer loopoor deze week! Maar ja, Luca ook, en dan met koorts erbij. Hier ook zo'n droge, blaffende hoest.
Heey meiden, Ben ik ook weer ff.. Gisteravond met 2 collega`s naar trendvision show geweest.. dus nu weer op de hoogte van de nieuwe trends en technieken voor 2011. Vandaag nog gewerkt en nu al lekker weekend. Fijn om weer een keer op zaterdag vrij te zijn. Met Jayden is alles goed.. zijn 3de tandje komt door maar hij lijkt er (nog) geen last van te hebben. Beterschap voor alle zieke kindjes!
Hee meiden Ben ik de 1 e vandaag, wat een rust. Sam fijn dat het verder goed was bij de ka. Dithje hoe is het nu met Luca? Goldy hoe gaat het met je schoonvader? Heerlijk nu al weekend, en mooi weer. Zo 3 e tandje al. Hier nog steeds 1 Es gefeliciteerd, leuk! Bubsie ging het nog een beetje gisteren avond? Hier valt kim erg veel, ze staat dan een tijdje, en laat zich opeens los. Gisteren bijv aan de bank, ze slaat dan stijl achterover, met hoofd keihard op grond. Vind het wel eng. Meer die dit doen? Ga zo ff in de tuin zitten denk ik, tis mooi weer. Vanmiddag naar mijn oma. xxx
CD: hier geen last mee (gehad). Joshua durfde niet eens zo snel te lopen en te staan. Dat deed hij alleen in de box. En Thessa stond en liep ook vlak daarna gelijk dus veel vallen heeft ze ook niet echt gedaan. En Collin staat alleen nog maar met begeleiding. Zou dus ook niet weten wat je daaraan zou kunnen doen. De rest: beterschap met de zieke kindjes en veel plezier aan iedereen die al weekend heeft! Hier: Net terug van mijn oma. Die heeft vandaag een koninklijke onderscheiding gekregen. Was wel heel apart om te "zien" hoe dat gaat. Ze vond het helemaal geweldig! Er was ook een vriendin van haar gekomen die ze nog kent van uit de oorlog. Die was vanochtend helemaal vanuit Groningen gekomen om hier (Maastricht) te zijn. Daar was ze volgens mij nog het meeste van onder de indruk (oma wordt in juni 89 en haar vriendin is een jaar of 3 jonger)... En dan nog een hele hoop mensen gezien die je normaal nooit spreekt dus dat was wel erg gezellig. Nu nog even hier alle spullen opruimen (oma is nu thuis aan het rusten), kids naar mijn schoonouders brengen en dan gaan we vanavond met de familie nog ergens uit eten in Visé (daar is oma geboren). Dus nog een druk dagje te gaan. Zal op een later tijdstip nog wel wat foto's uploaden! Groetjes!
Sorry dames dat ik niet reageer Met mijn hand gaat het nog niet goed.. heb nog erg veel pijn aan 1 kant van mijn hand. Ook heb ik op een plek op mijn hand bijna geen gevoel meer... Kan gelukkig wel mijn vingers goed bewegen maar geen vuist maken oid. Hopelijk komt het nog allemaal goed daarmee en is er geen blijvende schade in mijn hand aangericht.. Dinsdag moet ik terug naar de chirurg en gaan de hechtingen eruit.. Typen met 1 hand gaat ook wat moeilijker dus ik lees vooral even mee... Dikke knuff voor jullie en jullie kids!