Top Es! Hier niets gedaan aan Koningedag, zijn met kids naar Sprookjeshof geweest. Was rustig en leuk!
Marj. in Zuidlaren?? Wij gaan daar heen met schoolreis (groep 1/ 2). Ik moet eigenlijk nog even een keer heen te 'oriënteren' qua wat makkelijk is.. Is het leuk daar voor 2,5 jarige?
Sam, Marjolein wordt over een maand 3 en die vond het helemaal geweldig. Het is voor een 2,5 jarige ook erg leuk. Springkussens, fietsmolens, trampoline, grote indoorspeeltuin. Gewoon een succes voor kleine meisjes (en jongens)!
Oke !! Het is namelijk een dik uur rijden dus dan moet het wel de moeite waard zijn voor d'r !! Maar dat klinkt goed !!
Voor ons 45 minuten rijden... Ga trouwens niet met de rondvaartboot!!! Hebben wij 2 jaar geleden gedaan... NOOIT WEER! Duurt erg lang. We hebben er vandaag trouwens van 11 tot 4 doorgebracht, zegt (denk ik) al wel iets. En toen wilden beide kids nog lang niet mee (Marjolein lag 5 minuten later al in de auto te slapen...) Heerlijk he, vakantie! Ga even heerlijk ervan genieten, is wel nodig geloof ik!
Heey meiden, Hoop dat iedereen een leuke koninginnedag heeft gehad. Hier zijn we even de stad doorgelopen en over de slingermarkt geweest. Daarna thuis gewokt met vrienden en gingen pas om half 3 vanacht weg, was gezellig dus! Vanmiddag gaat Jayden naar oma en opa toe.. want ik en me mannetje gaan naar de improvisatieshow met Tijl beckand en Ruben van der Meer. Heb er zin in:d @ cd, met svader nog beetje hetzelfde. Hij kan maar hele kleine stukjes lopen en is dan snel bekaf maar hij heeft nu wel een rolstoel gekregen en er is een scootmobiel aangevraagd (maar dat is altijd een hele procedure). Maar zo kan hij toch mee naar buiten en wat andere dingen zien want van steeds thuis zitten word hij alleen maar depressief. @ lea, wat super voor je oma dat ze een onderscheiding heeft gekregen! @ moederk, wat balen dat je zo`n pijn hebt aan je hand. En dat doffe gevoel dat is volgens mij wel normaal. Heb dat ook gehad in mijn vinger. Dat duurde een tijdje voordat dat het gevoel weer helemaal terug kwam. Succes dinsdag! @ es, wat een super leuke foto van Naomi in haar oranje pakje @ marj en sam, klinkt leuk! Fijn dat de kids het zo naar hun zin hebben gehad. Dat zal zo te horen bij jullie ook wel lukken sam.
Goedemorgen! Heeft iedereen Queensday overleefd? Hier een rustige dag gehad gisteren. Manlief is op verjaardag geweest bij zijn broer en ik ben thuis gebleven met Luca. Luca is nog steeds niet beter dus wilde hem niet meeslepen naar een verjaardag. Veel plezier vanmiddag Goldy! Whihihi Es... Heeft Naomi veel bekijks gehad in d'r oranje outfit? Ai MoederK die hand van jou, dat klinkt niet goed. Sterkte en een knuffel! Gefeliciteerd Lae met de onderscheiding van je oma!
Dithje; Ja zeker veel bekijks!! haha, Balen meid dat Luca nog steeds niet beter is! Sterkte! knuff Heb nog een leuke foto van gisteren!! Naomi met de oranje leeuwen! Bekijk bijlage 147556
Hoi meiden, Even snel, want mijn zus is er nog maar een paar daagjes, dus nog zo veel mogelijk van genieten We hebben het super hier, helemaal toppie. Afgelopen weekend uitgeweest in een superhippe club hier met mijn vriendinnen en mijn zus en het was helemaal top. Heerlijk gedanst en enorm veel gelachen. Verder een hoop geshopt en gekletst, ik geniet enorm. Leatitia, wat leuk voor je oma. Stoer van haar vriendin zeg dat ze helemaal naar haar toe kwam. Es, lachen die Oranjefoto's! Iedereen een leuke Queensday gehad? En hebben jullie de Royal wedding nog gezien? Hier was dat Big News, met al die Engelsen hier Kus Elea
VAKANTIE!!! En Marjolein vond het nodig om 6.15 uur wakker te zijn... Hier tandendagen. Robbe zijn 1e ondertand is doorgebroken en bij Madelief zijn beide boventanden op het punt om door te breken. Mevrouwtje heeft vandaag heerlijk tot 8 uur geslapen, grote meid. Verder is ze druk bezig om de wereld om haar heen meer te ontdekken. Zo heerlijk om naar te kijken!
Leuk Marj. Succes met de tandjes en geniet van je vakantie! Lieve foto's Es! Hier slaapt dametje de laatste paar dagen weer wat onrustig en vannacht wilde ze helemaal niet slapen in haar eigen bedje. Was steeds helemaal overstuur en heeft uiteindelijk de hele nacht bij ons geslapen.. We lieten haar steeds even huilen en toen mn man haar pakte, was ze meteen stil en klemde ze zich helemaal aan mn man vast. Toen hij haar in ons bed legde kroop ze meteen helemaal tegen me aan en sliep verder.. Haar slapend terug gelegd maar op het moment dat ze weer even wakker werd begon het weer opnieuw. Misschien nog overprikkeld van de koninginnemarkt of misschien verlatingsangst? Ach ja... Verder eigenlijk alles wel prima met haar Morgen moet ik terug naar de chirurg, ben benieuwd Heb trouwens ook de hele week vrij, heerlijk!
Succes MoederK! WOw Elea nog 11 dagen..... Wat gaat het snel he?? !! Marj, haha leuk tandenweekend !! Hier vanochtend markt. Kinderen waren zooo lief !! Kwam thuis, Rinze stonk, pak hem op... Nou damn.. Hij zat compleet onder de poep!! Zelfs zn jas!! Heb hem meteen maar in bad gezet !!
Geniet van je tijd met je zus Elea! Hoelang blijft ze nog? Lang genoeg om de verjaardag van L.yvia te vieren? Joh MoederK wat vervelend dat Anissa weer zo overstuur was. Sterkte met je hand! Dat zijn veel tanden opeens Marj! Hebben de kindjes er veel last van? Jakkie bah Sam Hoe gaat het met jullie Bubsie? Gaat het slapen van Djesslyn al beter of....? Hier; manlief is vanochtend met Luca naar de ha geweest aangezien Lucaatje nog steeds ziek is. Hij heeft een ab kuur gekregen en een verwijziging naar de KNO-arts.
Wat goed dat hij een doorverwijzing heeft. Maar gauw bellen voor afspraak, of heb je dat al gedaan? Dit is ook niets !!
hee meiden ff een knuf, kom morgen weer meelezen, net 3 dagen gewerkt, had ff geen energie voor forum. Hier alles verder goed xxx
Dithje, nee, ze hebben er (gelukkig) geen last van! Het grappige is dat toen Robbe zijn 1e 'grote mensen' boventand kreeg, Madelief haar 2 ondertandjes kreeg. Hoezo broer/zusliefde?