Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    leuke foto's es!!

en nog meer leuke foto's gezien (sorry weet ff niet wie).

heb vandaag van john gehoord dat ik na moet gaan denken om te verhuizen naar belgie......... hij kan daar gaan werken met het vooruitzicht hoger op te kunnen wat hij dus graag wil...
    maar weet het niet... ben bang dat ik heimwee krijg. zit ik daar helemaal alleen en john is werken....
    zal vannacht denk ik niet zo goed slapen.

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mag ik even iets leuks vertellen over grote-kleine zus? Célya zwemt namelijk zelf! Ben zo trots Ze is pas 2! Nu ze het doorheeft wil ze alleen nog maar naar de bodem duiken. ik heb van die opduikringen gekocht en nu is dat dus het enige dat ze nog doet. :D het is enorm schattig zo'n zwemmend dreumesje en ik vind het echt heel knap! Wilde het even met jullie delen hoor :)

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Moeilijk Bubsie. Maar je kunt toch met je man een periode afspreken dat je het probeert en dan als die periode is afgelopen ( na een jaar bijv.) dan je dan het recht hebt een veto uit te spreken om terug te gaan. Zo hadden wij dat ook gedaan. Ik had mezelf 2 jaar gegeven. Mocht ik dan nog terugwillen dan zouden we dat (zonder discussies) doen. Dat gaf mij enorm veel rust en steun en gaf ook de doorslag om te gaan. Je moet het wel een langere tijd geven. Het duurt minstens een jaar voor je een beetje gesetteld bent.

Succès met het nemen van Die moeilijke beslissing!

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden,

Heb nog niks terug gelezen, ga ik zometeen nog even doen. Heb net xfactor gekeken.. Rochelle was weer super!

Jayden is gelukkig al weer opgeknapt, heeft geen koorts meer en is weer lekker vrolijk en actief.. hier een fototje van vanmorgen:

Bekijk bijlage 149013

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; Eind deze maand horen we meer over dat huis bij Vincent zijn werk wat ik verteld had (vrijstaand enz) :) Dus duimennnnnn!! dan kunnen we dit huis verhuren en kunnen wij in dat huis van Vincent zijn baas.

Ik ga nu lekker slapen!! welterusten!

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ j2j, ahh mooi weer zo`n bolle buik :D.. Leuk dat Bram al veel woordjes zegt!
    Met mn schoonvader nog niet zo best. 10 mei krijgt hij weer onderzoeken en 16 mei krijgen ze daar uitslag van.

@ moederK, mooie foto`s van je meisje! Hier is telefoon (en afstandsbediening) ook favoriet!

@ es, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.. leuke foto`s!

@ bubsie, zo dat is wel even een moeilijke beslissing om te maken..

@ elea, super knap hoor van C.elya!
    Ff vraagje nog want jij hebt ook een babycook toch? In dat boekje staat uitsluitend met alcoholazijn schoonmaken maar ik kan nergens alcoholazijn vinden, waar doe jij het mee?

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Spannend Es!

Mooi ventje is Jayden toch:) En wat staat hij al knap!

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Goldy, Je kunt ook gewoon Calgon of Viakal oid gebruiken. Wel 3 keer doorspoelen/koken. Of gewone azijn, maar dat heeft wel Langer nodig Dan schoonmaakazijn.

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik heb hier nog natuurzijn staan, kan toch ook wel ofniet?

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    ja hoor, natuurazijn kan prima. Aan blijven zetten tot de geur weg is.

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi hoi allemaal

kom ff aanwaaien ..

j2j van harte nog meid en wat leuk al een lekker buikje geniet ervan ;) leuk he al die woordjes haha..hier ook elke dag meer ..
    goldy wat een heerlijk ventje zeg
    bubs pff spannend zeg en heel moeilijk kan het me voorstellen ..hoop dat je eruit kan komen met de moeilijke beslissing..
    moederk hihi de telefoons ook ...
    elea wat knap van je grote/kleine meid zeg echt een waterratje hihi..
    dithje hoe is het nu met luca? las dat je maandag na de ka kan?? hoe is het nu met je moeder??
    es mooie die foto,s ..
    sam hoe is het me je kleine man??

caitlin zegt ook al steeds meer woorden ..papa en mama..bo en bahh.. lekker ..hoera ..dag ..dat..ja en nee....en al het andere brabbelen want die ratelt maar door hier ..en dan doet ze de leeuw na hahah.. we doen elke avond al een hele tijd boekje lezen dieren enz en dan doen we de geluiden en nu sins 2 dagen doet ze de leeuw na echt grappig hihi...
    hier alles goed alleen weer erg druk doe al weer teveel maar het voelt goed en als het net te is neem ik gas terug ...volop bezig met het plannen van onze trouwdag ..volgende week zaterdag moet ik mijn jurk weer passen pfff zo spannend allemaal...
    wij gaan miss ook verhuizen ..we zijn gister wezen kijken (woningruil) het is wel kleiner dan nu maar zo gezellighuisje ..we willen toch weer terug na onze oude wijk dus nu maandag ff na de stichting en dan hopen dat het allemaal gaat lukken ..

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto's MoederK, Es en Goldy!

Wow wat goed van je meisje Elea dat ze al zelf kan zwemmen :$:D
    Het aftellen voor de verjaardag van L.yvia is begonnen... ;)

Ai dat lijkt mij inderdaad een lastige beslissing Bubsie. Veel wijsheid en succes meis!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel erg leuk en spannend al die voorbereidingen voor het huwelijk Angel :) Wanneer is de grote dag?
    Leuk he die brabbelende baby's? Luca is ook een echte copy cat :p
    We moeten idd maandag naar de KNO-arts. Het gaat al een stuk beter met Luca, we kunnen echt merken dat de ab aanslaat.
    Met mams gaat het goed. Wel veel 'gezeur' nog met de stoma maar overall mogen we niet klagen. Hoe is het met jouw schoonvader en met Sam?

Aaaah J2J wat fijn zeg dat het zo goed met je gaat! 16 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel. Vind je het goed te doen? Je zwangerschap icm de zorg voor Bram?

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje fijn dat het met luca al beter gaat en met je moeder idd zon stoma is niet alles maar hopelijk wordt dat beter he! ..met schoonpa gaat niet goed blijft sukkelen het vocht blijft zitten en de ogen zijn erg slecht is bijna blind echt in een hele korte tijd dit komt als het er zo uitziet na alle onderzoeken van de humera dus dat is wel minder..
    ja heerlijk he die brabbelende kinders het is nooit stil in huis haha en ze is zo bijdehand en haalt alles overhoop hahah..maar ohhh zo leuk ... 29 juli is de dag dus nog maar ff hihi.. met sam gaat het wel wat beter hij zit nu in de dag dienst vanaf half mei dus wel beter voor hem want die ploegen draaien was echt niks meer kwa gezondheid ..

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel gaat goed met Rinze hoor! Lekker vrolijk, doet wat pogingen tot staan (als ik hem neer wil zetten hoor, niet te snel :p )

Verder wel gelezen, maar niet zoveel tijd/ puf om te reageren. Heb zometeen vrijgezellenfeestje van mn vriendin. Die gaat 20 mei trouwen en Jildou is dan samen met haar dochter bruidsmeisje. Helemaal leuk dus. Maandag hebben we picoolo kinderarmbandjes voor ze gekocht met aantal bedeltjes.. Maar damn wat is dat duur ;) !! Wel leuk, ze worden getrouwd door degene die ons 3 jaar geleden ook getrouwd heeft, en ik net zwanger was van Jildou dus dat vond ze erg leuk dat zij nu bruidsmeisje bij hun is!
    We gaan het spel wie is de mol spelen in Groningen... EN je raadt al wie de mol is zeker? Heb ik weer :p !
    Verder denk ik dat ik binnenkort afscheid van jullie ga nemen. Nou ja niet helemaal hoor, blijf wel wat meelezen denk ik maar ik merk aan mezelf dat ik het wel even goed vind allemaal. Erg druk met werk, studie en kinderen waar ik momenteel volop van geniet. Maar ik was er de laatste tijd ook al niet veel meer, qua reageren etc.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    thanks meiden!

@ angel spannend! en leuk weer jurk passen.

@ dithje, fijn dat het beter gaat met je ventje!

@ sam. zag inderdaad al dat je er minder was. ik reageer ook niet zoveel meer. heb het ook ff te druk met van alles hier thuis.
    leuk dat jildou bruidsmeisje mag zijn!!

@ hier. straks lekker bbq bij schoonzus dus kleintje kunnen ff samen spelen nog.

verder niet veel te melden. ja ik twijfel of ik wel hier weg wil...... we hebben net een leuk blokje waar we in wonen ook voor Djesslyn zijn allemaal kleine kindjes. en spelen leuk met elkaar. maar ja.... john zei ja maar daar zal ze ook wel kindjes zien or...
    moeilijk. moeilijk. aan de andere kant volgens john kunnen we ergens gaan wonen waar het niet langer als een uur rijden hiervandaan is... maar toch... ik ga gewoon rustig verder denken en met mn ma en vriendinnen erover hebben misschien vind ik het dan niet meer zo'n moeilijke beslissing.

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Goldy fijn dat je mannetje opgeknapt is, leuke foto

Moederk mooie foto van je meisje, veel haartjes heeft ze ook al

Sam hoe was het vrijgezellenfeest?

Dithje gelukkig knapt Luca weer op en slaat de ab aan. Wel goed maandag naar de kno arts, als ie het zo vaak heeft

J2j wow 16 weken alweer. Gaat het met bram erbij?

Ik had vandaag extra gewerkt, een half dagje, en bij een vriendin geweest, die is over 4 weken uitgerekent.
    Morgen mijn verjaardag vieren, ik ben maandag jarig.

Fijne moederdag allemaal morgen

xxx

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ohja, het is Moederdag morgen! Niet vergeten mijn mama te bellen :)

Mijn manlief is vanaf vanavond een week in Azië. Dat betekent dus dat hij er niet is op Lyvia's verjaardag :( Gelukkig kijkt ze nog niet op de kalender, haha. Dus we vieren het gewoon wat later :D maar ik vind het wel jammer...

Ik heb voor haar verjaardag een stuurtje voor aan de buggy gekocht. Kan ze lekker racen :p Haar zussen hebben ook cadeaus uitgezocht. Van C élya krijgt ze een pop en E line geeft een pannenset met geluidjes erin, kan ze lekker rammen :D

Hebben jullie al leuke verjaardagsideeen? Weet dat ik wat voor loop hoor ;)

X Elea

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jeej ik was de beste mol! Niet ontdekt dat ik hem was hihi! En lekker sneaky de boel gesaboteerd!! Was gezellig maar ben kapot!

Elea ik vind het deze keer zooooo moeilijk. Denk dat het een garage van little people wordt... En fotoalbum van eerste jaar want damn ik zit al op dik 90 paginas en er moeten nog 2,5 maand fotos bij!!!wordt ook wel 80euro! Snik....

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Leuk die garage Sam! Wij hebben hem ook en hij is echt onverwoestbaar. De barbies kunnen trouwens ook met de lift ;) Jammer dat je minder meeschrijft. Het is hier sowieso rustig. Maar wel makkelijker teruglezen steeds ;)

Dithje, wat een gedoe he met zo'n stoma. Maarja het is een noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen... :( Fijn dat je morgen naar de kno-arts kunt. Ik zal aan je denken. Hier een hoop gebrabbel, maar kan er nog niet veel van maken ;) Vooral veel 'dadadadadaaaa, toetoe en bibibitata' :D Ik geniet nog even van de stilte voor de storm :p

Lastig he Bubsie. Ik weet niet hoe makkelijk je contact maakt en nieuwe vrienden, maar het is een hele stap alles achter te laten. Je kunt er veel voor terug krijgen, maar het kan ook wel eens moeilijk zijn. Zeker als je nu zo leuk woont, met vriendjes voor je meisje. Maar wat John zegt, kindjes zijn er overal en ze zijn nu nog zo jong...

J2J, wat leuk zeg, alweer 16 weken :$ En nu al een lekker buikkie dus. Leuk hoor! Heftig he als je nog een kleintje hebt rondlopen. Hoop dat je het allemaal een beetje redt. En Bram gaat ook lekker dus, fijn. Hij zal het vast geweldig vinden straks, zo'n klein frummeltje erbij.

Angel, sow die Caitlin gaat ook als een speer he! Leuk joh! En bijna trouwen... Spannend :D Je gaat toch wel een plaatje spammen van jezelf en je lieve bruidsmeisje he? Wat erg van je svader zeg. :( Knuff...

Liefs Elea

Deel Deze Pagina