Ik ben ook al heel erg aan he nadenken wat ik Liza zal geven voor haar 1e vejaardag... Van mijn ouders krijgt ze een hobbelschaap en van 'grote' opa en oma (opa en oma van mijn vriend) een houten poppenwagen. Verder weet ik niet wat ze krijgt. Ik denk eover om een spaarrekening voor haar te openen en daar geld op te storten als kado voor haar 1e verjaardag.... Maar ik vind het ook leuk omhaar iets tastbaars te geven. Ik weet het dus nog niet Jammer Sam dat je er niet zo vaak meer zal zijn... Het is hier inderdaad een stuk rustiger dan voorheen. Komt waarschijnlijk ook door het mooie weer. Dan gaan we lekker weg. In de winter zit je toch mee binnen achter de compu. Wel leuk zo'n vrijgezellenfeest! Goed gedaan! Hoop dat er iets uitkomt bij de kno Dithje, want het is wel vervelend dat hij zo vaak last heeft. Hier een hoop gebrabbel, tatata (soms lijkt het op tante), dadada, wawawa (of zoiets ), maar nog geen échte woorden te ontdekken. J2j 16 weken alweer. Wat gaat dat snel! Is het te doen met nog een kleintje én het warme weer? Moet er toch niet aandenken hoor om nu zwanger te zijn ik wacht nog wel even Jeeje Bubsie wat een lastige beslissing! Ik zou ook niet weten hoor wat ik zou doen... Een termijn coor jezelf stellen is wel een goed idee. Kijken hoe je het vindt. Maar ja, dat moet ook maar kunnen met je man z'n werk... Moeilijk hoor! Sterkte met het nemen van deze belangrijke beslissing. Veel plezier vandaag cd met het vieren van je verjaardag. Heb je een tuin? Het is heerlijk weer, dus dan kun je het lekker in de tuin vieren Moederdag vandaag! En...zijn jullie al verwend? Mijn mannetje is aan het werk, maar heb wel een lieve kaart en kadootje gekregen We zijn vandaag ook 7 jaar samen. Wat een feest Vanmiddag even naar mijn so. Mijn ouders blijven lekker tot laat op de camping. Ze hebben gelijk! Dus daar ga ik morgen even heen. En....Liza tijgert...vooruit! Ze heeft heel lang op handen en knieën gezeten en wist verder niet wat ze moest doen. Gisteren lag haar speeltje iets te ver weg entoen tijgerde ze er ineens naartoe echt superleuk! Ze gaat nu het hele huis door
Leuke foto's Tamaraliza! Echt een moppie en wat goed dat ze tijgert! Eerste verjaardag/kado: wij storten voor Luca's eerste verjaardag een bedrag op zijn spaarrekening en daarnaast krijgt hij nog een 'tastbaar' kado(tje). Wat weet ik nog niet precies. Ik ben al wel aan het kijken wat mij leuk lijkt voor hem om zo ook een wens lijst te maken voor de gasten. Vind het namelijk wel fijn en leuk dat hij spullen/dingen/speelgoed krijgt waar hij echt wat aan heeft. Zit in de modus van Little People, Duplo, Thomas & Friends maar ook loopauto, loopfiets, speelhuis voor in de tuin en wat ik erg leuk vind is een activiteitentafel van Chicco. Bekijk bijlage 149333 Wat je zegt Elea noodzakelijk kwaad die stoma Whaaa ik vind het zo'n raar idee dat de eerste baby over een paar dagen al 1 wordt Laat staan hoe gek jij het moet vinden. Whihihi Sam jij bent dus de perfecte mol! Moederdag: Geniet ervan meiden! Ik heb een sleutelhanger gekregen die Luca op het kdv heeft 'geknutseld' en een parfum. Goed verwend dus
Jeetje Angel dat je schoonvader zo slecht is Ik wist wel dat er ernstige bijwerkingen vast zaten aan de humera maar blindheid En dan nog volhouden dat het medicijn goed voor is :x Hoe gaat het met jou Bubsie? Kan je het hele Belgie verhaal een beetje een plaatsje geven? Hoe is het met jouw schoonvader dan Goldy?
Hoi hoi, Het is allemaal goed te doen hoor. Als Bram 's middags slaapt pak ik op mijn vrije dagen het middagdutje af en toe mee. Verder sjouw ik met hem rond en lig met hem op de speelmat te spelen, doe nog alle dingen die ik niet-zwanger ook doe. Van het weer nu nog geen last, heb misschien een goede oefening gehad vorig jaar zomer . @Tamaraliza, leuke foto's van jullie meisje, wat een lieverd! @Dithje, leuke ideeën voor de 1e verjaardag, dat is wel speelgoed waar ze lang plezier van zullen hebben. Ken jij Chuggington? Die komt op DisneyXD, is ook met treintjes en zien er schattig uit. Chuggington met Wilson, Brewster, Koko en anderen @Bubsie, succes met het maken van de beslissing. Kan me voorstellen dat je daar even over moet nadenken. @Es, leuke foto's van Naomi in het kinderparadijs. Ziet er gezellig uit! @Sam, leuk vrijgezellenfeest hebben jullie gehad! Jij bent idd een goede mol! Minder schrijven hier, kan me helemaal voorstellen dat je het druk hebt met alles. Hoe is het met Pippo, alles goed met haar en de zwangerschap? @hier, Bram krijgt een houten zandbak voor zijn 1e verjaardag. Wij hebben een paar weken geleden een speeltoren van hout met schommel en glijbaan geplaatst en de zandbak maakt onze tuin dan aardig "kinderspeeltuin" . Ik ga ook een lijstje maken, om te voorkomen dat ik straks met een berg ballen of knuffels zit te kijken. Net als Dithje ook zegt, liever cadeautjes waar hij langer plezier van heeft.
Zo te lezen zijn alle mama`s goed verwend met moederdag! Hier ook een heerlijk ontbijtje en kadootje gehad .. @ dithje, schoonvader zit beetje in een dip. Wil zijn bed ook niet uit komen enz. Aankomende dinsdag krijgt hij de onderzoeken en 16 mei de uitslag dus dan weten we meer.
Even snel ! Dithje, ik zou duplo volgend jaar pas doen. Dan hebben ze er veel meer aan en staat het eerst niet een jaar te wachten ! Die activiteitentafel is vast een groot succes. Jildou heeft ook zoiets en die vindt hem nog geweldig. Rinze kan er straks ook mooi mee spelen ! En een loopauto moet natuurlijk niet ontbreken . Het is leuk dat ze er nu wat aan hebben, of zeer binnenkort. Wij hebben een winny de pooh loopauto en Jildou heeft er wat op afgespeeld. Zelfs haar vriendinnetje wil er nog steeds op, maar hij staat op Rinze z'n kamertje als schommelauto nu even ! Maar hij komt straks weer beneden als Rinze ook aan de wandel gaat ! Verder hier topdag gehad! We zijn naar Zuidlaren- sprookjeshof, geweest. Zelfs Rinze had het super!! Ze zijn zooo lief geweest !!
Dithje, die tafel staat ook bij mijn schoonouders. Is groot succes! Wij hebben er 1 van v-tech, is ook super! Goed om te horen dat Sprookjeshof leuk was Sam! Moederdag: ik ben verwend! Van Robbe een verftekening (4 vierkantjes) met madeliefjes en eronder Ma-de-liefste (is bij ons dubbel toepasselijk, haha!), van Marjolein en Madelief een potje met snoephartjes erin (kdv). Verder nog een plant voor in de tuin, bloembollen (uitgezocht door Robbe) en iets voor aan de muur buiten. Verder allemaal leuke berichten gelezen, maar ben vergeten...
O ja, tips voor 1e verjaardag: loopautog (zoals Sam ook al zei), driewieler (met duwstang!), zandbak, spulletjes zandbak, voorleesboeken/prentenboeken, cd met LEUKE kinderliedjes, tafeltje met stoeltje, houten insteekpuzzel. Denk ook alvast aan speelgoed waar ze iets ouder voor moeten zijn, leg het eerst even weg!
wat marj ook zegt idd dat zou ik sowieso doen, wegleggen. Te veel speelgoed dan zijn ze het overzicht kwijt en spelen ze vaak niet meer.
Moederdag; Ach het zal mijn vent niet wezen of hij is het ''vergeten'' en ja Naomi zit natuurlijk niet op een kdv dus daar ook niks gemaakt.. Ik baalde wel hoor.. mijn allereerste moederdag wordt zomaar ''vergeten'' en dat heb ik Vin ook wel duidelijk gemaakt Ach k heb besloten om dat maar mijn tattoo bij te laten werken op mijn enkel en Naomi's naam erbij te laten zetten! Dat wilde Vin eerst niet maar nu heeft ie echt PECH!!!
Wat een droppie! Het is qua figuur echt net mijn dochter. Ook zo'n fijn poppetje. Dithje, idd heel raar. Ik vind haar nog zo klein, kan me gewoon niet voorstellen dat ze al 1 wordt. Alls mensen vragen hoe oud ze is vind ik dat altijd lastig om te antwoorden. Want ze is wel bijna 1, maar ook weer niet. Snappie? En qua formaat is ze natuurlijk helemaal een ukkie. Al weegt ze nu wel al bijna 8 kilo, dus dat gaat goed. Hihi Es, groot gelijk hoor, lekker doen als jij die tattoo graag wilt. Heb je tenminste nog je cadeautje binnen Zo'n speeltafel had ik vroeger ook voor de meiden. Heb nu spijt dat ik 'm heb weggedaan. Maarja niet alles kon mee he. Hier is de Duplo juist een groot succes. L yvia speelt vooral met de diertjes en lekker smijten met de blokken, maar ook mijn andere meiden hebben er altijd superleuk mee gespeeld en nog steeds. Ik zou dus niet per se nog een jaar wachten met de Duplo. Dan is hij al 2 en mijn meiden speelden er echt wel al eerder mee. Leuk zeg voor Bram, zijn eigen speelparadijs J2J Zand is altijd goed he. Daar zijn ze uren zoet mee. Wij leven hier in de woestijn natuurlijk, dus ze kunnen hun lol op Fijn dat het met de zwangerschap goed gaat. Bram vindt dat vast heel gezellig als je lekker met hem op de grond ligt. Nog even en je komt alleen niet meer op Marj, wat onwijs schattig Ma-de liefste! Hahaha, grappig zeg en idd toepasselijk, leuk om te onthouden voor je meisje voor later ook. Spannend Goldy, van je svader. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter en wil hij weer dingen doen. Want als hij zo down is, is wel erg naar natuurlijk. Sneu hoor... Oh en ik heb echt heel leuk nieuws (het is wel de week van de trotse berichten, maar moet het toch even kwijt ) Lyvia loopt! En niet een paar stapjes, maar ze 'rent' echt gelijk een paar meter (om daarna veelal ter aarde te storten , maar dat terzijde). Ze vindt het zelf vooral ook helemaal grappig Het is zooooooo lief, dat kleine poppie. Net op de valreep voor haar 1e verjaardag dus. Ben benieuwd of ze morgen nog wil, of dat ze dan opeens in staking gaat
Aaaaaaah wat goed van L.yvia Elea! Knap hoor dat ze nu al echt loopt. Is ze echt nog maar 8 kilo? Jeetje mina zeg... Wat voor maat heeft ze dan? Super Sam dat het zo gezellig was en de kids het ook leuk vonden. Hoe doe je dat met Rinze en slapen dan? Of zijn jullie niet de hele dag geweest? Jeetje Goldy wat rot dat je schoonvader zo down is Heel veel sterkte! Kado's: dank dames voor de reacties en de goede tips. Daar kan ik wel wat mee
Livia wat goed !! Dithje, nou dat is niet zo moeilijk bij Rinze Die slaapt toch al niet veel overdag !! De heenreis heeft hij lekker geslapen en de terugweg ook. We zijn half 10 vertrokken en kwart over 5 waren we weer thuis! En als hij erg moe is, wil hij ook nog wel eens in de wandelwagen gaan slapen en aan de borst heeft hij nog een dutje gedaan tussen de middag.