Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Madelief vond het Sprookjeshof zelfs zo leuk dat ze daar niet ging slapen Sam! Er was zoveel te zien...
    Ik heb ook altijd zoiets van als ze moe zijn slapen ze wel in de wandelwagen!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies Marj, hier ook zo hoor. Hij heeft nu eigenlijk ook niet geslapen. Hij vond zelfs de zandbak geweldig terwijl hij altijd alles in de mond stopt, maar dit niet :D !!

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Geweldig!
    Madelief zit ook alle kanten op te draaien om haar roedel te kunnen volgen, zo lief!

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja echt, ze is nog niet zo zwaar Dithje. Ze zit nu in maat 68 en heeft soms ook al 74 aan. Ze is namelijk relatief gezien wel iets langer dan dat ze zwaar is. Het ligt ook een beetje aan het merk kleding. Als het heel smal valt dan past 74 wel. Maar het meeste draagt ze nu 68 (of nog 62 zelfs... ;)). In welke maat zitten jullie kindjes eigenlijk?

Ik zeg ook 'dank' voor de kadotips :D

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca zit nu in maatje 74 Elea. Daarbij moet ik wel de mouwen en pijpen een keer omslaan en ook de taille aanpassen. Vooral na de laatste 'ziek zijn actie'. Luca is daardoor afgevallen. Broeken die goed zaten om zijn middel zijn nu te wijd en zakken af :$:(

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    damn wat voor knoeperd heb ik dan! :D Zit nu in 80 en dat duurt ook niet lang meer! Zijn zomerjas is 86 en kan nog net normaal dicht maar hij redt het er geen zomer mee! broekjes zijn 74\80 qua lengte prima of omslaan nodig maar ik krijg 9vd 10x zn spekbillen er niet normaal in whahaha!! En shirts maat 74 kruipen omhoog en de eerste 80ers ook!! Ook hier weer mouwen prima of te lang maar zn romp is te breed!!! zn joggingbroek die hij veel onder spreidbroek aan had is nu gewoon bijna legging!!(80) :D

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou EUhm, Naomi draagt ook maatje 80 hoor :) :p Al heeft ze ook sommige dingen nog 74 :D

Welke maat slaapzak hebben jullie nu? Ik moet nog een zomerslaapzak erbij hebben maar weet echt niet welke maat ik moet nemen..

90 is te groot, want die heb ik al wel in huis. En 68/80 wordt iets aan de krappe kant.. ;)

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca heeft nog (zomer)slaapzak maat 68/80 Es. Die heb ik toevallig van de week gehaald. De opvolgende maat is 86/104 en dat vond ik wel heel erg groot :cool:

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hangt beetje af van hoe hij valt! ik heb 90 van babydump en zit mooi! van hema vallen ze nu beetje tussen.

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ slaapzak, hier 90 van v en d.
    @ kledingmaat: shirt 74, broek ook wel maar soms al 80 kwa lengte maar dan moet hij wel verstelbaar zijn anders is hij te smal. Djesslyn is ook 8 kilo

@ dithje. ja weet het niet joh. ga me vandaag s ff verdiepen in al mn vragen denk ik. en ook nagaan hoe het zit met mn ziektewet uitkering van het uwv. en nog veel meer dingen. maar sta nog niet te springen...

@ all. knuffel. sorry niet goed gelezen!

@ elea! wat knap zeg al lopen!!!!!!!!!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    oja, wel een hele leuke moederdag gehad. lekker verwend!
    kreeg van Djesslyn een zelf gemaakte(met behulp van papa) bloem! zo leuk hoe ze die vast had om te geven. geloof dat ze hem zelf ook heel erg leuk vond. haha.
    en een fietstas! en er komt nog iets... dus nog spannend ik weet nog niet wat dus goed verwend. ook nog ontbijt op bed gehad dus heerlijk!!

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Zo iedereen lekker verwend met moederdag! Behalve Es...gewoon vergeten! Schandalig...;) Ik zou ook lekker doen wat je wilt nu hoor met ja tattoo :)

Liza zit nu over het algemeen in maat 74. Van de broeken moe ik ze dan nog meestal wel verstellen, want anders zijn ze te wijd. Ze heeft shirtjes 68 die ze ook al aankan, maar de broeken zijn echt wel te kort. Daar kan ze soms wel al maat 80 van aan, maar die zijn dan nog wel te wijd ;) Liza is namelijk iets langer dan gemiddeld, maar zit met haar gewicht wel op het gemiddelde (8330 gr. 3 wkn. geleden). Ze lijkt qua postuur heel erg op L.yvia inderdaad Elea :)
    Wat knap zeg dat L.yvia alkan lopen! Ik vind het al knap dat Liza nu het hele huis doortijgert :D

Slaapzak: ik heb een Puckabag, dus geen idee ;)

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeft iemand nog een tip tegen hoesten? Jayden is verkouden en moet veel hoesten, vooral als hij ligt. Dus nu hoest hij zichzelf steeds wakker. Heb net Daro thijmsiroop gehaald maar volges mij helpt het niet echt.

Jayden draagt ook nog maat 74 maar ik moet maat 80 in gaan slaan want 74 (vooral rompers) word hem te klein. Slaapzak heeft hij maat 90 van prenatal.

@ elea, woww wat knap dat L.yvia al loopt!

@ es, ooww niet leukk dat Vincent het vergeten is :(. Groot gelijk om je tattoo uit te breiden ;)!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    De Daro Thijmsiroop werkte bij ons wel goed Goldy. Niet na 1x al maar na een dag ofzo. Lastig he dat die kleintjes zichzelf wakker hoesten. Sterkte!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij heeft hem nu pas 2 x gehad dus ik moet een beetje meer geduld hebben ;) . Zeer lastig idd!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Gisteren mijn verjaardag gevierd, erg verwent.
    jadore gekregen(luchtje) lingeriebon, klusbon, wokpan, makeuptas, oorbellen, bloemen, en veel geld
    Vandaag echt jarig, maar gewoon gewerkt

Kledingmaat, kim nu in maat 80, sommige dingen nog 74.
    Slaapzeker heb ik van de hema, wel een grote maat, 86/104 of iets, maar is van onder alleen iets te lang. Die ander was te klein, dit gaat prima

Knuffel voor allemaal

xx

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD Van harte gefeliciteerd meis!!!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    CD van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    CD van harte!
    Hier maat 74/80. Madelief is ook lang maar smal. Kleding die Marjolein mooi zat is Madelief vaak 'te' wijd. Soms past 68 ook nog, ligt aan de maat en het model. Moet volgende week maandag naar cb, ben benieuwd naar lengte en gewicht.
    Mmm, nog 2 dagen en dan is mijn meisje ook alweer 9 maanden.

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Even uit mijn hoofd...

Proficiat CD!!! Ben goed verwend zo te lezen!

Elea, wat knap dat ze loopt!!!!!!!!! :)

Goldy, sterkte nog voor je schoonpa... :(
    Heb helaas geen tips tegen het hoesten. Hier hielp (helpt) niet echt iets...

Sam, leuk dat jullie een gezellige dag gehad hebben

Kledingmaat: broeken maat 68 worden nu echt te kort maar maat 74 is nog net iets te lang. Truitjes kan ze maat 68 nog goed aan maar ze draagt ook al veel 74 en die zitten ook prima.

Hier ook geen moederdag hoor..

Hihi, anissa geeft me vaak kusjes. Van die grote natte met de mond open en haar tong naar buiten :D
    Nu had ik straks een beetje chips gegeten en toen ik haar uit bed haalde kreeg ik weer een kus en volgens mij proefde ze toen wat lekkers want ik werd opeens bedolven onder de kusjes met haar tong, haha. :p

Straks ook nog iets schattigs. Ze stond tegen de box aan (buitenkant) en toen ging ik het liedje "klappen in de handjes" zingen.
    Toen liet ze beide handjes los, bedacht zich en pakte snel weer vast. Gaat op haar knietjes zitten (ik was al klaar met zingen) en begint in haar handjes te klappen met zo'n trotse lach erbij. Ooooh, echt zo'n smeltmomentje

Deel Deze Pagina