LYVIA!!!! gEFELICITEERD!!!!!!!!! HIEP HIEP HIEP! HOERAAAAA!!!!!!!!!!! 1 JAAR! HOOP DAT JULLIE EEN FIJNE GEZELLIGE DAG HEBBEN GEHAD!
Dankjulliewel!!!! Mijn meisje heeft een hele fijne verjaardag gehad. En als cadeautje kreeg ze gister ook nog eens 2 voortanden tegelijk Helaas gaat dat wel gepaard met koorts, maar op haar verjaardag zelf had ze er nog niet al te veel last van. Hier wat foto's van mijn jarige jobje. L yvia's eerste taartje. Mmmmmm dat smaakt best
Ik kan helaas geen zing- en cadeautjes foto's plaatsen, omdat we het bij het zwembad gevierd hebben en ik overal in vol ornaat in inimini bikini op sta . Tsja het was 52 graden, dus dan moet je wat Nog maar een lieve foto van mijn schatje dan. 1 Jaar alweer... zucht...
L.yvia, iets te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Leuke foto's heeft mama geplaatst, jouw eerste taartje ziet er mjammie uit. 52 graden !!!
Hier ook wat te laat.. maar beter laat dan nooit.. Gefeliciteerd L.yvia met je eerste verjaardag! Mooie foto`s van je dreumesje, elea!
Elea, gefeliciteerd met je kleine meisje (beetje te laat maar ik sta ook vol verbazing dat het al weer een jaar geleden is). Fijn te lezen dat jullie het lekker hebben gehad ondanks de doorkomende tandjes en de hitte. Pommelmoesje: Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Jeetje, het word steeda stiller hier Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad L. ivia 52gr. wat warm zeg! Maar dat zijn jullie vast al gewend Liza heeft ontdekt dat ze ook op haar handen & knieën vooruit kan (kruipen ipv tijgeren), maar tijgeren gaat sneller, dus na een paar 'passen' kruipen gaat ze toch maar weer over op tijgeren Het was vandaag dubbel feest hier! (Schoon)ma jarig én Ajax kampioen (manlief is een echte Ajax supporter). Moet er nu toch echt aan geloven... Liza krijgt een Ajax shirt. Heb ooit eens geroepen dat als Ajax kampioen wordt, zij een shirt mocht. Ja, wie had ooit gedacht dat dat nog ging gebeuren Hoe is het verder met iedereen en alle lieve kids? Iedereen gezellig weekend gehad?
Whahaha Tamaraliza iets te hard geschreeuwd dus Alsnog gefeliciteerd met je schoonmama! Wat goed dat Liza het kruipen aan het ontdekken is Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Luca zijn 7e tandje is doorgekomen en nummer 8 staat ook op stapel. Verder trekt hij zich overal aan op en wil hij overal aanzitten Manlief belde vanmorgen (ik moet op maandag altijd vroeg weg) dat het tijd wordt om traphekjes te gaan plaatsen. Luca had het gepresteerd om op de 2e tree te komen
@E.lea: mooie foto's! @Tamaraliza: proficiat met je schoonmama... Wij hadden hier ook een verjaardag gisteren. Mijn mama was 50 geworden. We hebben maar een klein feestje gegeven. In september (als mijn zusje terug is van buitenlandstage) wordt het "grote" feest gehouden. (mijn vader is ook 50 geworden dit jaar). We moesten tussendoor ook nog naar het ziekenhuis toe op visite... mijn oma is daar zaterdagochtend opgenomen geworden omdat ze vocht achter haar hart en op haar longen had enzo... maar het gaat nu alweer wat beter met haar... ff kijken hoe het nu verder zal gaan... Deze week nog ff druk... zometeen met Thessa naar cb en vanmiddag nog gesprek op school ivm de "proef-dagen" in groep 1. Morgen ben ik jarig maar dan is manlief de hele dag naar Apeldoorn voor het werk, dus dan ga ik weer naar mijn ouders toe en dan 's avonds weer thuis. En woensdag (nadat de kids naar het kdv zijn geweest) gaan we weer naar mijn ouders toe want 's nachts vertrekken manlief en mijn vader voor 4 daagjes naar Madrid... (mijn vader moet daar dingen regelen voor een jongerenreis van komende zomer en Roger heeft benzine van de zaak) Dus nog ff een paar dagen druk en dan hopelijk weer wat rust in de tent.... Roger heeft vanochtend trouwens met mijn baas gebeld om door te geven dat hij het niet verantwoord vond dat ik weer ging werken dus dat hij mij deze week nog niet hoeft te verwachten en ook dat hij het niet eens was met de uitkomst van het gesprek dat ik bij de arbodienst heb gehad. (hij kreeg voicemail). Nu dus maar ff afwachten tot mijn baas hem gaat bellen en dan kijken wat eruit komt.... pfff... nog meer stress yay....
Goedemorgen (nog net ) dames, Ik wil deze link even met jullie delen! 50% en meer korting bij restaurants, fitness, sport, evenementen en nog veel meer - www.groupon.nl Kun je voor 7 euro een fotoboek maken, normaal 20 euro duurder!! Ze gebruiken hetzelfde programma als de kruidvat dus goed te betalen dacht ik zo !!
Verder ben ik vanochtend met Rinze naar de ha geweest. Hij heeft zalf voor z'n ontstoken oogjes en een andere zalf voor z'n eczeem plekken. Fijn dat de ha er wel naar wilde kijken, want die zag dat het ontstoken is en er een schimmeltje bij zit zeer waarschijnlijk, dus andere zalf! Moet deze week beter zijn en anders volgende week weer heen. Ze wil hem plekje vrij hebben !! Jammer dat het wel 1,5 uur allemaal heeft geduurd voordat we klaar waren bij ha en apotheek, maar goed !!
wat fijn dat het vandaag zo goed ging bij de ha en dat Rinze nu (hopelijk) geholpen is met de nieuwe zalfjes... hier: net terug van cb met Thessa. Alles was goed. Er zat 1 regel verschil tussen linker- en rechteroog qua zicht maar dat mag nog. Verder was het spuitje goed gegaan (ze heeft 2 stickertjes gekregen) en is ze goed gegroeid (lengte + gewicht)... vanmiddag nog ff met haar naar de basisschool ivm de oefendagen en dan is ze al bijna een echte grote meid!! Pff... wat gaat dat snel..... Volgende week donderdag moet ik met Collin weer naar cb...
Hee meiden Sorry weer paar dagen niet geweest, had een paar spooknachten met kim, en moest werken ook, dus had even geen puf Reageer morgen weer op iedereen, dan ben ik vrij Ik heb de laatste dagen vreetaanvallen, wordt er helemaal gek van. Morgen maar weer streng op dieet. Ben wel op het gewicht van voor de zwangerschap, maar ben bang weer aan te komen. Kim heeft denk ik weer last van een tand, snachts spoken, en wat pieperig, luieruitslag, en dunne. Zielig. Heb deze speelgoedkist voor Kim besteld, voor is ons nieuwe huis. Verder hebben we witte meubels, en zwart, zijn druk aan het kopen. Maar ja voor Kim mag het wel een beetje gekleurd zijn xxxx
ff snel!! die barbapapa kist wil ik ook!!!!!!!!!! maar vind hem wel duur. mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt? sorry verder geen puf om te reageren. ben ziekjes... knuffel voor iedereen.
Vandaag ook naar cb geweest, met de beide dames. Madelief groeit goed, doet alles precies volgens het boekje. Haar gewicht neemt iets meer toe dan 'hoort', maar dat is in dit geval positief, aangezien ze een bijna vlakke lijn heeft gehad! Het enige wat de arts opviel dat ze verkleefde schaamlipjes heeft... Is niet erg volgens haar, maar ik ben toch even aan het zoeken gegaan. Marjolein doet het ook super. Ze is bijna zindelijk overdag, zelfs het poepen (met als tegenprestatie/chantage een cadeautje) vindt ze niet erg! Verder weer naar de ha geweest. Bij Madelief is de plek op haar hoofd nog niet weg en nu heeft Marjolein ook zo'n plekje, maar dan op haar pols. Twee hele fijne nachten daardoor gehad, ze heeft er erg veel last van. Ha was tevreden over hoofd Madelief, Marjolein heeft nu zalfje gekregen. Op kdv dachten (wisten ze wel zeker eigenlijk) dat het krentenbaard was, maar dus niet! Ik meende het al, ha heeft het nu ook nog eens bevestigd!
Jeetje Marj.. dat is ook niet klein ofzo!!! Hopelijk snel over!!! Ik heb ook ff gegoogled.. had er nog nooit van gehoord, maar is dus veel voorkomend bij meisjes... weer wat geleerd !!