Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff dank je ;) !! Eerlijk gezegd ben ik er nu al klaar mee :p .. Kinderen die eerst wel, dan weer niet meegaan, gezeur over autostoeltjes/verhogers, dan nog dit weer...

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ik dus ook niet. Schrok in eerste instantie dus ook.
    Hopelijk is het snel weg...

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja kan het me voorstellen!

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Jullie gaan ook met auto's?
    Gelukkig is indoor daar ook leuk!
    Ik heb ooit met 5/6 in assen gezeten met veel onweersbuien, was een superleuke dag!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, bus is veel te duur voor zo'n groepje... 26 lln gaan mee (als het goed is). Ach komt vast goed;)

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    bubsie beterschap, heb hem bij jets kidsstore bestelt, 95 euro incl verzenden.

marj hopenlijk gaat de plek snel over

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam veel plezier morgen

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, dat is nog een leuk aantal. Wij hebben 10 lln in groep 1 en 2 samen! Ik heb er wel 24.

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hey dames, ook al weer even niet gereageerd..
    Alles prima hier.
    Slapen gaat gelukkig weer wat beter.

Anissa is nu echt verslaafd aan het traplopen. Ze klim echt met gemak en zonder hulp maar boven om vervolgens ook meteen de trap naar de zolder omhoog te gaan. :$ Dat is wel een open trap dus vind het wel wat enger.
    Traphekjes gaan we binnenkort kopen maar we laten haar toch nog niet alleen dus....

Verder veel aan het lopen langs de meubels al moet ik zeggen dat ze de laatste tijd ook graag zit. En vooral klimmen doet ze graag. Vooral op mij. ;)
    Ook doet ze steeds meer na. Als wij geluidjes maken doet ze het na en ook bepaalde woordjes zegt ze na zoals "aaien" (dat zeg ik altijd als ze me slaat) en "hajje" (betekend doei in dialect) en ook "bumba" Echt heel schattig! :)

Nog steeds geen tandjes in zicht, denk dat ze tandloos blijft, haha :p

Zo, dat was weer mijn update. Kom snel weer bijlezen en reageren!

Knuff!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi oke, ja dat wel, maar is nu even wennen met 6,5 jarigen en net 4 jarigen, is wel heel groot verschil!

MoederK haha die gaat hard :D !! Zo grappig, kan het me nog niet voorstellen dat Rinze ooit van z'n kont afkomt :D !!

Trouwens. Rinze vanmiddag.. Binnen halfuurtje tijd.. 2 complete boterhammen met korsten naar binnen!!! En dat met een halve tand ;) !!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al even niet geweest.. vandaag ook cb geweest. Jayden weer spuitjes gehad en hij heeft er gelukkig geen last van gehad. Lengte was gemiddeld 74 cm en gewicht iets onder gemiddeld 8.8 Kg. Was verder allemaal netjes!
    Jayden wil ook alleen nog maar staan en langs alles aflopen zodat hij alles vast kan pakken en op de grond gooien. Kruipen doet hij een paar pasjes en gaat dan tijgerend verder. Hij is nog steeds beetje verkouden.. hopelijk is hij er snel helemaal vanaf.

Verder.. svader vandaag nog niet veel wijzer geworden. Er moet zowiezo iets gaan gebeuren.. een operatie of misschien via de lies een paraplutje bij het hart. Maar dat gaan de cardioloog en chirurg aanstaande vrijdag overleggen en hoe/wat en wanneer krijgen ze dan nog te horen. Hij heeft vandaag wel zijn scootmobiel gekregen dus kan hij tenminste eens lekker naar buiten! Dat zal hem ook wel goed doen..

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, de tandjes gaan echt hard bij Luca zeg! Ook al zo`n boefje die overal aan wil zitten.. hier hetzelfde haah ;)

@ sam, thnx voor de tip. Ik kom wel zeker over de 25 pagina`s heen, tellen ze dan niet extra veel voor meer pagina`s zodat je nog op dezelfde prijs uitkomt?
    Ik hoop dat de zalfjes ervoor zorgen dat jullie niet terug hoeven naar de ha!

@ cd, leuke speelgoedkist! zielig dat Kim last heeft van dr tandjes, knuffeltje voor Kim!

@ bubsie, beterschap meis!

@ marj, goed van marjolein dat ze bijna zindelijk is! Hopelijk is het plekje bij madelief snel weg!

@ moederk, fijn dat het slapen wat beter gaat. Anissa is echt snel he! Hier geen last van trappen.. wij hebben alles gelijksvloers hihi.
    Jayden doet ook graag klimmen haha!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nee scheelt altijd 20 euro! Rinze zn album is al dik 90 paginas.Zit ik nog niet eens op een jaar:p

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Hier al erg druk/stressy...
    Gisteravond (kwart voor 5) door mam gebeld dat er iets met oma was. Haar mond hing scheef toen mijn oom bij haar in het zh kwam. Dus pap gelijk van Roermond naar huis gereden (hoera voor de file) en uiteindelijk was hij om kwart voor 8 in het ziekenhuis. Daar bleek dat oma 's nachts een bloedpropje in haar hersens heeft gekregen. Ze is nu erg gefrustreerd want praten lukt niet en schrijven lukt ook niet dus ze kan weinig duidelijk maken. Gelukkig was ze wel nog helder en bij enzo maar het is dan toch ff schrikken. Hoe en wat nu verder konden ze niks zeggen. Ze heeft gisteren nog een hersenscan gehad maar uitslagen enzo hebben we niet want de arts was al naar huis en de verpleegster was net haar dienst begonnen dus die kon ook niks zinnigs zeggen. Vanochtend na 10 uur kan pap met de dokter bellen en dan hopen we iets meer te weten.
    Dus of Spanje voor mijn vader en Roger doorgaat en of mijn verjaardag door gaat weten we nog even niet. Roger is vanochtend wel gewoon naar Apeldoorn vertrokken voor de overdracht van zijn projecten maar heeft wel gezegd dat hij direct omkeert als het nodig is. Zometeen maar eens ff mijn vader bellen om te vragen of hij mij en de kids wil/kan ophalen of dat ik met bus/trein moet gaan.

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sam, hoop dat de nieuwe zalf helpt. hij heeft ook al lang eczeem he

Dithje wow heeft luca al bijna 8 tandjes. Hoe is het verder met je?

Moederk gaat ze de trap al op, gaat echt hard

Goldy fijn dat je schoonvader een scootmobiel heeft nu, kan hij iig naar buiten toe

Lea wat erg van je oma, sterkte, hopenlijk trekt het nog bij

Is es hier nooit meer?

xxx

16. Laetitia

CD: thx!

Heb net te horen gekregen dat pap ons komt halen. Dus ik ga ff nog opruimen hier (de kids hebben alweer een uurtje gespeeld :D) en alvast spullen pakken.
    Vooralsnog gaan we vandaag wel "gewoon" onder ons (bij mam thuis) in het klein mijn verjaardag vieren maar het zal nog wel met een (aantal) tripje(s) naar het ziekenhuis gepaard gaan.

Nog maar ff zien of ik vlaai ga halen vandaag of dat ik dat maar laat zitten...

Zal vandaag verder niet veel online zijn (tenzij ik de laptop van pap kan gebruiken, maar dat denk ik niet) dus ik zie jullie vanavond en anders morgen nog wel!

knuffies!

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lea ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd

18. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Gefeliciteerd Laetitia met je verjaardag! (Of ben je niet echt jarig vandaag?).En...sterkte met je oma.

Hoop dat je een leuke dag hebt Sam met de kids en dat het weer een beetje meezit.
    EnInze 2 boterhammen! Zo dan! Liza eet nog steeds amper tot geen brood :( Heb al van alles geprobeerd... Brood met jam,appelstroop, smeerkaas.... Op korstjes laten sabbelen / eten.... Brood zelf geven, dan gaat ze ermee spelen. Ze wil gewoon na 2 hapjes niet meer. Iemand tips?

Dithje Luca ook al 8 tanden! :) Liza heeft er ook al 8. De laatste tijd is het evenstil rond haar tandjes ;)

Ja MoederK, ondernemend zijn die kleintjes hè! Je moet ze echt in de gaten houden! Liza tijgert nu en neemt alles mee wat ze onderweg tegen komt ;)

Vandaag lekker rustig dagje thuis. Nog 1 dagje vrij en dan weer 3 dagen werken...:(

19. Laetitia

Ja, ben vandaag jarig maar we "vieren" het pas donderdag. Dan komen een paar vriendinnen op bezoek als ik bij mam ben. (mits dat doorgaat in ieder geval)... Vandaag komt een bevriend priester voor het diner langs en zijn verder alleen mijn ouders thuis dus doen we verder niks... (muv een stukje vlaai/gebak)

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    :D:D heel herkenbaar! zit ook op blz 50 nu en ben nog maar bij november
    :)

Deel Deze Pagina