Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
    Hey meiden

ik laat ook weer even een teken van leven zien.

Kaelyn heeft nog geen enkele tand. Ben benieuwd wanneer de eerst komt:(

Verder gaat bijna alles goed, alleen het slapen niet. Ze wil het liefste bij mama en papa in bed. Maar ze slaapt zo onrustig klimt ze elke keer op ons en draaien etc. Nu hebben we het bedje naast ons bed gezet om het op deze manier maar een beetje aan te pakken.

Iemand tips???

Lopen doet ze nu aan een loopwagentje en langs alles. Ook begint ze over te stappen van tafel naar bakken. Nog maar een kleine afstand. Ook staat ze vaak genoeg los als ze het niet beseft, anders laat ze zich gelijk op haar billen vallen.
    Nu kijkt ze geconcentreerd naar Dora.

Verder ben ik nieuwsgierig of iemand weleens in dierenpark Emmen is geweest?? We willen via de c1000 punten erheen gaan ben er namenlijk nog nooit geweest, maar is dik 2 uur rijden dus wil wel dat het de moeite waard is?!

Zal mijn meisje nog even showen
    View attachment 151769

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
  3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
  4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
  5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Grappig hè?! Liza reageerde ook zo leuk toen ze voor het eerst zand in haar hand had :)

Leuke meid heb je hoor!

6. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pompeloesje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@Laetitia, gefeliciteerd met je verjaardag! Beterschap voor je oma, hopelijk hersteld ze snel.

@CD, leuke speelgoedkist!

@Bubsie, beterschap.

@Sam, veel plezier vandaag!

@Goldy, dus even afwachten voor je schoonvader. Gelukkig wel alvast zijn scootmobiel, wat je zegt, ff naar buiten is wel lekker.

@MoederK, jullie kleine klimgeit ;)

@LuckyBlue, leuke foto's van Kaelyn!

@Dithje, zo hey Luca gaat snel met de tanden!

@TamaraLiza, geniet nog lekker van je vrije dag!

@hier, traphekjes al bijna twee maanden bij alle trappen. Zo kan Bram tijgeren en spelen boven en kan ik ondertussen toch wat doen qua schoonmaken en zo. Klimmen en stappen ook hier favoriet, hij krijgt er geen genoeg van. Verder alles prima, ben aan de schoonmaak want met dit weer is er buiten weinig te beleven.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden ben me net rotgeschrokken, kim viel op achterhoofd keihard, en gelijk een bloedneus.
    Huisarts gebeld, moest meteen komen.
    Hij kon niks zien, maar ben echt geschrokken
    Las dat ze iets aan schedel of hersenen kunnen hebben.
    Ze is verder wel normaal, maar helemaal gerust ben ik niet, pfff

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ cd, jeetje das inderdaad schrikken zeg! wat jij hebt gelezen hebi k ook gelezen
    maar dat weet je ha hoop ik wel.
    wat zei de huisarts dan verder ervan?
    anders zou ik gewoon weer bellen dat je het niet vertrouwd.

9. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ lae, Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Sterkte en beterschap voor je oma!

@ tamara, misschien proberen om het brood in de melk te soppen?

@ lucky, mooi dat alles goed gaat. Alleen het slapen niet dan.. denk wat je al zegt.. met haar bedje op jullie kamer en als dat dan goed gaat weer terug op eigen kamertje.. wel moeilijk!
    Ben er ook nog nooit geweest maar wij willen er waarschijnlijk ook heen in de zomer.. we willen een weekje naar centerparcs in Emmen. Leuke foto`s van je knappe meid!

@ j2j, idd met dit weer kun je het beste binnen aan de slag. Maar wel saai zo de hele dag binnen he..

@ cd, ah geloof goed dat je geschrokken bent zeg! En snap dat je het nu nog niet echt vertrouwd. Knuffel!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Met kim gaat het wel, werd net huilend wakker, maar liet nog een boer. Haar puntje van neus werd ook wat paars, miss eerst met neus ergens tegen gevallen, en toen achterover geklapt, miss daarom bloedneus gehad

11. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och gossie CD, wat sneu voor Kim. Knuffel voor haar!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje wat schrikken CD.. DIkke knuffel voor jullie iig!! Kan je vast wel gebruiken!

Laetitia, jeetje wat een hectiek allemaal!! Iig wel van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Lucky: Mooie meid hoor :D !!

Ik vind het zo leuk om dit te lezen.. allemaal maar druk met de rondkruipende/ tijgerende kinderen.. Die van mij blijft gerust de halve dag op zn kont op 1 plekje zitten :D !!

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je verjaardag Laetitia en sterkte met je oma!

Jeetje wat een schrik CD :$
    Een hele dikke knuffel voor jou en Kim!

Hoe was het uitje vandaag Sam?
    Morgen een spannende dag voor jullie, sterkte!

Wat een onwijs leuke foto's Lucky :)
    Dierentuin Emmen is erg leuk! Wij wonen er dichtbij, half uurtje rijden. Het is een mooi en groot park, zeker de moeite waard.

Hoe gaat het met jou J2J? Gaat alles goed met Bram en met je zwangerschap?

Pfff Goldy het houdt ook niet over he met de gezondheid van je schoonvader. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over een plan van aanpak mbt behandeling. Sterkte!

Hoe gaat het nu met het slapen/naar bed gaan van Djesslyn Bubsie?

Hier; ben erg moe. Vannacht slecht geslapen. Eerst werd ik wakker doordat manlief onwijs lag te snurken :x daarna wakker omdat Luca huilde. Vanavond maar op tijd erin...
    Morgenvroeg op kraamvisite bij mijn nichtje. Leuk zo'n klein baby'tje kijken ;)

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam wacht maar meis!.... voor je het weet kan je er achter aan or. Djesslyn doet het ook nog maar sinds vorige week maar kan er nu ook echt achter aan or. en opletten wat ze van tafel pakt. ze gaat ineens heel hard. dus rinze volgt zo wel hoor. (hihi)

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ dithje: gaat goed!! ze gaat nu gewoon slapen op een pyjama papje.250ml.

leuk kraamvisite, zijn zondag ook geweest bij collega van manlief kindje was nu 3,5 week klein dan weer joh! en djesslyn wou haar koekje delen dus de kleine man had meteen koek in zn haartjes hihi

16. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Wat schrikken van Kim, CD. Ik vind het ook eng klinken hoor, die bloedneus na een klap op haar achterhoofd.

Superfoto's van Kealyn zeg Bubsie. Wat een lekker bekkie heeft ze zeg.

Lucky, hoop dat het slapen snel beter gaat.

Leatitia, wat erg voor je oma zeg... Hoop dat je toch nog een beetje een fijne verjaardag hebt gehad, ondanks alle zorgen... Knuffel.

Wauw Dithje, wat heeft Luca al een hoop tanden zeg. Hier net nr. 3 en 4 in aantocht. Hoe is het verder met je en met je moeder?

Lief dat Bram zo aan het stappen is, J2J.

Hier loopt Lyvia nu echt hele stukken. Zo lief dat kleine frommeltje... Ze vindt het zelf ook helemaal fantastisch, ze straalt gewoon :D

X Elea

17. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hihi, is vast stilte voor de storm Sam! Jouw tijd komt nog wel :p

Hoop dat Luca beter slaapt vannacht Dithje...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, neej joh, die van mij blijft nog maanden zitten :p!! Mag niet van mij ;) !!

Schoolreisje: Happy kinderen, happy ouders, dan zijn wij ook blij ;) Maar compleet gesloopt :p !! We zijn de hele dag in het binnengedeelte gebleven nadat we door het sprookjesbos zijn gegaan. Eerst regende het. s Middags na het eten waren de kinderen nog steeds nat van het zweet, en om dan op natte speeltoestellen buiten te gaan spelen is dan niet zo verstandig en binnen hebben ze zich uitstekend vermaakt!!! Ze hebben niet eens gevraagd of we nog buiten gingen spelen :D !!

19. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Oh ik vergat helemaal Goldy een knuff te sturen. Wat een zorgen voor je svader zeg. Wel fijn dat hij nu een scootmobiel heeft, is hij toch wat weerbaarder hè.

20. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, met Bram alles prima en met mij gaat het ook goed. We waggelen lekker rond ;).

Slaap ze voor straks, altijd fijn als mannen liggen te snurken....

Share This Page