Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, gelukkig maar dat het LEUK was! Hoorde net dat een vriendin van mij vandaag ook daar was met schoolreis van haar groep (ze was te herkennen aan een hele dikke buik, is 12 augustus uitgeteld)!

Noorderdierenpark in Emmen is erg leuk! Wij hebben een jaarabonnement, komen er meestal zo'n 3x per jaar met de kids!

Elea, vlotte kleine meid hoor! Ik kan mij nog niet voorstellen dat mijn minimeisje over 3 maanden ook zo actief is. Ze komt wel van haar plek op haar buik, maar kan het nog niet tijgeren noemen.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj, heeft ze geblondeerd haar? Dan zaten ze naast ons volgens mij....

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ze heeft idd geblondeerd haar (ik heb haar wel op mijn hyves, Marleen). Als ze veel lachtte is het haar zeker weten! Ze is ooit LIO stagiaire bij mij geweest, was een erg gezellige periode!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja maar geen foto van haarzelf :p Maar ze lachtte idd veel ;) !! Begint de school waar ze werkt met een w (geloof ik :p )

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    obs Garmerwolde

Dit is r (van hyves). Ik heb er 2 marlenen op staan!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Die kan ik niet zien op hyves ;) En idd die school zat naast ons :D !! en Dat is haar ja.. Haha hoe is het ook weer mogelijk :)

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Is wel weer echt toevallig! Alhoewel, bestaat toeval????
    Dat wij elkaar nog niet ergens zijn tegengekomen...

Kreeg vandaag op het werk te horen dat wij stichtingbreed allemaal komend schooljaar het maximaal aantal uren (=160 uur bij volledige baan) aan nascholing verplicht zijn te volgen. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen! Gelukkig werk ik 6 uurtjes minder (woensdag), maar je zal zien dat de nascholing op woensdag is. Gelukkig is mijn directeur op de hoogte dat je iemand niet kun verplichten terug te komen als hij/zij ouderschapsverlof heeft (telt ook alleen daarbij en bij zwangerschapsverlof).
    Baal er best van, we hebben als kleine school lovende inspectierapporten en zelfs dan moeten we dus veel extra gaan doen...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat belachelijk zeg Marj!! Grrrrr!!!
    Haha ja, nou dat komt vast nog wel;) !!!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Vast wel, ben wel benieuwd waar!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou je komt wel eens in G..dijk toch?

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super cute Elea dat L.yvia zo flink aan het stappen is :D
    Hoe is het verder daar? Is manlief al terug van zijn trip?
    Met mij gaat het goed en met mams ook, thanx voor asking :)

Aaaah dat is wel heel klein Bubsie. De baby waar ik morgen naartoe ga is al iets van 3 maanden ofzo... Tsja, beter laat dan nooit toch? :)

Fijn Sam dat het zo leuk was.

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zo'n 2x per jaar, shoppen met vriendin!
    Maar ben ook nog wel eens in Hveen. Ben nl ook actief voor Kinderen voor Kinderen en aangezien onze regiocoördinator in Grou woont...

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja Dithje, hij is gelukkig weer heelhuids wedergekeerd : D We zijn weer compleet :) fijn dat alles goed gaat met jullie. Hier ook alles oké hoor, behalve dat ik sentimenteel ben over mijn kleinste meisje... :) Toch een raar idee dat L yvia mijn laatste baby is...

Oh en ik ga trouwens ook op babyvisite morgen. Bij mijn vriendin die is bevallen van een 3ling! :$ Ik heb er al 1 gezien, maar nog niet alle 3 dus ben benieuwd. Wel lief hoor...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oh dat vertelde je toen!! Is dat goedgekomen met ze??Veel plezier elea!!

Marj hihi ik kom oorspronkelijk uit grou! Groot deel van fam woont daar :D

Wie heeft er hier wel eens een piep in zn oor gehad? Heb het nu 5 dAgen en word er nu wel gek van:s

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen... ff snel...

thx voor alle verjaarswensen!

Met oma gaat het niet zo goed. Mijn ouders hebben gistermiddag gesprek gehad bij de arts. Het blijkt dat mijn oma de meest zware vorm van een herseninfarct heeft gehad. Ze kan niet meer praten (joa (=ja in dialect) en neh (=nee in dialect) lukt nog wel om te ontcijferen maar voor de rest kan ze verbaal niks meer uiten) en haar rechterarm/hand doet het ook niet meer, dus opschrijven wat ze wilt is ook geen oplossing. Verder is ze gisterochtend uit bed gevallen. Niemand weet wat er aan de hand is geweest want de buurvrouw werd wakker doordat oma viel en heeft dus niet gezien wat ze wilde doen. Gelukkig konden ze daarvan geen letsel vinden maar oma heeft wel 2 paracetamol gehad omdat ze wel het vermoeden hadden dat oma pijn had. 's middags had ze daar bijna geen last meer van. Komende week gaat ze voor 5 dagen naar een revalidatiekliniek waar ze gaan proberen in te schatten of en in hoeverre ze oma weer kunnen laten praten en bewegen. Voor de rest is ze erg gefrustreerd nog altijd. Ze probeert op allerlei manieren dingen duidelijk te maken maar het duurt nog erg lang voordat we snappen wat ze bedoelt. Het put haar ook heel erg uit.
    Vanmiddag gaan we weer naar haar toe en dan krijgt ze de ziekenzalving. En verder kunnen we niet veel meer doen dan afwachten.

Maar mijn verjaardag was ansich best wel gezellig hoor. We hebben gezellig gegeten en als toetje had ik mokkataart gekocht dus dat was ook wel een succes. Alleen is mijn moeder gisteravond niet goed geworden van de stress. (Ze heeft de ziekte van Crohn en bloedarmoede dus zodra ze teveel last heeft van stress dan valt ze flauw en wordt ze weer helemaal ziek)... Dus het is maar goed dat ik komende week bij haar ben als pap en Roger naar Spanje zijn....
    Vanmiddag nog maar even afwachten hoe het met mam gaat en dan kijken of ik de verjaardag alsnog afblaas.

Tot later!

16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Lae, sterkte!

Elea, herkenbaar! Hier ook laatste keer babietje, ik wil haar wel klein blijven houden!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier Elea op babyvisite ;) Een drieling :$:$

Jeetje Laetitia wat naar voor je oma en vervelend dat je moeder lichamelijk zo heftig reageert op alles wat er gebeurt. Sterkte!

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

lea wat erg, sterkte en een knuffel

Elea wow een 3 ling, byzonder om te zien zeg

Ik heb wat raars, sinds gisteren hele erge pijn in mijn hiel, zo opeens.
    Kan er haast niet op lopen.
    Had vanavond avonddienst, maar afgebeld. Je moet savonds heel veel lopen op mijn werk. Voel me daar wel rot door, maar ja
    Moet vanmiddag om 4 uur naar de huisarts.

Met Kim alles goed, geen klachten meer vernomen na de val

xxx

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ elea, en hoe was de kraamvisite geweest, wel apart een 3 ling!

@ lea, begrijpelijk dat je oma zo gefrustreerd is.. vervelend dat het niet goed gaat.. hoop dat het alsnog snel wat beter gaat!

@ cd, wat vervelend dat je in een keer zo`n last kreeg van je hiel.. wat zei de huisarts? Gelukkig gaat alles goed met Kim!

Hier; Nou Jayden heeft het kruipen nu echt uit gevonden hoor.. echt wel grappig om te zien hihi.. eerst kroop hij maar kleine stukjes en dan trok hij zich op zn buik verder maar nu kruipt hij echt overal naar toe..

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hier klote...Kor einde contract:'(

Deel Deze Pagina