Ja het zat er aan te komen, maar de klap komt toch altijd hard aan... Maar hopen dat hij snel wat vindt!! We horen maandag per wanneer, maar als het goed is, op z'n vroegst 'pas' over 4 weken.. Dus we wachten het af.. Maar goed, vandaag maar even de zinnen verzetten, moet een topdag worden! Jildou is vandaag bruidsmeisje bij trouwerij van onze vrienden! Daar gaan we voor!!
sam wat balen zeg, pffff. Geniet er maar even van vandaag, Jildou bruidsmeisje, leuk Goldy leuk dat Jayden steeds mer gaat kruipen Ik was bij de huisarts, en heb een peesplaatontsteking. Moet een paar dagen rustig aan doen, en of schoenen met heel veel steun, of naar de podoloog voor een zooltje xxx
Sam, wat klote zeg!! Hopelijk vindt hij snel wat anders! Toch veel plezier vandaag op de bruiloft! Hoe is het met de piep in je oor? Heb het wel eens vaker gehad maar nooit zo lang.. CD, sterkte ermee. Maar even rustig aan doen en hopelijk is het snel over. Laetitia, sterkte met je oma! Ook sterkte met je mam, kan me voorstellen dat dit erg zwaar is... Goldy, wat goed en leuk dat hij het kruipen nou helemaal ontdekt heeft! Elea, hoe is het met de 3-ling?? Marj, wat doe je voor Kinderen voor Kinderen?? Fijn J2J dat het goed met je/jullie gaat! Dithje,hoe is het met jullie?? Es....lang niet meer gezien! Hier: Anissa slaapt de laatste tijd nog maar tot 6.30u en is dus ook al weer sneller moe dus schema is nu beetje in de war.. Was eergisteren niet zo lekker eraan en had koorts. Dag erna niets meer aan de hand al slaapt ze wel wat meer nu overdag. 's Nachts wordt ze toch weer vaker wakker. Ondanks dat anissa nu al een hele tijd staat en langs de meubels loopt etc heb ik niet het idee dat ze snel "los" gaat leren lopen. Volgens mij vindt ze het wel goed op deze manier, haha O ja, HELP! Hoe knippen jullie de nagels?? Ik krijg het echt niet meer voor elkaar! Zelfs in haar slaap trekt ze haar handjes terug! Afleiden helpt allemaal niet... Pas pakte ik haar handje goed vast terwijl ze tegenstribbelde maar toen knipte ik weer iets te ver . Iemand goede tips?? O ja, eerst als anissa iets niet wilde eten dat duwde ze de lepel met haar handje weg oid. Nu als ik bijna met het lepeltje bij haar mond ben, blaast ze heel hard! Of ze neemt het eten in de mond en begint dan te blazen.... en bedankt..
Heeft de werkgever van Kor een sociaal plan dan Sam? Aaah wat schattig Jildou bruidsmeisje Geniet van de dag! Lastig he MoederK het knippen van de nageltjes. Hier hetzelfde probleem hoor. Toevallig net geknipt voordat Luca naar bed ging. Ik pak zijn handje echt heel stevig vast en dan knippen. Anders lukt het niet Luca slaapt de laatste paar dagen ook heel onrustig. Vind hem sowieso onrustiger, wil veel bij mij zijn. Heb dus net even gekeken en het is weer sprongetjes tijd Hier; ik heb zo'n beroerde nacht achter de rug. Schrok om 01.30u wakker en dacht dat er ergens bomen gekapt werden, zo'n lawaai. Wat blijkt... Waren ze met de spoorwegovergang bezig die 200 meter achter ons huis ligt :x Al met al duurde dat onwijs lang en ik kon door het kabaal echt niet meer in slaap komen. Uiteindelijk rond half 5 toch nog ingedut. Wie dit bedenkt?! :x
Hier trouwens een filmpje van het traplopen. Het eerste gedeelte is ze een beetje afgeleidt door mij.. Ook is een maillot hiervoor niet ideaal maar het lukt haar toch best goed En, nee...het was niet onverantwoord om dit te filmen. Ik zat er echt dicht op ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
MoederK: ik ben coördinator voor de provincie Groningen voor het Kinderen voor Kinderen Songfestival. Verder help ik regelmatig mee tijdens de voorrondes van het Songfestival en tijdens de provinciale finales. Is vrijwillig, maar erg leuk (even een hele andere omgeving dan mijn werk).
Moederk wat een onwijs leuk filmpje, wat knap van haar zeg Kan je de tv niet aandoen, als je nagels knipt, dat ze is afgeleid? Hier gaat het eigenlijk wel goed altijd, gewoon als ze niks doet. Dithje na ja zeg, wie bedenkt dat nou weer midden in de nacht zeg, pfff Sam hoe was het vandaag? Ik dacht even boodschappen doen, gelijk weer onwijze last van mijn voet zeg. Ik had mijn werk al gebeld, dat ik zondag er weer ben. Hoop echt dat dit niet lang duurt die pijn. In de zorg echt onhandig xxx
How cute Sam! Veel plezier vanavond! Enne...ik duim voor jullie dat manlief snel iets anders vindt....:x
@ sam balen zeg! hopelijk heeft cor snel wat gevonden. en wat een lieve foto van je meisje. @ moederk: wat goed van je snelle meisje zeg!!!
@ nagels knippen gaat hier wel goed soms afleiden met knuffel/speeltje in de ene hand. @ dithje lekker dan als je ligt te slapen zeg! @ hier, nieuws! we verwachten een brusje voor D. Nadat we voor haar heel veel moeite moesten doen en er bijna 2 jaar over deden ziekenhuis in en uit liepen was het nu dus iets sneller dan ze bedoeling was.en zonder hulp! maar absoluut niet minder welkom! over 2 wkn hebben we een echo. tis nog kort maar wilde het toch ff ergens zeggen. maar niemand weet t nog dus aub niet op mn hyves melden ofzo. willen eerst de echo afwachten enz.