Bubsie, kan ook door zwangerschap komen. Had ik met Jildou ook. Die wilde ook niet meer toen ik zwanger was van Rinze!
Sam, wat is Jildou mooi! Balen zeg van Kor zijn baan zeg Cd, wat vervelend dat je zo'n last van je voet hebt... Weet niet meer wie vroeg naar de 3ling van mijn vriendin, maar dat gaat goed. Heb nog foto's gemaakt, maar kan ze nu even niet plaatsen. Misschien ander keertje. Leuk filmpje van Anissa, moederK! Hier ook een klimmer. Van de werk zat ze ineens op de tafel Bubsie: gefeliciteereeerd! Wat leuk zeg! En knap gedaan hoor, de bv. Super en dat voor de eerste! Hier: Lyvia gaat met de dag beter lopen. Vind het echt zo leuk. Ze heeft er ook echt plezier in. Vandaag stond ze ook voor het eerst vanaf de grond weer op. En gelijk diverse keren wat gaat ze hard...
Dithje, alles gaat hier goed hoor! Alleen met schoonvader wat minder...maar das heel verhaal.... Aan iedereen dikke knuffel!
Bubsie leuke fotos van je meisje, en je hebt het lang volgehouden met de borstvoeding Goldy hoe is het met je schoonvader? Pippo fijn dat alles goed gaat met je, niet ernstig met je schoonvader? Elea wat goed zeg dat L.yvia al kan lopen, en weer opstaat. Lijkt me geweldig om te zien Al 3 zwangere dames he als ik het goed heb, wat leuk Vraag, als jullie je kindjes op bed leggen he savonds, en ze zijn gelijk stil, gaan jullie later dan nog kijken of ze goed liggen? Volgens mijn moeder doet iedereen dit, ik eigenlijk niet. Meestal gaat ze toch wel jammeren als ze niet goed ligt Hier alles goed, gisteren een leren hoekbank via marktplaats gekocht, prachtig ding. Koop ik niet nieuw, want ik heb katten, vind ik zonde. Denk de laatste tijd vaak aan gaan voor een 2 e, heb er echt weer zin in. Zou wel 1 strip willen nemen, en dan stoppen, maar mijn mannetje wil dat ik er nog 2 slik, dus doen we dat maar xxxx
CD Jildou sliep nooit zo vast en wij gingen nooit kijken, want dan werd ze wakker. Nu wil ze de deur op een kiertje en kijk ik altijd wel even. Rinze zn deur staat altijd op een kier. Maar wat je zegt ben ik het wel mee eens hoor, als ze verkeerd ligt hoor je het wel !! Spannend weer voor een kleintje Hier nog even geduld, maar dat heb ik ook nog wel even
Sam, neem je toch nog een 3 e? Dacht toen dat je twijfelde of niet? Ja kim wordt ook snel wakker, en helemaal hier in dit tuinhuisje, die deur kraakt enorm. Mijn moeder zei ja elke moeder gaat kijken haahah Voelde me al een slechte moeder. 1 juli de sleutel van ons huis, gaat nu echt opschieten xxxx
CD.. Haha neej geen twijfel over de 3e hoor! Kor twijfelt nog over de 4e Maar dat zien we wel, als nr 3 er is !! En uit praktisch oogpunt is het nu niet handig. Maar ondertussen geen voorbehoedsmiddel gebruikt nog... ben ook nog niet ongi geweest hoor... Dus al zou het wel zo zijn is het ook meer dan welkom hoor!
Wow een 4e hahaha. Wij houden het wel bij 2 hahah. Nog niet ongi geweest, dat duurt ook lang zeg, komt zeker ook door de bv
Ja bij Jildou was ik na 6mnd ongi. Nu dus nog niet. Komt idd door de bv. Mis het nog niet hoor !! Alleen hoop ik ook niet dat ik in de week van 10 tot 17 juni ongi word/ ben.. Dan zijn we op vakantie.
Je bent echt geen slechte moeder hoor CD als je niet bij Kim gaat kijken als ze op bed ligt. Is wel meer voor nodig om je als slechte moeder te betitelen 1 juli komt steeds dichterbij, spannend! Echt waar joh Sam? Nog altijd niet ongi geweest? Kan mij voorstellen dat je dat niet mist Moet zeggen dat het nu ook heel goed gaat met het spiraaltje *klopt af*. Laatste keer was 10 weken geleden Is er al meer bekend over einde contract van Kor? Hoe is het met jouw schoonvader Goldy?
@ cd, Ik ga niet meteen kijken of hij nog goed ligt maar ga wel altijd voordat ik ga slapen nog even bij Jayden kijken. Leuk dat jullie binnenkort voor een tweede gaan! Spannend, bijna jullie huisje in! @ sam, nou 4 kids, word gezellig bij jullie @ cd/dithje, met schoonvader gaat nog beetje hetzelfde.. deze week krijgen ze (als het goed is) meer te weten over wat ze nu precies gaan doen. Hier; vandaag wezen zwemmen met 3 andere mama`s en hun kleintjes.. Ongeveer allemaal dezelfde leeftijd als Jayden.. was echt heel leuk
Goldy ja dat dacht ik !! Ach ik heb er 3 dagen in de week 27 HAHA !! DIthje, we moeten de brief van uwv afwachten, maar waarschijnlijk per eind juli zit hij thuis (als hij ondertussen niets anders vindt). Natuurlijk is ook net z'n vca bijna verlopen, maar hij heeft gezegd dat hij dat nog wel van ze wil hebben en dat waren ze wel met hem eens.. Anders is z'n kans op werk nog minder :S !! Dus dat mag hij nog halen.
Hey meiden, Ff snel want heb lang gewerkt en moet nu echt slapen, maar hier even een klein filmpje van Lyvia die aan de wandel is. Ze loopt nog wel een beetje alsof ze dronke is, maar dat gaat al steeds beter ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Kus Elea
Hi allen, Lang geleden. Maar ook ik ben weer zwanger!! Aangezien ik afgelopen vrijdag en vandaag een heeeeeeeeel klein beetje bloedverlies heb gehad, is het afwachten. Morgen mag ik voor een echo bij de Gyn. Geen idee hoever ik ben, maar ik gok het net als Bubsi en Pompeloesje op een januari-2012 baby Eerst maar ff zien hoe alles eruit ziet.. Maar ik hoop niet op een derde miskraam. Ik houd jullie op de hoogte! Pippo, jij ook gefeliciteerd! Zijn er nog anderen zwanger?
Oeh Spannend MamaT! Gefeliciteeerd! Grappig allemaal in januari En Pippo wist helemaal niet meer of ik jou al had gefeliciteerd? Maar bij deze dan! Balen van Kor zijn werk hoor, Sam 3 Kinderen, helemaal gezellig, maar voor mij is het nu wel genoeg Maar manlief vroeg me van de week of ik het wel zeker wist, want ze zijn zo leuk alle 3... En toen dacht ik toch even 'zucht, wat jammer dat ik er nu klaar mee ben' X Leine