Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaT gefeliciteerd! Spannend zeg!!

Elea, ach joh, het is zoo leuk, 4 kids :p HAHA!! Wij hadden het er gisteravond ook nog over. Ik zei: iedereen heeft er tegenwoordig 2 of 3, ik vind het wel zo leuk om 4 te doen ;) !! HAHA.. Maar snap jou ook wel, als mijn zwangerschappen zo geeindigd waren had ik er ook anders over gedacht denk ik, en ja soms is het klaar he!! Maar hier is de 4e ook nog niet zeker hoor. We zien het wel. Eerst maar zien of Kor weer aan het werk komt ;) !!

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ elea, Wat goed! echt leuk om te zien hihi..

@ mamaT, Gefeliciteerd! Hoop dat alles er goed uit ziet op de echo!
    Hoe gaat het verder met jullie?

@ sam, en als Kor weer snel werk heeft en alles goed gaat, wanneer zouden jullie dan voor een derde willen gaan?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Volgend jaar januari ofzo. Dan is Jildou naar school als nummer 3 komt.

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaa wat een leuk filmpje Elea! Zo knap van L.yvia! :D

Gefeliciteerd MamaT! Wow zeg wat een zwanger nieuws allemaal. Leuk hoor :)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha geweldig Livia :D !! Nu nog wat haar he ;) :p

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ elea. haha l yvia wandeld al best goed or!! knap van dr!

@ mamat: Gefeliciteerd meid. duim hier dat alles goed is.
    zelf ben ik ook wel onzeker. omdat ik zo lang moet wachten voor mijn gevoel op een echo.
    met Djesslyn moest ik meteen bellen met het ziekenhuis als ik zwanger was. en een week later mocht ik al komen of alles goed was. maar nu het toch zonder hulp is gelukt vinden mijn man en ik het best eng. manlief zei pas nog. ja dat vind ik nu niks he nu het waarschijnlijk in 1 x is gelukt en zonder ziekenhuis hulp, straks is het niet goed.
    verder kan ik wel al zeggen dan mn buik nu alweer opgezet is. dacht dat dat met djesslyn snel was. nou ben benieuwd hoe lang we het geheim kunnen houden. wil eigenlijk in ieder geval wachten tot de echo gehad hebben maar das pas over 2 weken..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hoelang ben je nu zwanger dan?
    Die onzekerheid is normaal hoor, heeft denk ik iedereen wel.Volgens mij is mk kans bij zw met hulp zelfs groter!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    volgens mijn laatse menstruatie zou ik nu zo'n 6 a 7 wkn zijn. maar of dat het echt is moeten we natuurlijk nog afwachten.

ok, dat wist ik niet dat hulp meer kans had. nou inderdaad snap wel dat onzeker hoort bij een zwangerschap. maar nu moet ik nog langer wachten dan bij djesslyn voordat er bevestigd werd met een echo dat er iets groeit en dat het goed zit snap je.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik snap je wel hoor! Wij krijgen bij onze vk standaard tussen 7/ 9 weken eerste echo. Dus heb nooit veel te klagen gehad wat betreft wachten ;) !

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja ik dus ook, dus mag eigenlijk niet klagen maar bij Djesslyn moest ik gelijk de week na positief testen al langs komen. dus ja dan is dit wachten voor ons toch nog lang. haha.
    komt goed. heb veel menstruatie krampen dus tis wel bezig daarbinnen dat merk ik wel. verder moeten we nog ff geduld hebben tot de 6de.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog even meis!!! Komt goed!!

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Leuk Goldy dat jullie gezwommen hebben!

Geweldig filmpje Elea, knap zeg!!

MamaT, proficiat!!

Algemeen: kinderen neem je niet, kinderen hoop je te krijgen...
    (sorry, weet dat het niet zo bedoelt wordt maar kon het niet negeren..)

Bubsie, je mag zeker trots zijn dat je zo lang gevoed hebt!!
    Tja, die onzekerheid begint weer allemaal opnieuw nu

Pippo, sterkte met je schoonpa...

Heeft Es aangegeven dat ze hier even ging minderen ofzo??

Hier: Anissa is er gelukkig weer wat beter aan. Net fietsstoeltje gehaald (qibbel), die krijg ik van mijn ouders cadeau :)
    Verder ben ik een beetje rond aan het kijken voor een schommel. Anissa vindt dat zooo leuk! We hebben alleen niets om hem aan te bevestigen dus moet een losse zijn......wordt weer een duur grapje ben ik bang.

Fijne avond!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK: Dat heb je mij ook niet horen zeggen...
    Maaruuh schommel, je hebt van die schommels met een 'standaard' om het zo maar ff te noemen :p Maar die zijn maar tot een jaar of 2 volgens mij... Hier vond Jildou schommelen geweldig, totdat ze een dik jaar was, toen was het ineens over. Nu wil ze wel, maar paar tellen :p !! Glijbaan is nu favoriet. Maar wij hebben de luxe dat we binnen een straal van 100 m 3 speeltuintjes hebben, dus niets te klagen :p

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sam, nee ik bedoelde jou ook niet.
    Ik wil er trouwens ook niet vervelend mee overkomen met mijn opmerking maar aangezien ik meerdere mensen ken die echt moeite hebben om zwanger te worden kan ik er niet zo goed tegen als het verkeerd gezegt wordt.. :)

Ja, hier gelukkig ook speeltuintjes genoeg maar alleen geen babyschommel eraan. Duurt nog zo lang voor ze op een andere schommel kan....
    O ja, ik zag dat er ook een kleinere schommel met standaard is maar is inderdaad voor korte duur.... Hmmm, ik denk er nog even over na ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig.. MoederK heb zelf ook hekel aan die uitspraak hoor! Snap het wel wat je bedoelt! Ja dat is jammer, geen babyschommel. Hier dus in 2 van de 3 speeltuinen...

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hahaha, ja dat geloof ik graag, dat het heeeel leuk is 4 kids ;) Het speelt zeker wel mee, onze wat gecompliceerde zwangerschappen... Het idee 'stel je voor dat het verkeerd afloopt' is zeker van invloed op onze toekomstvisie. We hebben zo veel geluk gehad en we worden ooknnog dagelijks geconfronteerd met de nasleep hiervan. We moeten er als gezin niet onder lijden. Nu kunnen we er nog van genieten.

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Jaja wrijf het er maar in ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja sorry Elea, moest er even uit :p

Ooooh big nieuws hier...

Onze Rinze komt vooruit!! En neej niet kruipend of tijgerend, nee gewoon kontschuivend :D !!

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    MoederK; ik geloof niet dat er hier iemand is die er zo makkelijk over denkt hoor. Ik in ieder geval niet.

Schommel: mijn zus heeft er zo 1 met 2 van die houten palen. Was niet eens zo gek duur en die zijn nog mooi ook. Mijn meiden vinden schommelen fantastisch!

Bubsie, Hoe voel je je nu? Ben je al misselijk? Spannend hoor :)

Pippo, wat erg van je svader... :(vindt dat zooo leuk!

Lief, jullie reacties op L yvia's filmpje... Ik ben op de 1 of andere manier nog steeds een soort opgelucht of extra trots dat ze dat soort dingen doet :)

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    :D Haha, wat schattig! Go Rinze!

Deel Deze Pagina