Hi meiden, sorry dat ik weinig schrijf, ben namelijk ziekies maar wel gewoon aan het werk want het is druk. ben op, snotterkopje en ik zal vast de kids wel weer aansteken . Nog 1 dagje werken en dan is het gelukkig weer weekend voor mij. Ach ik heb het drukker thuis met 3 kids dan op kantoor haha. Slaap allemaal lekker. Ik ga slapen (erg vroeg voor mij) x
Ik lig al de hele avond in het donker met vreselijke hoofdpijn! Nu ff op mobiel, welterusten iedereen
Goedemorgen! Beterschap Es en Koekkie! Sam heel veel succes en plezier op je 1e werkdag, toi toi toi. I'm off! Heb vandaag hele dag bijeenkomst dus niet teveel kletsen
(goede)morgen! Ben al beneden.. Ongeveer de hele nacht in de weer geweest met ons dametje.. 's Nachts weet ze zich echt geen raad met zichzelf door haar verkoudheid, zo zielig! Nu zit ik al beneden en dan is ze er best goed aan! Hoe lang is het normaal dat een kindje zo verkouden is? Mijn man is nl tijdje terug met haar naar de dokter geweest waar hij bisolvon kind heeft gekregen maar het is vooral 's nachts dus nog steeds drama... Met mijn rug gaat het ook klote! Gisteren geprobeerd zo ontspannen mogelijk te blijven bewegen maar mijn hele rug doet nu pijn! Het voelt als een enorme spierpijn door mijn hele rug. Fijn dus met Anissa oppakken etc..... Ik meld me ziek voor vandaag, ben alleen aan het twijfelen of ik zo anissa naar het kdv zal brengen.. Op zich is ze er zo wel weer goed aan.. wilt alleen niet slapen Echt sorry sorry dat ik laatste tijd niet vaak reageer op anderen maar wel zelf steeds vragen kom stellen!
Sam, heel veel succes vandaag! Natuurlijk ook weer veel plezier met de kids! Haha, je gaat thuis weg bij je 2 kids om er daar weer 30 om je heen te hebben zitten.. Es, hoe is het met je hoofdpijn? Beterschap Koekkie, denk wel aan jezelf hè! Fijn J2J dat alles zo goed gaat en dat hij ook al kan rollen Marj, jij ook al zo druk met werken en aan het snotteren? Sterkte ermee! Petatje, ik ga stemmen! Veel succes! Bubsie, mooi, je haren! Lieve foto's trouwens! Goldy, wat balen van je pinpas...soms weet ik het de code ook niet maar als ik voor een pinautomaat sta weer wel.. Eline, vandaag ook werken? Dithje, hoe is het ermee?? Laetitia, hoe is het gegaan gisteren?
Even dokter gebeld voor advies. Ze is nu nl al een dikke maand verkouden en gaat niet beter. Af en toe beetje koorts en ze slaapt de laatste tijd dus super slecht overdag en 's nachts (op die paar keer doorslapen na) dus zo krijgt ze natuurlijk ook niet haar rust.. Moet dadelijk toch even met haar langskomen.. Heb haar meteen afgemeld bij kdv. Lastige is alleen dat ik eigenlijk voor mijn rug ook hoopte even rust te hebben maar dat zit er nu niet in... (hopen dat ik macicosi kan tillen)
Bedacht me net ineens dat ik al een tijdje geen mailtjes heb gehad van dit topic..... Dus ik kom weer ff spieken.. Hier even helemaal op van de drukke dagen.. zal kijken of ik zo nog kan teruglezen en reageren maar moet eerst ff een hoop regelen vandaag en de kleine man vond weer s dat ie om 3 uur honger had en om 7 uur wel genoeg had geslapen... Waaaaaaaaaaaaarom doet ie dat als J ochtenddienst heet en ik er dus uitmoet ipv hem.. zucht..
hee meiden Zo nu 2 vrije dagen, en weekend halve daagjes werken, dus 4 rustige dagen. Fysio was er net, hoofd was weer verbetert. Ze heeft een mal gemaakt, en belt me nog op over de uitslag. Als die goed is, hoeft ze niet meer te komen. Ben echt blij Vraag, ik ben misschien mutserig, maar Kim zuigt graag op een oortje van een poes. Kan ik die in bed ook geven? Ben daar altijd mutserig in
o ja sam werkze weer vandaag. Je hoeft alleen maar op donderdag en vrijdag he geloof ik Laetitia ben ook benieuwd hoe het is gegaan es hoe is het met jou? Moederk succes zo bij de huisarts, en sterkte met je rug Koekkie hoe gaat het met je?
kom net bij de huisarts vandaan.. ik heb voorhoofdholte ontsteking.. en het niet eens gemerkt! verkouden ben ik altijd wel ivm mijn allergieën en astma. maar goed.. nu aan de antibiotica! bah en vincent maar klagen met een klein griepje
Pam, jammer van de korte nacht.. Ze doen het erom hè Eline, fijn dat je nu wat rustigere dagen hebt.. Geen idee wat betreft de knuffel....lijkt me niks mis mee. Bij Anissa ligt er ook een aapje in het bed waar ze soms mee aan het stoeien is. Net terug van de dokter, 40 minuten moeten wachten!! :x Hij wilt niet te snel medicatie geven maar als er maandag nog geen verbetering is krijgt ze amoxicilline. Heb ik wel al recept van gekregen. En als dat niet helpt, een pufje maar geeft hij liever niet aan zo'n jonge kinderen.. Hij zei dat Anissa iets meer slijm aanmaakt als gemiddeld, valt ook onder cara.... Weet niet of dat zo is hoor.. Zo, tijd voor fruithapje! Hoop dat ze vandaag beetje gaat slapen zodat ik rustig aan kan doen
Hoe lang duurt het trouwens voor ze wennen aan groente-/fruithapje want ze moet er nog niets van weten en krijgt volgens mij ook nog niets binnen.. Gisteren heeft ze wel even aan een banaan liggen sabbelen, dat kan ze natuurlijk zelf bepalen...
@ moederk. djesslyn is nu ook al 2 weken goed verkouden en ze heeft wel een pufje gehad gelukkig want na een week is het vannacht beter gegaan en sliep ze wel door. alleen dan werd ze vanmorge om 8 uur heel benauwd wakker dus snel weer puf gegeven en dan zo'n 10 min later moet dat werken. @ eline. wat knuffel betreft... ja ik zou het niet doen omdat ik met djesslyn 1e kerst heel erg geschrokken ben maar weet niet hoe lang het oortje is. Djesslyn duwde het oortje gewoon heel ver in de mondje en stikte toen bijna. toen was ik me aan het aankleden en had haar zetje zebra gegeven om mee te kroelen. nou die krijgt ze nooit meer zonder toezicht. wil je niet bang maken maar wil je wel ff melden dat je goed moet weten hoe lang het oortje is. djesslyn propt het gewoon naar achteren.
Hey dames, niet echt bijgelezen... Sorry... Ff snel op mijn mobiel online. Op de echo gisteren was te zien dat mIjn baarmoeder nog niet zo klein was als het zou moeten zijn dus zit er waarschijnlijk nog iets wat er niet hoort. Vk gebeld en die zei dat ik (aangezien ik toch in het ziekenhuis was) net zo goed een afspraak bij gyn kon maken. Komende maandagmiddag moet ik daar weer zijn. Daarna een kleine meltdown gehad en besloten dat we ff bij mijn ouders gingen logeren. Dus daar zitten we nu en vanavond gaan we weer naar huis. Gister gelijk ff werk gebeld maar Teamleader luisterde niet echt. "oké, dus kun je dan dinsdag wel werken?" "dat ligt eraan wat ze maandag doen (curetteren, medicijnen of afwachten) maar ik zal maandag na half 5 nog ff terugbellen" " oké. Fijn weekend"
Wat een rare teamleider, jammer zeg...Echt niet tactvol.. Jammer dat je niet nog voor het weekend bij de gyn terecht kan.. Hoop dat je bij je ouders even je rust kunt pakken. Knuff!
Es, had over je berichtje heen gelezen.. Voorhoofdsholteontsteking..bah. Veel sterkte/beterschap ermee!
Ja, ligt gewoon aan het team waar ik nu bij zit. Weet namelijk van Roger dat de teamleader ook heel anders is. (Roger heeft in een ander team met hem gewerkt en toen was hij veel socialer en mensgericht) Maar op een of andere manier kan/mag dat binnen dit team niet. Ja, ik kon maandag ook alleen maar terecht in Brunssum en niet in Heerlen. We hebben hem nog willen verplaatsen omdat Roger maandag in Enter zit voor BHVcursus die hij nog net via de oude werkgever kan doen. Maar gelukkig kan mijn zusje maandag met me meegaan. Zal het wel raar vinden maar is helaas niet anders. Hier is het wel een stuk rustiger gelukkig. Hoef dan niet alleen op de kids te letten dus dat scheelt wel. Maar vanavond of morgenvroeg gaan we weer naar huis toe. Als ik vanmiddag/avond weer een laptop tot mIjn beschikking heb zal ik wel weer oP de rest reageren want reageren via mobiel is zwaar irritant! Tot later!!!!