Gefeliciteerd Marj met Marjolein en jullie trouwdag! Geen idee MoederK wat/hoe met Es... Ze zal wel even genoeg van ons hebben ofzo Fijn zo'n ongi ... Hoe bevalt de spiraal jou nu? Mooie kast CD! Die audi laat ik aan mijn voorbij gaan
Lieve dames, even een kort ego-berichtje/melding. Ik zal de komende tijd eventjes niet meer op zwangerschapspagina te vinden zijn. Het is me allemaal op het moment even te veel en ik red het zelfs niet om mijn huishouden op orde te krijgen dus ik ga de komende paar weken even alles weer terug op de rails trekken en dan kom ik daarna wel weer online! Heel veel lieve knuffels!!!!! (en proficiat aan alle feestelingen!!)
hallo dames marj van harte met marjolein en trouwdag ..mooie taart doe het je niet na appeltaart lukt nog haha.. moederk met ons meisje gaat het super is niet meer te houden hihi..de jongens worden groot zeg pffff maar ze zijn zo lief met af en toe een uitspatting zoals overal hihi ...bruiloft komt idd dicht bij brrrr heb echt de zenuwen hihi maar wel heeeeel leuk kijk er echt na uit... niet echt alles terug gelezen beetje te veel maar met iedereen gaat het goed zo te lezen tussen door en de kindjes doen het goed toch? hier gaat het kwa herstel redelijk alleen de bekken niet maandag na de controle geweest bij de gyn heb fysio mee gekregen en mag pas vanaf eind juni beginnen met sporten en alleen onder begeleiding vanwege mijn bekken dit is helaas een probleem wat miss niet meer helemaal goed komt maar goed moet er maar het beste van maken ... ben wel ff ingestort af gelopen wk ben vanaf 2005 alleen nog maar van de ene dokter na de ander geweest 9 geopereerd geweest in die bijna 6 jaar plus allerlei andere dingen die nog eens mee spelen ...maar met een beetje praat hulp enz moet het goed komen daar ga ik voor al heeft het helaas zijn tijd nodig ... met cait gaat het prima die is niet meer te houden zeg ze wil alleen nog maar lopen niet meer in de box dus die doen we denk ik volgende wk maar de kamer uit ..want gaan de boel opknappen hier vrijdag krijgen we een andere keuken en alles ff opnieuw in de verf en heb nu een nieuwe kast en tafel (krijtwit) .. hoe en wat eten jullie kindjes allemaal ..?? cait wil al een hele tijd de papfles s,avonds niet meer gelukkig nog wel alleen de melk ... hier begind ze s,morgens met papfles ( ook bijna niet meer gooit ze wel 3x in de wk weg) dan een uur later brood met thee ... tegen 11 uur nog 1 a 2 sneetjes brood met drinken .. na haar slaapje van half 12 tot ong half 2 drinken en fruit ..dan om 5 u half 6 warm eten ze eet echt alles mee op de friet..macaroni..en gebakken aard na dan dan krijgt ze of een potje of maak iets anders voor der klaar..dan om 7 uur de fles en slapen...
super! nu heb je voor mij de doorslag gegeven twijfelde tussen de abc zoom en de urban jungle of de easywalker
HALLO LIEVE MEIDEN, even een teken van leven*schaam...schaam*. ik heb super druk gehad en gewoon weg geen zin en tijd gehad om daarnaast nog hier te kletsen was me gewoon echt te veel. ik heb afgelopen week een sollicitatie gesprek gehad (gezien ik in september mijn diploma behaal tot verzorgende ig) en ik ben aangenomen . verder is het met de kids super. chayenna die maakt echt mega grote sprongen ze heeft eindelijk 2 tandjes, ze kruipt, ze loopt met de loopwagen/speelgoedkrat door het huis. verder tussen mijn man en mij loopt het nog steeds niet goed en hij wilt het helaas niet inzien (nog steeds niet). en voordat ik het vergeet ik geef nog steeds borstvoeding . hoe is het hier met iedereen??? nog nieuwe zwangere mama's???? hele dikke knuffel en veel liefs van kikkert en de kids
ik zie net dat er veel zwangere hier zijn super meiden!!!! bij deze allemaal van harte gefeliciteerd!!!!
Marj van harte gefeliciteerd met Marjolein en met jullie trouwdag!!! Sorry.. verder even zwaaaaaaaai... Verschrikkelijke dag gehad, kotsende kinderen, ouders die menen dat ik wel tijd heb om de wc's te gaan dweilen en vloer te schrobben (naast wc geplast, en nog wat zand wat op een kotsvlek van maandag lag), driftbuien van leerlingen, etc. etc Kom morgen weer !!
@ marj, gefeliciteerd!! @ sam. sow. lekker dagje zo te horen! bah. @ iedereen heeft de groeten van es. ze komt binnenkort weer ff buurten bij ons ze heeft het druk maar gaat wel goed met hun allemaal.
Hee meiden Kikkert gefeliciteerd dat je bent aangenomen. Leuke foto van je kids. Fijn dat het goed gaat Lea rustig aan meid Sam o bah, wat een dag zeg hahah Hier alles zijn gangetje. Nog lekker vrij, zo de weekboodschapjes doen. Gisteren mijn oude kinderwagen, en een kast verkocht via marktplaats. Altijd lekker. Wat een koud weer he, brrrr xxx
Haaaaaaaaaaaaai meiden!!!! Ik leef nog hoor!! Heb 10 pagina's terug gelezen en alle meiden die zwanger zijn!! GEFELICITEERD!!!!! Hier gaat alles prima, super goed zelfs!!!! Naomi loopt langs tafels en stoelen en gekkigheid. Kletst de oren van je kop en maakt nu ook vaak wel redelijk echte woordjes.. Bah, Na(Senna) mama, papa, ete enz.. Zo leuk!!!! Ik ben hier een poos niet geweest omdat ik echt druk ben. Zoals de meeste weten heb ik een eigen trimsalon samen met iemand, en ik ben weer begonnen met werken. En ben ook 1 a 2x per week bezig met Steps!!! Dus goed bezig!!! Vandaag heb ik ons nichtje te oppassen van bijna 6 maanden, erg leuk die 2 bij elkaar, zijn erg lief! kom later weer kletsen. Ze worden wakker, haha! Timing!!!
Lieve (prille) zwangere mama's, Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap. Hoop dat jullie je goed voelen naar omstandigehden en mooie eerste echo's op korte termijn kunnen bewonderen. Liefs, Koekkie
slecht nieuws .. het ziekenhuis kan niks meer doen voor mijn svader. Moeten nu second opinion aanvragen in andere ziekenhuis. Pff 48 jaar en dan niks meer kunnen doen wtf.. niks terug gelezen misschien vanavond nog..
Bah Goldy, wat een slecht nieuws.... Hopelijk kan een second opinion toch nog een lichtpuntje geven.. Heel veel sterkte!
Jeetje Goldy, heftig zeg! Sterkte! Nou ik vertelde vanmiddag dus al dat ik weer aan het werk ben. Niet standaard uren ofzo. Maar eigenlijk gewoon wanneer ik zin heb en wanneer de bovenbuurvrouw op kan passen Heb deze week 2 ochtendjes gewerkt. Vooral administratie en paar honden getrimd Maar ik ben wel blij dat ik een jaar geleden samen ben gegaan met een andere trimster. Dat had ik gedaan omdat ik natuurlijk zwanger was en niet meer fulltime wilde gaan werken. Maar nu is het super goed opgelost. Ik maak zelf mijn eigen afspraken zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik werk.