Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Goldy, wat een verschrikkelijk nieuws meisje, zo'n jonge vent nog. Hopelijk kan een andere dokter/ziekenhuis nog iets voor hem betekenen.
    Sterkte.

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Sterkte Goldy! :( lijkt me verschrikkelijk om zoiets te horen!!!!

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Goldy gaat het een beetje met je?

We gaan vanmiddag voor een eettafel op pad, net gewerkt.

xxx

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy heel veel sterkte meis!

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, heel veel sterkte!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lieve Goldy, heel veel sterkte! Wat een verschrikkelijk nieuws. :(

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb er helemaal zin in..
    Alle versieringen zijn al gekocht, weet al helemaal hoe ik de taart ga bestellen (met foto en tekst)
    En we vieren het in de kantine van Vincent zijn werk.. Die is mega groot en hebben we thuis geen zooi :p ideaal.. Die kantine gaan we helemaal roze aankleden en versieren! Het wordt een echte prinsessen verjaardag!! :D

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    leuk es!!
    ik heb ook al uitnodigingen verstuurd. heb alleen foto van de voorkant gemaakt.

en in de binnenkant staat:

mijn tijd als baby is voorbij, mama kan het niet geloven.
    dat die tijd zo snel is omgevlogen.
    Papa kan er met zijn gedachten neit bij dat er nu al
    een peuter voor hem staat vol met kattekwaad!

op 16 juli draait het voor een dag allemaal om mij.
    Hopelijk zijn jullie daar ook bij.
    van 10 tot 12 uur word je verwacht bij mij.
    Komen jullie taartjes eten,
    laat het dan vlug aan mijm mama en papa weten.

Groetjes
    Djesslyn
    en we hebben een verlanglijstje gemaakt.
    op mijngratisverlanglijstje.nl dan kunnen de mensen met kaartje inloggen met de gegevens die we hebben gestuurd en kunnen ze aanstrepen als ze iets gekocht hebben zodat je het niet meerder keren krijgt en omdat je dan wel kado's krijgt die je kan gebruiken.

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en voor smiddags gasten heb ik van 15:00 tot 17:00 uur.

12. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hoi meiden!
    Daar ben ik weer eens. Heb wel alles meegelezen, maar had zelf niet heel veel te vertellen ;)
    Ik wil al die meiden die zwanger zijn, van harte feliciteren! Leuk hoor!
    Onze kindjes alweer bijna 1 jaar! Leuke uitnodiging Es & Bubsie Hoe hebben jullie die gemaakt? Ik heb ook al een uitnodiging gemaakt. Zal kijken of ik em vanmiddag hier neer kan zetten. (Hij staat op de andere computer). Wij vieren Liza dr verjaardag op de camping, lekker in de tuin. Als het dan te druk wordt voor haar, kan ik haar binnen even in de box laten spelen :) Ik laat een mooie laagjestaart voor haar maken met bijpassend 'mep'taartje. Verjaardagstaarten (de taart linksbovenin en hij staat ook op de één na laatste rij. Dan is het de 1e taart met roze, wit en rood). En de hele tuin komt vol te hangen met roze slingers en ballonnen! Ben alleen nog op zoek naar een mooie outfit voor haar.

Ik heb ook minder leuke berichten voorbij zien komen :(
    Goldy, sterkte meis met je svader. Gaat het een beetje met je?
    Sam, manlief toch zijn baan kwijt. Vervelend joh! Heeft hij al zicht op een nieuwe baan?

@hier gaat alles prima! Donderdag en vrijdag was Liza erg huilerig (vr. avond zelfs krijsen!), mochten niet aan haar billetjes komen, dan ging ze heel hard huilen. Haar lekker laten spelen in blote billetjes. 's nachts paar keer wakker geweest... En ja hoor... Zaterdag zagen we weer een tandje, de 9e al! Gister en vandaag is ze weer de oude, lekker spelen en lachen :)
    Ze heeft zich vanmorgen voor het eerst opgetrokken aan de tafel! *trots* Ben benieuwd of het niet een eenmalige actie was.
    Ik hoop dat het weer van de week weer beter wordt (geloof het wel), want dit is niks hoor :( Blijf vandaag lekker binnen, rommelen in huis.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames wat een leuke uitnodigingen.. Moet ik ook nog mee bezig :D !! Maar dat kan ook nog wel ;) !!

Tamara neej nog geen zicht op nieuw werk, wel druk aan het solliciteren. Ach de schat, hier komt tand nr 2 eindelijk door geloof ik :p Staat al maanden klaar :p !! Vandaag z'n bedje een standje lager gedaan... Weg baby-gevoel :( !! Maar hij begint wat gekke acties te krijgen, pogingen tot zichzelf optrekken.. Stelt nog niet veel voor, maar voordat je het weet ;) !!

Ik zal nu eerst even met het werk bezig, zometeen visite. Ook gezellig :D !!

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zo, weer even bijgelezen!

Goldy, wat een naar bericht zeg! Sterkte!

Es, leuke uitnodiging! Poeldijk, daar woont een vriendin van mij!
    Ik zag trouwens nog een uitnodiging, ben even kwijt van wie. Vind die site van verlanglijstje erg handig om te onthouden!

Ik ben nog niet bezig met de verjaardag van Madelief, duurt hier ook nog iets langer natuurlijk! Denk dat veel mensen dan op vakantie zijn... Zelf gaan wij de dag erna ook op vakantie.

Madelief gaat als een speer. Ze tijgert nu door de hele kamer, ze is een heel ondeugend meisje aan het worden. Alles uit de kast trekken, hard gillen, Snoeren zijn ook erg leuk om aan te trekken. Verder weer eens een loopoor en snotneus, het wordt al erg gewoon hier!

Vrijdag kunnen wij ons babypoesje ophalen!

15. Tamaraliza

Onze uitnodiging:
    De voorkant...

16. Tamaraliza

en de binnenkant...
    (alleen het lettertype is anders :))

17. Tamaraliza

Als ik dan toch bezig ben...
    Even spammen hoor :D

18. Tamaraliza

Je zal maar lekker liggen...

19. Tamaraliza

De laatste ;)
    Lekker bekkie! :D

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Zo naar dokterspost, bloed uit haar loopoor toen ik haar uit bed haalde. haar gezicht zat eronder.

Deel Deze Pagina