Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh Marj :( sterkte ermee! hopelijk is het niets ernstig! *knuff*

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @marj: sterkte meid hoop inderdaad niks ernstigs

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier weer last van een meisje wat niet wil slapen
    wordt na half uur gillend wakker, weet niet wat er is misschien tanden?/

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ach jeetje! Sterkte Marj! Wat zeiden ze bij de hap?
    Hopelijk slaapt ze snel Bubsie. Liza had het ook van de week en inderdaad...een tand. Heeft 2 dagen geduurd en daarna ging het allemaal weer prima.

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heey meiden

Dankjewel voor alle lieve reacties. Het is echt k*t om zoiets te horen te krijgen, we hadden er echt nog goede hoop voor dat ze nog iets konden doen. Ondanks het slechte nieuws is mjn svader nog redelijk positief ingesteld (voor hoever dat kan). Hij zegt: ik ga er voor vechten.. tot het eind. Vandaag zijn we met zn alle naar de stad geweest.. heerlijk om te zien hoe hij dan van zijn kleinkind geniet en het doet hem goed om buiten te zijn. Terwijl ik dit hier typ zit ik wel met de tranen in mn ogen, het is zo oneerlijk dat zo`n geweldig lieve man die voor iedereen alles doet en alles over heeft.. in een keer verandert van gezond mens naar een doodzieke man. We hopen en bidden dat ze in een andere ziekenhuis nog wel iets voor hem kunnen betekenen en hij nog vele vele jaren kan genieten van zijn gezin en zijn lieve kleinzoon waar hij zoveel van houd.

6. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik hoop en bid met je mee lieve Goldy! *knuffel* Geniet in ieder geval van de tijd dat hij er nog is en 'alles' nog kan, zoals vanmiddag.

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooie uitnodigingen meiden, mag ik vragen hoe jullie die hebben gemaakt?

@ tamara, aahh lieve foto`s, kijk al die tandjes! Leuk hoor!
    Gave taart!

@ marj.. ah wat moet je geschrokken zijn! Wat zeiden ze bij Hap?
    Sterkte en knuff!

Ook al een beetje aant voorbereiden op Jayden`s verjaardag. Ik ga zelf een taart maken alleen ben er nog niet uit welke.. Mijn mama heeft een boek en daar staan hele leuke in. Ze heeft ze vroeger ook altijd voor ons gemaakt.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj en???

Goldy, ik doe het met paintshop pro!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    De ha kon zich voorstellen dat wij erg geschrokken waren, het zag er dan ook erg heftig uit. Het blijkt dat bij een loopoor bloed kan vrijkomen, dit was bij Madelief dus ook het geval, in behoorlijke mate. Gelukkig was het bloeden gestopt, maar haar oor zit vol etter en rommel. Maar weer eens een ab kuurtje gekregen en ze moet naar de KNO-arts, omdat ze al erg vaak een loopoor heeft gehad. De dienstdoende huisarts verwacht dat ze buisjes gaat krijgen... (ach, het was haar 8e of 9e keer loopoor).
    Ze ligt nu lekker te slapen, ze laat bijna nooit merken als ze zich niet prettig voelt. Is erg lastig omdat de ha ervan uitgaan dat een kind niet vrolijk is bij pijn (maar ja, Madelief is bijna altijg erg vrolijk, vooral naar anderen dan).

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy ik heb mn uitnodiging gemaakt op www.fotokaarten.nl kan je zelf kiezen wat je wilt je kan er bijv net als ik 12 foto's inzetten. verschillende achtergronden enz enz.
    vond het wel een makkelijker dan photoshop.

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    okee thnx!

En nog een vraagje, wat voor cadeau`s vragen jullie?
    Weet dat er al een keer tips zijn gegeven maar weet niet meer welke pagina`s dat zijn..

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik heb een verlanglijstje gemaakt voor dr voor visite gevarieerd van 5 euro tot 25 euro.
    zoals: poppen wagen, pop, houten puzzel, strandset, emmerset, little people, barbapapa dingen. enz.
    krijgen van ouders barbapapa speelgoedkist. en van souders loopfietsje. en van ons krijgt ze een duw3wieler.

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Marj, gelukkig viel het dan toch nog mee opzich, je zal wel geschrokken zijn zeg

Goldy, er zeg, heb echt met jullie te doen, en met je schoonvader

Tamara leuke uitnodiging, leuke fotos van je meisje

Wat een stilte nog hier zeg, ben de 1 e vandaag.
    Ben ik de enige die zich niet zo druk maakt om Kim haar verjaardag?
    Ben er totaal nog niet mee bezig, en ga ook geen uitnodigingen maken ofzo.
    Vind dat ze toch nog zo klein is.

xxx

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo.

nee hoor Eline, ik ga ook niets bijzonders met/voor haar verjaardag doen...

Tamara, wat een mooie foto's maar vooral mooi meisje!!

Leuke uitnodigingen dames!

Gelukkig Marj, dat het meeviel. Wanneer kunnen jullie bij de kno arts terecht?

Hier: alles prima! Vrolijk dametje.Gaat steeds meer brabbelen. Had ik trouwens al gezegt dat een van haar woordjes die ze kan zeggen "Bumba" is, hahaha. Filmpjes vindt ze ook helemaal geweldig, gaat dan op de muziek dansen terwijl ze staat.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij doen het ook niet extreem ofzo, maar zo'n uitnodiging vind ik gewoon leuk om te maken :D !! En het is tenslotte z'n eerste verjaardag. Maar verder geen groot feest ofzo. We vieren het ook al in het weekend voor z'n verjaardag aangezien we de 30e beiden moeten werken en 2 juli hebben we een uitje van m'n werk.
    En wat krijgt hij?

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een gaaf ding zeg, Sam! Daar zal hij vast superblij mee zijn :D

Hoe is het verder met jullie? Ik heb het echt retedruk, moest rapporten schrijven en de ouder-eindgesprekken komen er weer aan, plus nog meer zaken die geregeld moesten worden voor het nieuwe schooljaar. Ben dus even niet zo veel hier geweest. Maar zal mijn leven beteren ;)

Oh ik heb nog een filmpje voor de liefhebber van mijn kleine C élya die helemaal zelf zwemt. Ze is pas 2, vind het zo knap! :) Ze gaat nu overal heen en kan al hele afstanden afleggen. Het is een heel apart gezicht, zo'n peutertje dat zelf zwemt. We hebben al een paar keer paniek gehad als we in een ander zwembad zwemmen (onze lifeguard weet dat ze kan zwemmen). Dan denken ze dat ze er zomaar in springt en we haar bandjes zijn vergeten :p Verbazing alom als ze dan gewoon wegzwemt natuurlijk, haha!

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Liefs Elea

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam leuk cadeau

Elea wat knap zeg, 2 en dan al zo zwemmen. Kan me voorstellen dat mensen denken van huh haha

Moederk grappig dat ze bumba zegt, leuk he als ze zp gaan praten

Hoe is het met alle zwangere dames?

Net mijn auto apk laten keuren, was gelukkig goed. Was beetje bang voor nieuwe banden, kan nu ff geen extra onkosten gebruiken

xxx

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi iedereen

wat een leuke kaartjes en foto,s voorbij zien komen!! leuk..

sam mooi kado zal hij vast veel plezier van hebben..

elea wat knap zeg van die kleine meid toppieeee ..

hier alles oke verder ... alleen moeten we van ons fredje (hond) afscheid gaan nemen caitlin kan er niet tegen .. ze heeft allergie uitslag op haar wangen en nek ..armen en als we boven zijn of elders dan wordt het minder dus het vermoeden was er maar vandaag na de ha geweest en die zei het dus helaas ..gelukkig gaat hij na mijn schoonpa dan zien we hem toch nog af en toe..

hier ook geen groot feest maar wel kaartjes gemaakt is toch wel leuk voor de 1e verjaardag ....

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Angel wat naar :( :( !! Maar wel fijn dat hij naar schoonpa gaat!!

Jeeeej Elea wat superknap :D Zou ook ubertrots zijn :D !!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hai meiden,

Even een teken van leven vanuit het oosten des land ;)
    Zoals velen heb ik het ook mega druk op het moment en niet veel tijd om te komen buurten.

Luca is sinds vrijdag weer ziek en heeft hoge koorts. De koorts loopt 's avonds op tot dik in de 40 graden en vanochtend toen we hem uit bed haalden had hij meteen al 40 graden :( Manlief is met hem naar de ha geweest, maar zoals gewoonlijk kunnen ze niets voor ons betekenen. Uiteindelijk is dat natuurlijk goed nieuws omdat dat betekend dat ze niets kunnen vinden maar er moet toch een reden voor die hoge koorts zijn?

Verder ben ik druk met een opvang puzzel. Mijn moeder gaat namelijk 3 weken (in juni) op vakantie en ik moet dus de maandagen recht zien te breien. Gelukkig is een van de maandagen 2e pinksterdag, dat scheelt alweer. Lastig is het! :cool:

Heb uiteraard wel een beetje terug gelezen omdat ik benieuwd ben hoe het met jullie is!
    Wat een scheetig filmpje Elea! Super knap van je meisje dat ze al zo goed kan zwemmen :D

Leuk kado Sam!

Leuke uitnodigingen meiden! Ik ga binnenkort ook maar eens aan de slag als ik ergens de tijd vandaan kan halen ;)

Deel Deze Pagina