haai meiden! Dithje; Luca ook weer ziek, bah! beterschap Naomi is ook ziek. Weer erg benauwd en stront verkouden. Haar verkoudheid is chronisch geworden door haar astma, doordat haar longen/luchtwegen altijd geprikkeld zijn of ontstoken.. We zijn dus weer flink aan het puffen geslagen! We hopen dat ze er nog overheen gaat groeien, maar helaas zijn we er bang voor van niet. Aangezien het ook niet minder wordt. Wij gaan nu eten en daarna ga ik naar de bovenbuurvrouw wat die gaat mijn haar verven! Ik kom later even uitgebreid reageren!
Dithje balen meis Luca zon hoge koorts, geen idee wat het dan zou kunnen zijn. Knuffel voor je mannetje. xx
@ sam, leuk kadoo! Daar zal Rinze vast veel plezier mee hebben! @ elea, wat goed zeg dat C.elya al zo goed kan zwemmen.. leuk filmpje! @ cd, gelukkig is je auto weer goed gekeurd. @ angel, vervelend dat jullie je hondje weg moeten doen maar gelukkig dat hij bij je schoonpa terecht kan! @ dithje, ahh de kleine man alweer ziek beterschap! @ es, ook beterschap voor Naomi! En wat voor kleurtje is het geworden? Hier; Ik hoef morgen alleen maar 4 uurtjes te werken en dan heb ik vrij tm dinsdag.. heerlijk! Vrijdagavond ga ik naar xfactor, ben benieuwd hoe dat in het echt is .
Bah Es wat vervelend dat Naomi ook ziek is. Beterschap! Whaaa wat leuk Goldy dat je vrijdag naar X-factor gaat! Alvast veel plezier. Lekker hoor nog maar 4 uurtjes werken en tot dinsdag vrij. Ik ben ook tot dinsdag vrij
Leuk filmpje Elea, knap hoor! Beterschap voor de zieke kindjes.. Dithje, misschien komt de 6e ziekte er wel aan? Die begint toch met koorts en later pas komen de vlekjes.. Maar ja, kan vanalles zijn natuurlijk.. Sterkte ermee! Aaah Angel, wat sneu van jullie hondje. Gelukkig dat jullie hem toch nog kunnen zien dan Heerlijk Goldy, zo lang vrij! Hier: pfff, heb weer eens hoofdpijn. Was net 1 dag weg nadat ik het 5 dagen achter elkaar heb gehad. Was wel zielig vandaag. Ik bracht vanmorgen Anissa naar het kdv. Als ik daar weg ga is nooit een probleem. Alleen was het flesje van de voeding kapot gegaan in de tas dus ik moest even op en neer naar huis om nieuwe te halen. Kom ik dus 10 minuten later weer terug en toen dacht Anissa dat ik haar weer kwam ophalen (hebben geen tijdsbesef). Brullen wat ze deed toen ik weer ging!! Aaah, was de eerste keer....mijn moederhartje brak en kreeg echt een brok in mijn keel Mocht het weer een keer voorkomen dan zorg ik er voor dat ze me niet ziet hoor.. Trekken jullie kids je ook aan de haren als ze de kans krijgen of in het gezicht slaan?? Anissa snapt echt niet dat dat niet mag.... Ik zeg dan steeds "aaien" en dat zegt ze dan ook wel na maar begrijpen dus niet..
@ dithje, thnx! Jij ook al zo`n lekker lang weekend, geniet ervan! @ moederK, ahh wat sneu dat Anissa zo moest huilen toen je weer weg ging. Jayden trekt ook aan je haar en slaat of pakt ook in je gezicht. Begrijpt ook nog niet dat het niet mag maar denk dat dat op den duur wel komt..
Wat sneu voor kleine Luca zeg. Ja, je vraagt je dan toch af waar die koorts vandaan komt he? Ik hoop dat hij snel opknapt Dithje, Geniet van je lange weekend! Angel, wat jammer van jullie hondje... Het is toch een onderdeel van je gezin he. Gelukkig heeft hij een goed huis en kun je nog vaak gaan aaien en spelen... Fijn dat het verder zo goed gaat. MoederK, balen van die hoofdpijn. Hier ook al een week. Denk door de stress. Het is een beetje druk op mijn werk. Bij jou misschien ook? Zielig voor Anissa, die dacht natuurlijk 'zo die dag is omgevlogen' Haha en toen ging je weer weg Gelukkig zal ze dat ook vast snel weer vergeten zijn Maar het si wel moeilijk weggaan als ze zo huilen he. Gaaf Goldy, naar de Xfactor! Have fun! Hoe is het verder met Jayden? Jij ook genieten van je lange weekend meid Es, sneu voor Naomi. Ik hoop ook dat ze er nog overheen gaat groeien... Kus Elea
Oproep: heeft er iemand een rol behang over waar ik een klein vervelend jongetje achter kan plakken? Pffff zeg... @MoederK: Luca grijpt ook graag in haren. Wat hij laatst ook paar keer heeft gedaan is mijn mams, manlief en mij bijten! Niet grappig!!:x
Hihi sorry Dithje, maar heb zelf mijn behang nodig voor 3 kleine draakjes hier Maar heb nog wel een rol ductape over? Hier heeft L yvia ook al een aantal keer gebeten Echt niet grappig, ze zijn me toch een partij scherp die tandjes! :x En huilen dat ze deed toen ik boos werd! Ze begrijpt natuurlijk helemaal niet waarom dat niet mag... Mijn oudste heeft het ook een periode gedaan steeds als de tanden kwamen of net waren gekomen. Zal wel lekker opluchten Ze houden er gelukkig vanzelf weer mee op. Kus Elea
@ elea, dankje, ik ga zeker genieten . Met Jayden gaat het goed! @ dithje, hahah is Luca een beetje vervelend vandaag? Heeft hij nog steeds zo`n koorts? Heb wel een vraagje weer over schema, dit is die van Jayden nu: 9.00 2 sneden brood en fles 150+5 12.00 2 sneden brood en fles 120+4 (deze drinkt hij niet meer zo goed) 14.30 1 stuk fruit en wat drinken (drinkt hij meestal ook niet goed) 16.30 150 tot 200 gr avondeten + toetje 19.00 fles 150+5 + 3 scheppen pap Als hij smorgens eerder wakker is krijgt hij zn fles eerder en om 10 uur zijn fruit Na het avondeten spuugt Jayden altijd eten terug, niet meteen na het eten maar als hij daarna weer gaat spelen. Het ruikt dan ook echt zuur. Zijn toetje(danoontje) geef ik maar voor de helft. Hij is wel heel bewegelijk en druk dus misschien dat het daar door komt. Of zal het allemaal wat te veel zijn? Ik wil zijn middag fles vervangen door wat ander drinken bij zijn brood. Die fles drinkt hij toch al niet meer goed. Wat vinden jullie?
ow moet er trouwens wel bij zeggen dat Jayden altijd al een spuugert is geweest hoor. Niet extreem ofzo maar wel meer als andere baby`s.
Goldy; Haar kleur is beetje warm rood geworden, wel gaaf! Ik ben vanmorgen met Naomi wezen babyzwemmen!!! was een grote groep maar erg leuk!!! In Juli mag ze voor haar baby-zwemdiploma Nu ff boterham eten met haar..
Toen straks las ik over dat bijten en dacht nog oh dat heeft Jayden nog niet gedaan. Nou was hij me straks allemaal kusjes aan t geven en toen beet hij in een keer kei hard in mn lip.. haha deed best zeer.. en Jayden maar lachen
Ducktape is ook prima Elea. Sjonge zeg het jongetje is echt niet te harden vandaag. Zal het door de warmte komen? Luca heeft geen koorts meer Goldy. Hij had gisterochtend nog 40 graden en gistermiddag opeens niets meer Joh Jayden gebeten... Niet grappig!
hey meiden! kom ff snel wat van mezelf laten horen. @ ditje: ojee vervelend mannetje. hihi. het zijn soms echt draakjes he. @goldy. Auw Jayden ook al bijten.. kan ik dus ook nog krijgen. @ sam, cool cadeau voor rinze!! @ elea. ow knap zeg dat zwemmen van je meisje! @ es. beterschap met naomi! @ hier. ben vandaag weer naar therapie geweest voor mn bekken weer andere oefening erbij gehad. denk wel dat ik wat aan deze therapie ga hebben. die vrouw wist precies te vertellen wat me pijn doen enz. verder ben ik sinds deze week ineens veel misselijk en duizelig. das wat minder. kan me niet herrineren dat ik het zo erg had met Djesslyn. wel wat misselijk soms. maar nu echt dat ik geen eten kan verdragen. maar goed dat zal wel weer over gaan. en die duizeligheid had ik met djesslyn pas de laatste weken. hoop dat dat wel wat minder wordt want das wel vervelend vooral als ik trap moet lopen met djesslyn in mn armen. maandag de echo dus spannend.
Vandaag bij ha geweest, doorverwezen naar KNO arts. Madelief kan daar 23 juni terecht. Afwachten dus. Haar oor stinkt verschrikkelijk, maar is wel rustig. Ze blijft er zelf vrolijk onder! Is ook in haar nadeel, want ze is dan niet ziek genoeg (bij die vraag geef ik inmiddels aan dat ze zelfs met hoge koorts blij is!)
Fijn dat je het idee hebt dat deze therapie gaat werken Bubsie. Vervelend dat je zo misselijk en duizelig bent. Wel spannend hoor maandag de echo. Mijn duimen draaien alvast hoor. Gelukkig maar Marj dat Madelief vrolijk blijft. Het arme meisje heeft ook geen geluk met al die oor ontstekingen. Goed dat je een verwijzing naar de KNO arts hebt gekregen. Ik heb gisteren de uitnoding en cadeaulijst gemaakt voor Lucas' verjaardag Hebben jullie nog leuke ideeën qua kado's? Denk dat ik een aardige lijst heb maar wellicht dat ik dingen over het hoofd zie.
Goldy ik dacht dat die van mij een vreter was maar die van jou kan er ook wat van! Ik zou me niet zo druk maken om het schema. Vanaf 1 jaar kunnen ze eigenlijk gewoon mee eten! Rinze krijgt nog 2/3X bv. Tussen de middag wordt wat gewone melk! Denk er wel om vreters worden niet geboren maar gemaakt he?!Dat overgeven S avonds heeft R ook! Maar goed vind het vrij normaal als ik zie hoeveel hij naar binnen krijgt 's avonds!