net naar de ha geweest djesslyn dr oog zat nu helemaal dicht geplakt zo zielig, dus weeeer andere druppels/gel gehad.
Agossie, arme Dejsslyn Spannend de echo maandag Bubsie! Marj; En Madelief ook zo aan het kwakkelen met haar oortjes. Hier ook kindjes die niet huilen bij pijn. Ben dan ook altijd te laat met naar de arts gaan En als het is doorgebroken doet het oortje wel minder pijn, dan is de druk eraf he. Zielig hoor voor je meisje... Kusss Dithje; rolletje ductape komt jouw kant op Moet zeggen dat L yvia ineens weer een stuk gezelliger is. Grappig altijd op het moment dat ik ze echt zat begin te worden draait het gedrag altijd weer om. Bang dat ik ze buiten zet zeker Hier: Straks naar vrienden, die wonen aan de andere kant van het land, dus even rijden maar wel supergezellig. We nemen het campingbedje maar mee Morgen moet ik werken, we hebben een voorleesontbijt waar de vaders komen voorlezen. Erg leuk. Ik heb ook nog een liedje geschreven, op de melodie van 'ik heb hele grote bloemkolen' dus dat gaat vast grappig worden Kus Elea
Och bakkes !! Hier lijkt het sinds de oogontsteking veel beter! Ook het oogje wat altijd wel wat traande! Ik hoop dat het dan nu echt klaar is!!
Gosie Bubsie wat sneu dat het oogje van Djesslyn zo dicht zit Hopelijk werkt de gel snel! Leuk een voorleesontbijt Elea! Whihihi ben nu stiekem wel nieuwsgierig naar je liedje geworden. Alleen de melodielijn is al super grappig Hier; vanochtend met Luca naar de kapper geweest. Hij heeft weer een mooi kort koppie. Gisteravond had hij opeens weer koorts. Soms snap ik er echt geen hol meer van...
Jippie, ons klein babypoesje Poes Muis is vandaag bij ons gekomen! Nou, ducktape is al nodig! Ze wordt nu huiswarm en klimt overal bovenop (met haar nagels dus...). De hond vindt ze nog niets, hoge rug, dikke staart...
Aaah, wat sneu voor je meisje Bubsie! Spannend, bijna echo. Vervelend wel van je misselijkheid en duizeligheid. Aaah, wat schattig Marj en wat een leuke naam! Wat een boefje Dithje, hopelijk slaapt hij wel goed. Wat leuk Elea!! Iemand Goldy al gespot op tv??
Pompeloesje sterkte meis en een dikke knuffel!!! Hoe gaat het met je? Nog een paar dagen en dan wordt jullie kleine meid alweer 1!
thx Sam! het gaat wel hoor. Jaja,Dinsdag wordt ze 1! Het wordt al een echt peutertje Lees af en toe nog wel mee hoor. Hoe gaat het met Kor? heeft die al uitzicht naar ander werk?
Nee nog niets maar wanneer hij nu thuis zit is ook nog steeds niet bekend. Dat is wel wat vervelend ook omdat hij nog z'n vca mag halen kan hij niet zeggen van ik ga naar uitzendbureau! Die hebben wel wat voor hem namelijk!
Nou hij heeft zn vca wel, maar hij moet hem weer verlengen. Eind dit jaar is hij verlopen en hij heeft geregeld dat zn baas dit nog betaalt.. Nou ja indirect dan, want de werknemers betalen elke maand scholingskosten En wij en zn baas ook vinden dat zij dit nog moeten betalen!
Dat snap ik en ik zou het ook niet meer dan logisch vinden dat werkgever die kosten op zich neemt. Maar als dat een andere baan in de weg staat... Uiteraard is dat jullie overweging
Wat, helemaal niemand vandaag? Joehoe echo.... Wij hebben vanavond dubbel gelegen van het lachen om Luca. Hij stond bij de tafel en zat weer eens aan de waxine lichtjes houders. Manlief zegt: "nee Luca mag niet" en steekt daarbij z'n wijsvinger op. Luca kijkt hem aan, begint te lachen en steekt ook z'n wijsvinger op! De boef!
Haha Dithje, hoe schattig! Vind het ook echt een leuke fase nu, dat nadoen en napraten.. Anissa slaapt de laatste paar nachten weer erg slecht! De hele tijd hard huilen en krijsen, echt zielig! Ook weer wat aam het snotteren en hoesten. Net had ze de fles leeg en door het hoesten kwam er weer heel veel uit... Nu ligt ze weer te huilen... Mijn man heeft mij vandaag wel laten uitslapen tot 12.00u! Super lief! Had het blijkbaar nodig want werd ook pas om 12u weer wakker. (natuurlijk wel eerst rond 7.00u anissa nog gevoed) Gisteravond ook de hele tijd met anissa op de arm gezeten, ben benieuwd wat het vanavond gaat worden...
Hè wat vervelend MoederK. Luca heeft ook een paar van zulke nachten gehad Sinds 2 nachten gaat het weer goed, een pak van mijn hart. Super van je hubbie dat hij jou heeft laten liggen. Doet een mens goed hè even bijslapen?
heerlijk was dat ja.. Wat hebben jullie met luca gedaan die dagen? Ze huilt zichzelf nl niet in slaap. Je merkt ook dat ze zich niet fit voelt dus dan vind ik laten huilen ook zo sneu... Ze ligt nu in mijn armen... Is het trouwens slecht om een baby alleen met de luier aan in de slaapzak te leggen? Het is nl ook wel erg warm op haar kamertje..
hier ook weer een meisje wat soms niet wil gaan slapen of na een half uur weer gillend wakker wordt. ik neem haar er dan uit moederk want djesslyn laten huilen werkt averechts dan slaapt ze helemaal niet meer. dus neem ze ff bij me, en dan na een half uurtje probeer ik het weer. en vaak lukt het de 2e keer wel en anders 3e keer. Djesslyn ligt in dr romper in een slaapzak. en geloof dat ze ook weer tandjes krijgt dus weet niet of het daar aan ligt misschien. @ dithje. haha die luca. geweldig vind ik het soms als ze zo eigenwijs iets terug doen. moet er dan soms wel om lachen or. haha Djesslyn gaan steeds lachen als ik zeg Nee Djesslyn! vooral als ik het op een strenge/boze toon zeg. dus ja helpt hier nog niet echt. hihi.