Zou niet alleen een luier in slaapzak doen MoederK. Ik zou zeker een romper aan doen. Heb je een zomer slaapzak? Luca heeft pyjama aan en zomer slaapzak. Verder geen dekens. Whahaha Bubsie die Djesslyn ook al zo ondeugend! Ik kan mijn lach dan ook niet inhouden hoor. Qua slapen was het niet zozeer dat Luca niet wilde gaan slapen. Hij valt 9 van de 10 keer meteen in slaap ' 's avonds. Bij ons is was het door slapen het euvel. Midden in de nacht helemaal overstuur wakker worden en gillen en krijsen. Soms zelfs vaker. We hebben zelfs een paar nachten weer een fles gegeven Nu gaat het gelukkig weer goed. We hebben er niets bijzonders voor gedaan, ging vanzelf. Laten we het maar weer gooien op "'t is een fase"
Haaaaaaaaaaaaai meiden, goedemorgen!!! Mijn meisje heeft vrijdag oorbellen gekregen!! Echt een bikkel die dame van mij! Ze heeft geen kik gegeven, en totaal geen last gehad!! En vanmorgen heeft ze 2 stappen los gezet van de tafel naar de bank!!! TROTS!!!!! Vanmiddag moeten we naar het CB voor haar check-up en prikken, BAH BAH!!! Welke maat luiers hebben jullie kids nu??
Hoi meiden! MoederK, Liza heeft wel een romper aan in haar (zomer)slaapzak. Ik zou ook niet zo snel alleen een luier aandoen... Vervelend dat het slapen niet zo goed gaat. Liza huilt ook even heel hard als ik haar op bed heb gelegd en dan wegga. Ze heeft da heel erg last van verlatingsangst. Van de week werd ze ook 2 keer huilend wakker en toen kreeg ik haar bijna niet in slaapt. Alleen erbij blijven zitten naast haar bed hielp. Eten ging ook minder... Maar ze krijgt er weer een tand én kies bij! Dus dat zal er ook mee te maken hebben gehad. Misschien heeft Anissa last van een tandje...? Leuk hè hoe die kids reageren op het corrigeren tenminste.... Nu nog wel Als Liza iets niet mag zeg ik 'nee Liza'. Dan kijkt ze me aan, gaat lachen em schudt nee Daarna probeer ze het nog 1 of 2 keer en daarna stopt ze er wel mee. Als ik haar ets geef wat wel mag, vindt ze dat ook goed. Leuk Es, Naomi oorbellen! Liza heeft ook oorbellen, al sinds ze 4 maanden is Wat goed dat Naomi los probeert te staan / lopen! Liza heeft nu maat 4 van luiers. @ hier Liza heeft zich van de week 1 keer opgetrokken aan de tafel maar denk dat het een 'vergissing' was, want daarna heeft ze het niet meer geprobeerd Morgen weer naar het cb. Ben benieuwd hoeveel ze weer is aangekomen en gegroeid. Ze krijgt ook haar prikken
Haaa dames !! Hier net naar cb geweest. 3 minnetjes .. Qua motoriek dan, maar ach, dat wist ik al M'n baby !! Verder niets bijzonders. 9805 gram en 72 cm !! En niet eens gehuild met de prikjes!! Alleen toen ik hem daar uit de kleren deed zag ik iets zitten.. Hij heeft een tekenbeet ! Dus na cb (daar hadden ze geen tekentang) langs de ha en daar heeft ze hem eruit gehaald.. Daarna nog ff met de vk gepraat. Altijd leuk !! Hihi!!
Wat leuk Es dat Naomi oorbellen heeft! Goed hoor van d'r dat ze de eerste stapjes los heeft gezet. Zullen we het slechte slapen op een fase houden? Liza er ook al last van Tamaraliza zal wel geen toeval meer zijn. Succes allemaal bij het CB! Wij moesten eigenlijk vorige week woensdag maar dat heb ik afgezegd omdat Luca ziek was. Als het goed is word ik vandaag gebeld voor een nieuwe afspraak. Mooie cijfers hoor Sam! Bah een tekenbeet Hier; zwaar gefrustreerd! Heb 8 dagen geleden een iPhone gekocht en hij is vanmorgen gecrasht :x Meteen naar de Bel Company gegaan maar daar kunnen ze niets anders doen dan hem opsturen. Ongelofelijk toch? 8 dagen oud!! :x
Jeetje wat balen. Heb je Iphone 4?? Ik heb sinds een week Iphone 3gs, 2e hands gekocht. Bevalt toppie !! Zelfs Jildou heeft hem al ingepikt !!
He jeetje Dithje, dat is balen van je Iphone!!! Moet zeker niet kunnen na 8 dagen! Sam; Fijn dat Rinze weer goedgekeurd is! Ik ga even spammen! Bekijk bijlage 156755
Aaaaaargh had op iedereen gereageerd, doe ik wat verkeerd... Alles weg :x Dithje; ik heb ook de Iphone4 en die van mij had ineens geen geluid meer na een dag of 2/3. Ik ben teruggegaan en heb diezelfde dag nog een nieuwe gekregen. Ben blij toe, maar had denk ik ook wel behoorlijk stennis geschopt als ze me geen nieuwe hadden gegeven hoor. Dalijk zit je weken zonder telefoon. Lekker is dat :x Sam, wat houden 3 minnetjes in. Is dat omdat hij bepaalde dingen qua motoriek niet laat zien die hij wel zou moeten laten zien? Mooi gewicht en lengte heeft hij. En gedsie een teek, hoe komt 'ie daar nou aan. Gelukkig is hij eruit. Slapen: Hier ook een meisje dat moeite had met doorslapen. En echt ontroostbaar Heb haar er een paar keer uitgehaald en even op schoot laten zitten. Daarna er terug in en gelukkig viel ze dan na even huilen wel terug in slaap. Nu slaapt ze gelukkig weer goed (even afkloppen ). Es, stoer dat ze zich zo goed hield met gaatjes prikken. Hier gaan ze er altijd van uit dat L yvia een jongen is, omdat ze geen oorbellen heeft. Dat is hier helemaal niet normaal, een meisje zonder gaatjes! Liefs Elea
Elea, klopt idd. Hij trekt zich niet vooruit (tijgeren), maar gaat ook niet staan of wat dan ook !! Nou zegt de vpk nu heeft hij al 3 minnetjes.. Ik zo, och daar zit ik niet mee , hij rolt al dus hij heeft nu een minnetje minder ! Maak me daar niet zo druk om. Ieder kind ontwikkelt zich anders en hij is verder vrolijk en tevreden dus heb niet het idee dat hem iets mankeert!
Ooh ja ook zo fraai.. Rinze hoeft dus geen vers fruit.. Uit een potje is prima.. Nou ja prima dan eet hij dat maar.. Zegt ze: en als je er klaar mee bent geef je hem alleen vers en anders niet.. och het zal wel komen!
mooie meid is Naomi met der oorbellen! @sam ach,elk kind is toch anders...Zolang die verder goed groeit en vrolijk is is het goed toch? komt allemaal wel! @dithje jammer van je iphone,hopelijk heb je snel een andere *knuf*
Zo komen net bij het CB vandaan.. Naomi goedgekeurd!!! weegt nu 10.100 kg en is 74,5 cm lang! Net iets boven het gemiddelde zoals altijd We mogen stoppen met de opvolgmelk als het pak op is, en over gaan op gewone melk. Waarvan ze dan nog maar 150 ml van nodig heeft per dag en de rest van de dag mag ze gewoon andere dingen drinken natuurlijk! Dus eindelijk weg met die dure troep Ook haar motoriek was prima, moest iets doen met blokjes en dat ging super goed. Ze zette een helm op Naomi haar hoofd en zo zette ze hem ineens op mijn hoofd.. haha Slimme meid Nou bij de eerste prik gaf ze geen kik, en bij de tweede even piepen maar toen ik haar oppakte was het weer lachen!! Dus wat een kanjer he!!!!
Wháááá wat goed van Naomi dat ze al 2 stapjes los heeft gezet!!! En goed gegroeid die dame, haha leuk van die helm Rinze ook al goed gegroeid en ach, alles op zn tijd Dithje, balen zeg van je Iphone! 't is wat met die kindjes en (door)slapen... Oorbellen, anissa krijgt pas gaatjes als ze het zelf wilt.. (zeg ik nu ) Mijn dag begon al om 04.00u! Anissa heeft uiteindelijk toch nog goed geslapen gisteravond nadat ik het bedje op onze slaapkamer had gezet. Maar om 4.00u werd ze dus wakker en was het drama. Heb dus ook echt niet meer geslapen daarna.. Een rompertje en slaapzak is echt te warm voor haar, ze zweet dan enorm. Dan laat ik de slaapzak maar uit... Ik mag donderdag naar het cb.. Ik ben nu af en toe aan het oefenen met anissa om aan 1 handje te lopen maar daar is ze echt te onzeker voor. Ach, kruipen gaat toch ook super snel en dan kom je ook overal waar je wilt
@ pompeloesje, Je meisje morgen alweer 1 jaar! Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van. @moederK, Jayden ligt ook in een romper in zn slaapzak. Succes donderdag bij cb. @ es, ahh schattig oorbelletjes. Wat goed dat Naomi al een paar stapjes los zet! Jayden heeft maat 4 luiers. Mooi dat alles weer goed was bij het cb! @ tamara, hoe was het bij t cb? @ sam, wat een bikkel dat Rinze niet gehuild heeft met de prikjes! Ahh wat zielig dat hij een tekenbeet had.. @ dithje, wat balen zeg van je telefoon! @ bubsie, Jij had vandaag toch de echo??? Hoe is het gegaan, ben heel benieuwd!! Hier; Al een paar dagen niet hier geweest, druk weekend achter de rug.. Vrijdag weer flink geschrokken.. svader had last van hartkloppingen.. ambulance hem op komen halen naar ziekenhuis eerste hart hulp.. daar infuus gekregen met medicijnen en toen zn hart weer gestabiliseerd was mog hij weer naar huis. De rest van het weekend gaat het redelijk goed met hem. Vandaag gesprek gehad in het ziekenhuis.. ze gaan alles doorgeven aan t ziekenhuis in Nieuwegein(of Nijmegen, weet ik ff niet meer) en krijgen na overleg daar, te horen of ze hem daaar verder kunnen helpen.. weer spannend dus. Vrijdagavond xfactor, was heel leuk om een keer mee te maken. Maar moet wel zeggen dat het thuis spannender kijkt. Wel super want ze is door naar de finale!! Met Jayden gaat alles super! Hij gaat echt hard nu! Hij is echt heel druk en kan niet stil zitten. Echt lang spelen doet hij niet.. na een paar minuten met speelgoed heeft hij het al weer gezien.. hij gaat veel liever overal aan staan en lopen. En dingen waar hij niet aan mag komen vind hij veel interessanter om mee te spelen
@ sam fijn dat rinze weer goedgekeurd is. en ach als tie wat langzamer gaat als de zogenoemde richtlijn. wat geeft t. Djesslyn deed eerst ook dingen niet die wel al moesten. en nu gaat het geloof ik wel goed, maar dat horen we volgende week wel. @ es. goed or van naomi losse stapjes! en wat een bekende speeltjes allemaal. lijk wel of je bij mij thuis zit hihi. @ pompeloesje: morgen feest!!! @ dithje. dat schiet inderdaad niet op met je tel. balen! @ goldy: ja klopt hebben vanmiddag de echo gehad. eerst op de buik maar was nog te pril. inwendig konden we het vruchtje en vruchtzakje wel zien! en het hartje klopte. nu moeten we de 23e terug voor 2e controle echo dan kunnen we de termijn beter beoordelen. zal nu zo ongeveer 7 weken zijn volgens de berekening. @ hier een ziek meisje helaas. Djesslyn begon vanmorge om 5 uur met huilen en hoorde meteen die is niet lekker. en ja hoor koorts (ik gelijk bang natuurlijk voor die rare stuipen) dus weer aan de zetpillen. en ze heeft een flink ontstoken oog, hoest als een zeehond en rommelt met ademen dus ze heeft t weer goed te pakken. arm kind. morgen avond ff naar kinderarts voor dr oog te laten kijken.
Bubsie; Fijn dat het hartje klopte!! das altijd weer een geruststelling!! Hier; Saaaaaaaaaaaaaaaai! Een kind die slaapt met koorts van die klote prikken!! En ook Vin valt elke keer in slaap op de bank.. en dan kuch in een keer hard en is hij weer wakker, maar pffff zo duurt een avond wel lang zeg.. BORING!!!!!
Ach bubsie beterschap daar!! En jahoeee een kloppend hartje !! Ach neej joh ik maak me er ook niet druk om.. Domme cb.. Es: Wat gek 150 melk?? Hier is mij vandaag verteld dat ze vanaf 1 jaar nog 300 ml melkproducten per dag nodig hebben. Dus dat kan ook yoghurt zijn! Maar die gaat lekker dus !! Vervelend dat ze nu koorts heeft. Rinze slaapt en jengelt alleen wat meer !
Idd een splinter nieuwe iPhone 4 Heb m vanmiddag ingeleverd bij de Bel Company. Ze gaan m opsturen in de hoop dat ik een nieuwe krijg van Apple. Duimen dus!