Bleagh... stom gedoe zeg Ik weet er alles van, telefoons opsturen.. Hoop maar dat het scherm stuk is bij aankomst .. Dan krijg je vast een nieuwe !!
@ bubsie.. super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Beterschap voor Djesslyn, arme meid! Hier bezig met verlanglijstje, heb tot zover: duplo houten puzzels voorlees/leer boekjes gitaar sambaballen cars trainingspotje tekenbord dvd`s biba boerderij chicco sprekende boerderij Staan er dingen bij waarvan je zegt daar heb je totaal niks aan? Vond deze dingen wel leuk op zich. En iemand nog meer kadootips?
150ml per dag aan zuivel producten is mij verteld vanmiddag vanaf 1 jaar.. Kan je nagaan dat de CB zoveel verschillen! Naomi drinkt nu nog wel 450cc melk per dag (opvolgmelk dan) 's ochtends 200cc, 's middags na de boterham soms ook nog een beetje, en de avondpap fles van 200cc
De laatste en de eerste! Goedemorgen!! Naomi niet zo heel goed geslapen, werd om 4 uur wakker standaard en wilde niet meer verder slapen. erg vermoeiend. Toen ze eindelijk weer sliep heeft ze wel geslapen tot 8 uur!! Is de laatste nachten vaste prik om 4uur, kan de klok erop gelijk zetten! Snap er geen bal van Net heeft ze een fles melk gehad, maar heb het idee dat ze die niet zo graag meer wil. Dus ze geeft het zelf al aan.. Maar wat moet ik dan 's ochtends gaan geven? mevrouw wil 's ochtends niet eten, een boterham spuugt ze uit 's ochtends Misschien pap ofzo.. kan ik wel eens proberen natuurlijk.
Es idd pap dan proberen. Ennuh Es, dat zijn fases Gaat weer over !! Ooit !! Hier was Rinze 3 uur aan het huilen. Heel zielig.. Zal wel last van prikjes gehad hebben. Heb hem na paar pogingen in zn bed te leggen maar bij ons genomen en toen heeft hij lekker geslapen tot half 7. Jammer dat ik niet zo lekker lag en ik was al moe en kon al zo slecht slapen. Maar goed. We hebben nu alle 3 gedoucht en hij was nog wel moe, dus heb hem nog even in bed gelegd. Hopelijk valt hij zo in slaap, dan kunnen jil en ik even snel de honden doen. Daarna even bij vriendin op de thee.
Ik vind 150 ml wel weinig zeg. Da's nog niet eens een groot glas vol! Anyway, ik trek me nooit zoveel van het cb aan. Het is goed voor sommige zaken, maar soms denk ik wel eens...
Idd Elea Pompeloesje: L van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! Ook jij bent nu een dreumes!! Een hele fijne dag gewenst!!
Happy Birthday Pompeloesje Es, zou ook eens pap geven dan. Ik heb zelf een tijdje haar fruit gewoon heel vroeg gegeven. Dat werkte ook.
Ze heeft net een klein ontbijtkoekje op.. das toch iets! En ja 150ml is ook weinig zuivel, maar daarnaast krijgt ze nog genoeg binnen natuurlijk Ach, ze drinkt toch nog 2 flessen.. vind het wel prima! Pompeloesje; GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! Er is er 1 jarig, hoera hoera!!! Hieperdepiep!! HOERAAAAAA
Van harte gefeliciteerd Pompeloesje met jullie meisje! Super zeg Bubsie dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Leuk lijstje Goldy Ik heb een lijstje gemaakt op www.cadeauhints.nl. Je kunt inloggen met Luca Ahuis, dan kan je zien wat ik heb bedacht voor Luca All; knuf! Geen tijd meer, zit op kantoor
Pompeloesje Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hieperdepiep...HOERA! Het is wel een echt cb weekje weer hè? Liza moet vamiddag om 16.00 uur. Hoop dat ze niet teveel last krijgt van die prikken. De vorige keren niet, maar volgens mij zijn deze prikken heftiger dan de vorige. We zien het wel... Wat fijn voor jullie Bubsie, dat jullie het hartje hebben zien kloppen Leuk verlanglijstjes, even kijken of er voor mij nog iets bij staat Ik heb een lijstje gemaakt op Lijstje.nl - Home (Liza Groenendaal --> Tamara) Es vervelend dat Naomi niet wil eten 's ochtends. Je kunt inderdaad pap proberen. Liza wil nog steeds geen brood tussen de middag Ze krijgt al pap 's ochtends, dus wil haar net nog een keer pap geven. Iemand nog tips? 150 ml. zuivel op een dag vind ik ook erg weinig...zou ik me ook niet aan houden denk ik
@ pompeloesje, Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van L! @ sam, ahh zielig dat Rinze last had van zn prikjes. @ es, ai 4 uur is wel erg vroeg.. hopelijk slaapt ze snel weer wat langer! @ dithje, ik ga snel even kijken op jou lijstje! @ tamara, succes op het cb!
dat speelhuisje is ook leuk ja! ook de sambaballen zie ik haha.. En dat little people speelgoed, dat is ongeveer hetzelfde als duplo ofniet? Met die poppetjes enzo..
@ pompeloesje:: gefeliciteerd!!!!! met je meisje!! @ hier. een super slechte nacht gehad. ieder uur bij djesslyn gezeten. ben gesloopt. ze had erg hoge koorts dus had de hap ff gebeld wat te doen aangezien de koorts gewoon bleef stijgen terwijl ze zetpillen kreeg. moest haar dus laten liggen zonder slaapzak dat gedaan. maar koelde niet erg af. toen moest ik haar gaan koelen met koude doeken. nou dat wilde ze niet was zo zielig dus ben ik ook mee gestopt. uiteindelijk heeft ze in bed gelegen met alleen een romper zonder mouwen. vond het weer heel eng. maar we hebben de nacht weer overleefd. nu is ze ziek en zielig. koorts is wel gelukkig nu beneden de 40. arm kind. ga ff kijken of ze een boterham lust anders lekker flesje. ze hoest als een ouwe vent en het rocheld echt daarbinnen. hoop dat ze zich snel beter voelt.
Tamara, nee deze prik is dezelfde dan die ze al hebben gehad. Als ze er eerder niet ziek van werd, wordt ze dat nu ook niet. Die van de 14mnd is een andere en daar worden ze ook later ziek van eventueel. Ik heb het toevallig gister met haar erover gehad omdat ik twijfelde om Rinze te laten vaccineren ivm lang ziek geweest (net 2 dagen beter) en vrijdag op vakantie.
littlepeople is wat meer nog voor deze leeftijd. Poppetjes die ze makkelijk ergens op kunnen zetten, dingen met muziekjes.. Duplo heeft meer 'bouw'activiteiten.
Pompeloesje, proficiat met jullie dametje!!!! 1 jaar alweer!!! Beterschap met je meisje bubsie! Mijn dametje slaapt de laatste paar nachten ook alleen in een romper zonder slaapzak. Ze is echt super snel bezweet en klam. Het is nu 24 graden op haar kamertje, soms 26.. Weet dat ze nu maar weinig aan heeft maar met een gewoon dun zomerslaapzakje zweet ze zich al kapot..