haai meiden. Wij hebben vanmiddag heerlijk gezwommen met z'n 3tjes!!! wel 2 uur lang!! (wel met pauze tussendoor hoor!!) Naomi heeft genoten! Was helemaal total loss toen we thuis kwamen en ligt nu nog steeds te slapen haha. Om 6 uur maar wel wakker maken als ze nog slaapt want dan gaan we eten en kan ze vanavond weer lekker op tijd naar bed View attachment 158982
Leuke foto's Es! Heb vanochtend de fles van Luca laten vallen, kapot! Had nog wel een oude fles staan maar jullie raden het vast, daar wil hij niet uit drinken. Ook z'n drinkbeker geprobeerd en zelfs een gewone beker. Meneertje is koppig en eigenwijs Vanmiddag maar even ritje babydump of Prenatal om nieuwe fles te scoren.
Oops Dithje! En Luca zo eigenwijs dat ie geen andere fles wil, hihi.. Wanneer halen jullie de box weg?? Ik gebruik hem eigenlijk zelden nog, vaak alleen als ik even moet stofzuigen ofzo.. Maar twijfel heel erg, want soms moet je ff wat doen en kan je geen oogje in het zeil houden en dan is zo'n box weer ideaal natuurlijk
leuke foto's Es!! Zo te zien heeft ze er enorm van genoten! Valt zo'n fles zo makkelijk kapot dan. Eigenwijsje die Luca! Es, wij laten de box voorlopig nog wel even staan. Ze gaat er nog regelmatig even in. Vaak 's morgens zodat ik even snel kan douchen of poetsen oid. En als ik naar de wc moet of even buiten wat moet doen etc etc.. Aangezien ze echt overal op klimt (gisteren keek ik 2 sec niet en toen stond ze bovenop een poppenwagen! ) kan ik haar die momenten niet alleen even in de kamer laten..
Hihi voordeel van Rinze  die zit weinig nog in de box maar die zit waar hij zit !!! Hier beetje vreemd...2 dagen wat bruin verloren en that's it... Ben ontzettend moe steeds. Misschien toch maar eens testen vrijdag. Komt niet slecht uit hoor dat het zo snel over is maar goed wel raar!
Hier blijft de box er zeker nog in hoor! Net wat MoederK zegt, is veel te makkelijk als je snel even iets moet doen en geen oogje in 't zeil kunt houden. Huh op de poppenwagen MoederK Doet ze goed 2 dagen maar Sam, dat is niet veel... Toch wel beetje spannend of niet vrijdag testen?
Ja maar heb 1juni ook getest en die was negatief maar goed die moeheid is vooral vorige week begonnen!
@ sam hoe was je weekendje?? ow vreemd maar 2 dgn. ja misschien nog eens een keer een testje doen dan. spannend. @ box gebuiken wij ook nog hier. vooral als ik ga stofzuigen/schoonmaken. en als ik ff wat moet pakken of naar de wc inderdaad. en ja denk dat de onze er voorlopig wel staat aangezien we dan alweer een kleine erbij hebben als alles goed mag gaan. gister aan de ouders verteld trouwens! leuke reacties. (was beetje bang voor negatieve reacties van schoonouders maar viel reuze mee)!
Bubsie leuk!! Wij zijn een hele week op vakantie hier! Komen vrijdag pas weer thuis! We genieten volop! Ik ga zo als jildou wakker is met haar zwemmen! Kor en Rinze blijven hier! Kor is niet zon zwemmer en Rinze moet niet te veel zwemmen ivm eczeem.
Sam, veel plezier nog daar! O jee, toch wel spannend dan... Bubsie, leuk dat je het verteld hebt. Hoe is het nu met je meisje? Dithje, deze poppenwagen hebben we (als loopwagentje) en daar stond Anissa dus boven op!
haha Moederk; Naomi is ook al zo'n klimgeit! Ze probeert zelfs op de hond te gaan zitten gelukkig is de hond een goedzak, haha.
Hier de box ook niet meer veel in gebruik. Hij wil er zelf ook niet meer echt lang inzitten dus alleen even als ik iets moet doen en hem dan niet in de gaten kan houden. Maar laat de box dus voorlopig nog wel even staan. @ sam, oh wel apart ja. spannend.. Veel plezier nog! @ bubsie, fijn dat jullie leuke reacties kregen! Hoe gaat het met Djesslyn?
@ moederk: met Djesslyn gaat het vandaag goed! ze heeft weer heel de dag veel gelachen. (en gehuild.... ze maakte een flinke smakker vanmiddag wordt een grote bult en blauwe plek precies op dr voorhoofd. arm kind.) maar t gaat gelukkig beter. geen koorts meer wel nog hoesten maar eten ging vandaag ook weer stuk beter. goede flessen gedronken en fruithap en ook nog een hele boterham dus gaan weer goed op weg. morgen maar weer 2 proberen al eet ze maar 1,5. heel de week at ze maar 2 stukjes en dan ging ze hoesten en wilde ze niet meer. morgen moeten we terug naar de kinderarts voor controle. o shit kom er net achter dat ik net vergeten ben dr antibiotica te geven.... maar ja nu slaapt ze.
Goedemorgen!! Hier een BLEGHHHH nacht gehad! Naomi werd om 1 uur wakker, om 2 uur en om 3 uur wilde ze helemaal niet meer slapen. Als ik haar neerlegde begon ze te brullen, en als ze rechtop zat ging ze spelen en kletsen en had ze het naar haar zin.. erggg vermoeiend om 3 uur 's nachts Ik ben dus ook redelijk gaar nu! Vanmiddag wat boodschappen halen, ff wandelen in het park met de hond en verder doe ik niet veel..
Vervelend zo'n slechte nacht Es Wij hebben ook zo'n nacht achter de rug. Nieuwe ronden, nieuwe kansen Hoe is het met de zwangere dames? Voelen jullie je goed?
Nou deze nacht was niet veel beter als gisteren Naomi zit ook weer aardig vol, heeft het weer benauwd en is weer als een zeehond aan het hoesten en proesten. Je hoort dat er veel slijm vast zit en snot.. ach ja, ze was er nog geen week vanaf.. dus werd weer tijd zeker
Bah bah Es, weer zo'n slechte nacht Luca zijn eerste kies is door! Het is de kies links boven, maar ook de kies rechtsboven voel ik al evenals de hoektanden. Daarnaast ook de kiezen onder te voelen. Wat gaat het toch hard met die tanden en kiezen