Ff snel ego!! Maar Laetitia, jeetje sterkte meis! Dikke knuffel.. De rest wel gelezen maar geen tijd om te reageren! Hier gaat alles weer heerlijk !! En de kinderen doen het thuis met oma ook toppie! Rinze heeft heerlijk flesje gehad en zat net aan de broodkorst. Zometeen weer fles maar ging zonder problemen dus ik ben trots. Jildou moet wel even wennen dat ze oma niet meer voor d'r alleen heeft en Rinze moet steeds van haar in de box !! Haha maar goed, dat went straks ook wel weer! Ze kan ook heel goed alleen spelen, maar ze is bij oma gewend dat ze alle aandacht krijgt en dat is nu eenmaal even niet meer zo! Dus we gaan vol goede moed de middag in !!
Wauw!! Dit is een wonder.. Naomi slaapt al vanaf half 12 Dus nu al anderhalf uur! Ben al wezen kijken want denk dit kan nooit goed zijn Maar ze ligt heerlijk in dromenland! Owww terwijl ik dit typ hoor ik iets brabbelen door de babyfoon haha wat een timing!
Goed om te horen Sam! Super Es! Haha, was ze nu echt wakker of toch weer in slaap gevallen? Hier ook een wonder, madame is ook al een uur aan het slapen! Heb trouwens zo'n idee dat het wennen aan groente- en fruithapjes hier lang gaat duren... ach ja, hebben alle tijd hè O ja, net 180cc kolfvoeding via flesje aangeboden. Ze dronk maar 100cc en wilde toen echt niet meer maar daarna nog wel aan de borst..
@Laetitia, denk aan jezelf!! Wat een lomp stuk vreten die teamleider, sorry hoor zo weinig gevoel. @MoederK, lekker dat Anissa ligt te slapen. Hoop dat ze de puffer niet nodig zal hebben, beterschap voor de kleine meid en voor jezelf met je rug. @Es, beterschap! @Sam, fijn dat het goed gaat vandaag op het werk en thuis.
Zo, mannetje is net thuis dus ff koken en dan kom ik vanavond weer online alst goed is. Smakelijk eten allemaal!!!
Hoi hoi allen, Zo, ik heb mezelf beloofd weer tijd vrij te maken om te komen kletsen. IK merk wel dat ik er behoefte aan heb. Es: Voorhoofdholteontsteking.. Dat is de grote-mensen-variant van het RS-virus. Oftewel, onze babies worden snotverkouden, kortademig etc. en grote mensen krijgen een voorhoofdholteontsteking. Veel kleine kids krijgen om die reden een pufje. Ik heb voor de kleine geen pufje gehad, maar xylymetazoline ofzoiets. Sterkte meid! MoederK en de andere mama's met een ziek kindje: Beterschap!! Sam: Ik lees dat je weer aan het werk bent. Hoe bevalt het werkende leven?? Laetitia: Vervelend als een teamleider zo reageert. Om boos op te worden!! Ik zag ook een aantal prachtige foto's langsvliegen. Ladies: hoe groot zijn jullie kindjes??? Ik heb echt een heel groot kind!! Meteen de vraag hoelang mn man is. Die is niet zo groot hoor!!! Maar zn grote broer is ook erg groot voor zn leeftijd! De kinderarts schrok ervan!! De kleine man is 77 cm en hij weegt 10.62 kg. Groot he? Naar verhouding was hij trouwens niet te zwaar.
hey meiden, voor diegene die gestemd hebben: thx hier gaat alles wel goed,alleen vrij druk dus lees wel veel maar weinig tijd/zin om te reageren Heb zelf ook niet veel te melden ff kijken wat ik heb onthouden: @sam wauw eerste werkdag,kom maar lekker bij meis! zal wel wennen zijn! sterkte daarmee @es beterschap meid! en wat is Naomi al flink gegroeid! sterke meid ook denk ik he! en helemaal mama's kindje,vind dat ze heel hard op jou lijkt! @mamat wauw wat een reusje! doet die het verder goed? @laetitia sterkte meis,hoop dat het allemaal mee valt maa bij de gyn. Dikke knuffel hoor! euhm dat is wat mijn geheugen nog toelaat te herinneren fijne avond nog dames!
Sam: wel weer zin om te werken? Maar kan me wel voorstellen dat het weer ff omschakelen is hoor..... (Ligt er natuurlijk ook aan welke leeftijd je hebt ) Lengte/gewicht: Collin is nu 64cm lang en 6.135kg... of dat wassie iig toen we op 1e kerstdag met hem naar het ziekenhuis gingen..... Maar onze kindjes zijn allemaal erg klein hoor... (Joshua was met 6mnd: 63,7cm/6.405kg en Thessa: 65cm/6.655kg) Maar ik ben weer weg want Collin is erg onrustig en wilt maar niet slapen..... Tot morgen!
Laetitia, ik heb groep 1 / 2 !! Dus een gezellige bedoeling !! Wat een heerlijke kleintjes! Hier was rinze maandag 66 cm en 8410 gram !!
Ola dames! Heb wel terug gelezen maar weinig onthouden. Vandaag de hele dag cursus gehad en mijn hoofd zit vol. Cursus was op zich wel interessant, maar ook vol ergenis. Dit was dag 1 en in totaal zijn het 3 dagen. De cursusleider dacht dat we kleuters waren. Eerst uitleg via Powerpoint presentatie, daarna live in systeem, daarna zelf opdracht uitvoeren en tot slot wilde hij de opdrachten nog nakijken/bespreken. Sjonge zeg :x Wow MamaT die Liam van jou is echt groot! Luca is nu 8 kilo en 69 cm. Super Sam dat je eerste werkdag erop zit... Hoe reageerden de kindjes op school op je terugkomst? Beterschap Es, voorhoofdholteontsteking is niet grappig! Die pendels liegen er niet om Petatje Heel erg spannend hoor... Hoe is het verder met je? Hoe staat het trouwens met je job keuze?
@dithje ik ben bij hetzelfde bedrijf gebleven alleen een andere functie. werk nu ma-di-do van 8u30 tot 17u,woe ben ik thuis en vrij van 8u30 tot 15u30. de eerste week nu en ik vind het geweldig! Verder gaat alles goed,Laura doet het geweldig. Heb helemaal geen klagen Hoe gaat het met jouw kereltje? @mamat ja ik wil weer zwanger worden.
Super Petatje dat je een andere functie hebt en dat je eerste aangepaste werkweek zo goed is bevallen! Heerlijk dat jullie meisje het zo goed doet... Met ons gaat het ook helemaal goed. Luca is een erg tevreden ventje waar ik stapel gek op ben
Owja, ik zie t nu aan de banner.. Spannend!! Wij gaan volgend jaar voor nr 3. Samen met mn collega/vriendin.. hahaha. Zullen ze op werk vast nie leuk vinden, vooral nu drie mensen weg zijn gelopen.. hahaha