@ dithje, leuk dat Luca ook rond aant stappen is! @ moederK, als alles meezit dan beginnen we na de bouwvak. Man is zelf timmerman dus dat is wel handig hihi. Fijn dat de nachten goed gaan! Mooie foto! Hier ook veel kusjes, lief is dat he! @ es, gelukkig is ze al wat opgeknapt. Mooie foto! @ tamara, nog maar 2 weekjes! en dan 6 weken vrij? @ sam, gelukkig toch geen waterpokken Hier; Leuke vaderdag gehad. Alleen had papa zijn kadoo donderdag al gezien omdat hij zonodig het pakketje open moest maken (ik was donderdag werken en hij was eerder thuis). Dus was geen verassing meer... haha mannen
Haai meiden. Dat het beter ging met Naomi had ik beter niet kunnen zeggen. Gisterenochtend begon ze met krijsen en gillen en dat hield maar niet op. Dus 's middags naar de HA geweest met Vincent en heeft ze een dubbele oorontsteking en hoge koorts Dus nu aan de AB, neusspray en PCM zetpillen. Ze hebben het ook nog even over haar amandelen knippen gehad, maar dat doen ze meestal pas na een jaar of 1,5 jaar. Naomi is chronisch verkouden door haar astma, en daardoor is ze veel meer vatbaarder voor ontstekingen enz.. Je kan er dus eigenlijk vrij weinig aan doen om het te voorkomen. Ze is nu bijna een jaar en ze is in dat jaar meer verkouden geweest als niet.
Ach, vervelend hoor Es! Hoop dat Naomi zich snel beter voelt. Jullie hebben dus als laatste vakantie Sam? Dan moet je nog even ja... Ja Goldy, zo goed als 6 weken vrij, heerlijk! Dat is een groot voordeel van het onderwijs Maar die laatste weken...pfff, die mogen ze van mij weglaten
Hee meiden Dithje fijn dat het goed gaat, en Luca ook al lekker gaat kruipen/ wat lopen. Hier ook alles goed. Moederk mooie fotos van je meisje Es, balen dubbele oorontsteking. Leuke foto van je meisje. Wat is dat voor speelding? Sam gelukkig geen waterpokken Net met Kim naar cb geweest, weer prikjes gehad. Ze was 76,5 cm, en 10,1 kilo. Was netje zei ze, ze hoort bij gemiddeld/de langeren. Gisteren was Kim heel erg gevallen,ze stond aan de stoel, en inees klapt ie achterover, ik kon niets meer doen. Stoel bovenop haar hoofd. Gelijk een hele bult, en paars, en erg gehuild. Zo zielig. Gelukkig geen last gehad verder. Ik schrok wel zeg. xxx
Es, ik moet donderdag met Madelief naar de KNO, ben ook erg benieuwd wat daar gezegd wordt qua verkouden en oren! Ook hier dus steeds gekwakkel, ik leef met je mee!
CD: Dat is de activiteiten center bartsmit.com - Activiteiten center Wij hebben hem niet hoor, dit was bij een vriendin van ons. Marj; Wat een gekloot he, zo sneu. Naomi is meer van haar leven verkouden als niet. En altijd dat hoesten en benauwd zijn erbij! Alleen bij Naomi wordt alles op der astma gegooid.. Dus even kijken na een jaar en dan wil ik ook doorgestuurd worden naar de kno voor te kijken naar haar amandelen. Want dat kan natuurlijk een heleboel schelen als die eruit zijn
Es', ik had het 'geluk' dat haar oor begon te bloeden in het weekend en de dienstdoende ha vond dat dit niet langer kon! De ka vond nl ook eerst een jaar aan te zien. Moest ook alleen bij ka terugkomen als het luchtwegprobleem verergerde?! Ben vorige week op vakantie nog bij andere ha geweest, ze zat weer vol dus. Deze heeft de puf verhoogd. Op hoeveel zit Naomi nu?
@ es, las het al op hyves ja, wat zielig zeg! Hopelijk is het met de kuur snel weer over. @ cd, ahh sneu dat Kim zo hard gevallen was! Je schrikt je dan rot he! Jayden was pas met zn kin op de rand van de salontafel gevallen. Onder zn tong was een beetje kapot dus bloedde een beetje.. schrok mn eigen ook dood. Hier; Man vandaag jarig.. 25 jaar geworden. Van mij heeft hij een braun cruzer 6 gekregen (dat wou hij graag hebben) En van Jayden een fotolijstje voor in zijn auto met fototjes van Jayden erin, en een sleutelhanger met erop: sleutels van de liefste papa van de hele wereld! Moet zometeen de vlaai ophalen en nog paar kleine boodschapjes doen.. nu eerst even met Jayden een boterham eten.
hey hallo dames! Ik dacht ik kom even snel om de hoek kijken @Goldy, gefeli met je man Hopelijk gaat alles goed met de dames! Hier is alles prima. Geef nog steeds borstvoeding! Wie had dat ooit gedacht hehe xo
Es bedankt voor je link van bart smit, ga hem kopen Goldy nog gefeliciteerd met je mannetje, leuke dag gehad? Ook schrikken zeg als zijn tong bloedde Shelly wow nog bv, wat goed. Fotos van je meisje? Ik had op marktplaats een activiteitentafel van chicco gekocht, voor 10 euro. Staan nu nog nieuw voor 60 euro. Echt een leuk ding,is vanaf 1 jaar, kunnen ze ook aan staan Zo ben nu is 2 dagen vrij, heerlijk. Van mijn meisje genieten. Heb haar net al lekker onder de douche gehad, sinds kort zit ze gewoon op haar kont in de douchebak, met haar eendjes te spelen, zo leuk. Ze vindt het geweldig onder de douche xxx
Alsnog van harte met je man Goldy! Beterschap voor Naomi Es! Sneu dat ze weer ziek is Hopelijk slaat de ab snel aan! Hoe is het bij jullie Sam? Hebben jullie al meer 'zekerheid' met betrekking tot het werk van Kor? Goed om te horen CD dat de activiteitentafel zo leuk is. Ik ga hem zaterdag namelijk halen voor Luca zijn verjaardag. Thanks dus Hé Shelly wat leuk dat je komt buurten! Goed hoor dat je nog steeds bv geeft! Hoe gaat het bij jullie Bubsie? Gaat het al beter met Djesslyn d'r oogjes? Hier; vandaag en morgen vrij Moest gisteren werken en had aansluitend een workshop. Was pas om 23.45 uur thuis Het is niet heel erg grappig momenteel bij mij op het werk. We hebben weer een reorganisatie te pakken. Vorige week al van 6 collega's afscheid moeten nemen (moest 3 gesprekken zelf doen) waarvan 2 directe collega's uit ons HR team En hoogst waarschijnlijk blijft het hier niet bij. Afwachten dus hoe en wat... Vanmiddag naar het cb voor nieuwe prikjes ronde
heyyyy Sam! Wat goed dat jij het ook nog volhoud! Ik krijg best rare reacties uit mijn omgeving.. "moet je niet afbouwen?" "Waarom stop je niet?!" Ik doe het meer voor Caia zodat ze snel in slaap valt, niet echt meer als hoofdvoeding. En jij??? Hey Carpediem wat een goede koop dan die activiteitentafel! En wat fijn dat je 2 dagen vrij heb Judith! wat een lange dagen maak je dan en wat een drama op je werk! Dat lijkt me ook niet fijn om dat alles in het vooruitzicht te hebben. Hoe gaat het met Luca? Heeft hij goed zijn prikjes doorstaan? Caia krijgt maandag haar eerste prikjes. We hebben dit uitgesteld tot nu dus... we waren naar een voorlichting en daar hoorden we dat in veel van die prikken dus kwikzilver zit! En ook dat bij sommige de inenting pas werkt als het gevaar voor die ziekte alweer voorbij is. Nou ja er zijn veel voor en tegenstanders van onze methode hier in Duitsland, maar ik denk dat we een goede beslissing voor Caia hebben getroffen...Nu hoop ik dat ze maandag het ook goed zal doen. Mn man en ik vinden het allebei erg eng! anyway ik ga even verder x Oh foto... moment
Mooie dame Shelly! Succes met de eerste prikjes... Ik geef ook nog steeds bv!! Sorry, was alleen even ego..
@ shelly mooie meid or!! en nog steeds bv. super!! Djesslyn wilde na 10 maanden niet meer. @ dithje. Hier gaat het goed. en wonder boven wonder lijkt het of djesslyn dr oogjes ook normaal zijn. we kijken het natuurlijk nog poosje aan maar zou fijn zijn dat als de oogarts belt over 3 wkn ze geen vieze en traanoog meer heeft gehad en dus niet geopereerd hoeft te worden. @ ego: vandaag echo gehad!!! alles was weer goed! en we zijn nu 10 wkn! 21 jan uitgerekend.
Bubsie gefeliciteerd !! Shelly: Ik geef s ochtends en s avonds nog.. Jildou heeft 14 mnd gehad en toen liep het waarschijnlijk terug door zwangerschap van Rinze en wilde Jildou niet meer.. Ik kan dit nog wel even volhouden, dus we gaan nog ff door. Ik vind het ook vooral nog lekker knus !! Mooie meid!! Dithje.. och bah spannend ook dus! Kor z'n werk nog niet veel wijzer. Vandaag bericht van Uwv en er wordt een beslissing genomen. Wel zat er een brief bij dat er een uwv-gebouw afgebrand is en daardoor alles vertraging oploopt.. Dus dikke kans dat hij iig tot bouwvak aan het werk is..