Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een mooi dametje hebben jullie Shelly! :D
    Kan mij voorstellen dat jullie het spannend vinden maandag. Succes alvast!

Jaaaaa Bubsie een goede echo! Gefeliciteerd meis :D
    Wat fijn dat de ogen van Djesslyn zo goed zijn. Ik duim heel hard dat het zo blijft.

MoederK voor jou ook een pluim hoor dat je nog steeds bv geeft! Verder alles goed met jullie?

Hier; vanmiddag dus naar cb geweest. Alles goed, prikjes weer gehaald. Qua lengte zit Luca precies op het gemiddelde, 76 cm. Qua gewicht zit hij (ver) onder het gemiddelde 9396 gram.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi.. Rinze is maar 72,5 cm... maar weegt daarentegen 9805 gram :p !!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmmm ok dus nog steeds spannend Sam. Voor jullie soort van gunstig dus dat het gebouw is afgebrand...

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi... Als je zou middelen hebben wij samen de perfecte gemiddelde baby :p:p

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Naar de kno arts geweest met mijn schat! Het was al snel duidelijk, vocht achter haar trommelvliezen. Ze moet buisjes en haar neusamandelen moeten eruit. Verder zat er nog ontsteking, oordruppels met daarin ab gekregen.
    Woensdag al pre operatief spreekuur!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje das snel marj!!
    Hopelijk knapt ze ervan op!

Dithje nou ontslag krijgt hij sowieso maar per wanneer is afwachten! Haha ja de perfecte cb baby hihi

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Marj dat is al snel zeg!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hopelijk knapt ze ervan op Marj!!

Hier al vanaf de geboorte een kindje altijd net iets boven het gemiddelde Dithje ;) Ach, zolang je kind gezond is en niet moddervet of graatjemager zal ik er niet wakker van liggen :D

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Shelly wat een mooie meid zeg!

Dithje kim is 76,5 cm lang, en 10 kilo, dat was gemiddeld zei ze.
    Ach als ze maar niet veeels te dik of te dun zijn toch

Bubsie gefeliciteerd met je goede echo, echt super. Hoe voel je je?

Marj jeetje een operatie. Een vriendin van mij ook, haar zoontje is 14 maanden. Die heeft elke maand wel een aantal x koorts. Ook amandelen en buisjes

Zo maar is even de weekboodschapjes doen, als kim wakker is.
    Een nieuwe mobiel besteld, die wordt zo bezorgd als het goed is, altijd leuk.

xxx

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ marj, spannend meid. hopelijk helpt het. bij mn neefje hebben ze het ook gedaan toen die 10 mnd was en gaat wel beter gelukkig.

@ dithje. onder het gewicht joh. nou dan zal djesslyn wel helemaal onder t gemiddelde lopen die woog 2wkn geleden nog net geen 9 kilo met kleren aan.
    en is goed ziek geweest dus denk nog wel afgevallen.

Djesslyn is ziek vandaag.... koorts en huilerig weer. pas goed ziek geweest en nu dus weer.
    we hopen dat het maar een dag is want we zouden maandag op vakantie gaan......

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ik hoop echt dat het helpt! Vind het wel spannend, mijn klein meisje... De arts zei nog dat het idd erg jong was dat dit werd gedaan, maar ja, zo kan het dus ook niet!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie; Beterschap met je meissie!!
    Zijn veel mensen ziek helaas..

Marj; Ja het is inderdaad jong dat ze het doen dat zei de dokter ook tegen mij, maar als ze ervan opknapt is het alleen maar beter.

Hier; Wij hebben net heerlijk 2 uur gewandeld buiten met de hond. De hond heeft heerlijk gezwommen!
    Nu is Naomi lekker aan het spelen op de grond. En gaat straks nog even slapen hoop ik, kan ik mooi even de was vouwen.
    Vanavond gaan we even naar de Bartsmit, nog wat kado's ophalen voor Naomi haar verjaardag.

Ze krijgt van mijn moeder een 3wieler, die staat al ingepakt in de schuur.
    Van me vader krijgt ze een glijbaan voor in de tuin (een kleintje) en de dvd van Plop van me opa.
    Van me schoonouders krijgt ze een loopauto (een roze)
    En van ons krijgt ze het speelhuis van Fisher price :D
    En de rest zullen we wel zien.. ik weet wel dat ze wat leesboekjes krijgt, speeltjes voor de zandbak, en dat soort dingen. Ze gaat dus lekker verwend worden :)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leukleukleuk ES :D .. Wij gaan Rinze zn verjaardag zondag al vieren.. EN dinsdag en volgende week zondag ;) ... Het is weer niet normaal.. Dan ben ik er ook wel weer klaar mee ;) !! Ooh en dinsdagochtend heb ik nog een kraambezoek van de ouderraad van school ;) !! Nou ja, maak daar maar verjaardagsfeestjes van;) !!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou gaat lekker hier. inmiddel 39,9............. arm kind.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik duim voor je Bubsie dat er geen rare dingen komen en ze straks lekker gaat slapen en morgen weer beter is!!! Beterschap!!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vraagje, Had gelezen dat er hier meer kindjes een driewieler krijgen voor de verjaardag.. welke krijgen ze?? Heb zelf de smarttrike zoo op het oog.. was benieuwd welke jullie gaan halen/hebben gehaald?

@ cd, ja we hebben een leuke dag gehad! Geniet van je vrije dagjes! Wat voor telefoon heb je besteld?

@ dithje, balen dat er op je werk op het moment veel ontslagen vallen! Mooi dat alles weer goed was bij het cb!

@ shelly, wat een mooie meid is Caia!

@ bubsie, fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad! Ahh arme Djesslyn nu al weer 39,9... beterschap voor dr!

@ marj, wat spannend, hoop dat het je meisje helpt en daarna niet meer zo veel ziek is!

@ es, nou jullie meisje word goed verwend met haar verjaardag! Maar dat moet ook :D..

@ sam, nou lekker op tijd dan :p haha..

Hier; een paar dagen geleden een vriendin van mijn broer bevallen via keizersnede, na 4 uur was het kindje overleden. Weet verder niet wat er precies aan de hand was maar wat afschuwelijk voor ze:(

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy.. Ja donderdag moeten we beiden gewoon werken en volgende week zaterdag hebben we een teamuitje van m'n werk (met aanhang hoor). Dus ja.. Dan maar zo ;) !! Wij hebben een puky- driewieler.. Een ferrari onder de driewielers/ loopfietsen HAHA!! Is goed spul!
    Jeetje wat erg zeg :( !!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Die is ook mooi Es!
    Al hebben wij hem weinig gebruikt toen ze nog zo klein was. Toen ze bijna 2 was ging het veel beter en toen ging ze ook echt fietsen. Er zijn genoeg kinderen die niet eens op de driewieler willen fietsen ;) !

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jayden heeft net een paar stapjes los gezet :D, helemaal trots hihi.. Hij was voor me aant spelen met mijn sleutels en hij stond in een keer op en stapte naar mij toe! Waren maar een paar stapjes hoor maar wel super leuk :D

@ sam, ja bedoelde met lekker op tijd eigenlijk dat kraambezoek, maar misschien hebk t verkeerd begrepen? Puky, zal die ook nog eens opzoeken.. in welke winkels verkopen ze die?

@ es, die is ook heel leuk!

Deel Deze Pagina