Ooh ik dacht het vieren van R zn verjaardag Puky hebben ze op verschillende plaatsen. Erg wisselend. Ene top1toys wel, andere weer niet etc. Bol.com heeft ze volgens mij ook!! Wat goed zeg!! Hier nog geen pogingen tot staan, zittend komt hij ver genoeg !!
bol.com | Puky Caddy-Touring CAT 1 Driewieler - Rood, Puky | Speelgoed Deze hebben wij. Achteraf, maar toen niet te vinden...mis ik wel een bakje er achterop!
Staan hier alleen als ik haar bij de bank neerzet. tijgerend kom je toch ook overal?! Ze stinkt! Tenminste, haar ene oor... Robbe heeft vandaag zijn C-diploma gehaald! Jippie, nu 2 jaar geen zwemles!!!! We houden geld over ! Verder is Marjolein helemaal zindelijk. Ze is nu vanaf begin mei overdag zindelijk en sinds eind mei ook 's nachts zonder luier. Ze was nog iedere nacht nat en zei ineens dat ze geen luier omwilde. Haar vertrouwen gevend hebben we dat niet gedaan en sindsdien heeft ze nog maar 2x een nat bed gehad (en niet eens heel erg nat!!). Ben dus weer trots op mijn 3 toppers!
Marj, wat goed van Robbe en Marjolein zeg!! Spannend hoor, zo'n operatie... Goldy, Whaaa ook al een paar losse stapjes gezet. Wat goed!!!!! Wat erg, dat kindje dat overleden is. Moet je toch niet aan denken... Zo Es, die Naomi gaat goed verwend worden.. Bubsie, weer beterschap voor je meisje! Zo Sam, die Rinze heeft wel heel lang feest op deze manier! CD, wat voor gsm heb je gekocht? Hier, alles prima al heeft ze de laatste tijd wat vaker dat ze hard moet brullen als ze naar bed gaat. Vaak helpt het pas als ik haar bij me neem (en voed). Ach ja... Vanavond ging het wel weer goed. Verder blijft ze overal op en over klauteren. Is echt haar hobby. Ze wilt ook steeds naar de keuken. We hebben een open keuken dus ze kan er gewoon komen maar nee, madame pakt steeds (!) de route waarbij ze over stoelpoten moet klauteren etc Ze laat nu steeds vaker even los als ze staat.
Hak dames, Hoe is het met iedereen? Kan iedereen de warmte een beetje handelen? Ik vind het wel erg warm opeens hoor. Ik weet het, mag niet klagen maar stiekem toch wel beetje. Lucs zijn tweede kies is er door. De volgende twee zie ik ook al. Hij heeft allemaal dikke bulten in zijn mond. Het arme ventje. Verder gaat het prima met hem. Hij wil niets lievers dan lopen en staan, alleen lukt het nog niet altijd zoals hij wil en dan wordt hij toch driftig... Heb een klein beetje terug gelezen maar zeker niet alles onthouden. Las wel een verschrikkelijk bericht van Goldy over een overleden kindje. Bah wat een triest nieuws. Tamaraliza jij stelde toch de vraag over het melk drinken van Liza? Lastig dat ze niet wil. Gaat het intussen al beter? Verder geen tips, sorry. Spannend CD, nog een paar nachtjes en dan krijgen jullie de sleutel van het nieuwe huis! Ben je er helemaal klaar voor? Verder alles goed met jullie? Hoe gaat het met jou en Djesslyn Bubsie? Gaat het goed met d'r oogjes? Heerlijk toch MoederK dat je zo met je meisje kunt kroelen en d'r af en toe nog lekker bij je kunt nemen om te voeden. Hoe is het nu op je werk? Je vond het toch heel zwaar een tijdje geleden als ik mij niet vergis? Alles wel met jullie Sam? Spannend hoor, Rinze bijna jarig! Hoe is het met Naomi Es, is ze opgeknapt van de antibiotica? Sorry als ik iemand vergeten ben! Knuffel to all
Hey lieve dames, na een korte onderbreking ben ik er weer. Hier gaat het onderhand een beetje beter. Ik ben nu officieel gestopt met werken en moet zeggen dat er nu een hele last van mijn schouders is. Ook het huishouden loopt weer op rolletjes. Soms is het nog wel moeilijk om actief te blijven als ik een "slechte" dag heb maar over het algemeen gaat het erg goed. Afgelopen zondag de 1e verjaardag van Collin gevierd en vandaag de laatste dag dat ze naar het KDV gaan. Dus vanaf nu ben ik weer echt een huismoeder. Maar ik moet zeggen dat ik dat wel fijn vind hoor. Hoe is het hier verder allemaal?
@ lae, fijn dat het nu wat beter met je gaat! Lekker thuis met je kindjes! Hier; alles zn gangetje.. Jayden is wel voortaan vroeg wakker, 06.30 maar vind het niet erg hoor. Vandaag familie uit Nieuw Zeeland aangekomen, blijven een paar dagen bij mijn ouders en gaan we morgen avond met de familie bbqen. svader 2 dagen geleden weer opgenomen in ziekehuis ivm erge benauwdheid, mag vrijdag waarschijnlijk weer naar huis als het goed blijft gaan, dan nog steeds afwachten op nieuwegein. dikke knuffel aan iedereen!
Lucky, zie dat je onnline bent.. hoe gaat het met jou? En met de kleine meid? elea, hoe is het met jullie?? Al een tijdje niks meer gehoord van je?
Hey Goldy ja dacht even bijlezen, maar er word niet veel gekletst meer dus niet zoveel gemist. Met ons gaat het goed hoor. Ik vooral druk bezig met het voorbereiden van Kaelyn haar verjaardag. Vieren we 17 juli, maja allebei grote familie dus komen ongeveer 100 mensen pffff Kleine meid is erg bijdehand en heeft veel streken de laatste tijd, maar moet er stiekum wel om lachen. hoe is het daar?
Nee klopt het is hier niet meer zo druk Fijn dat alles goed gaat! Nou 100 mensen, dat is veel zeg! Dat zal een drukke dag worden dan! Hier gaat het goed. Jayden ook veel streken en hij doet echt alles na! Wel leuk allemaal!
Dank jullie wel !! Mijn dag kan helemaal niet meer kapot. Vanochtend is de directrice bij me in de klas geweest en ze was erg onder de indruk van m'n les en werk en hoe ik de klas op poten heb gekregen vanaf dat m'n duo ziek is !! Dus ik ben helemaal happy !!
Sam... Proficiat met je complimenten van de directrice! (Rinze heeft zijn felicitaties vanochtend al gekregen )
Proficiat Rinze!!! Hopelijk hebben jullie vandaag ook al een gezellige dag gehad!! Goldy, hopelijk is je svader snel weer thuis! Lucky, fijn dat alles goed gaat. 100 mensen!?? Dan hebben jullie wel een hele hechte familie als iedereen komt, gezellig hoor! Laetitia, fijn dat het wat beter met je gaat. Genit maar lekker van je kids! Tamara, sorry dat ik niet heb gereageerd op je vraag over die melk.. Hoe gaat het nu? Ik kan niets anders verzinnen als gewoon blijven aanbieden... Verder alles goed daar? Dithje, op mijn werk gaat het wel goed nu. Zit dus op een andere groep die een stuki rustiger is (wel lichamelijk wat zwaarder wat niet fijn voor mijn rug is maar ja..). Voor nu is het goed zo... Zo, al meer kiezen op komst! Ben wel beneiuwd trouiwens naar een foto waarop hij lacht.. Hier wordt het toch echt een tandloze 1-jarige, hahaha Zijn hier meerdere kindjes die snel zweten?? Als anissa aan het spelen is (rondkruipen etc) dan zweet ze al heel erg en zijn haar haartjes in haar nek vaak nat! Ook met het drinken uit de fles 's avonds is ze daarna helemaal bezweet terwijl ze op dat moment vaak alleen maaf een rompertje korte mouw aan heeft. Is dit normaal?? En weet iemand ook hoe snel een hartje van een kindje nu ongeveer slaat?
Ons nichtje is ook meteen drijfnat van het zweet. Vandaag werken en daarna zomerfeest op Kdv/bso! Morgen verjaardag van mijn oma, ze wordt zondag 95. We gaan kegelen en steengrillen vanaf 15 uur. Normaal slapen de dames dan, ben benieuwd hoe het gaat! Hier weer een piepend en rochelend meisje...