luca van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag mam en pap ook van harte met jullie luca ....maak er een leuk dag van!! hier vieren we morgen de verjaardag van cait omdat dan alle broers er nog zijn ..en woensdag op haar verjaardag gaan we in ondertrouw heb de laatste tijd niet mee gelezen ..hoop dat alles goed is met iedereen ..bij deze een knufff
Proficiat Luca met je 1e verjaardag!!!!!!!! Marj, beterschaqp voor je meisje. Leuk, zomerfeest Ook een gezellige dag morgen met oma Knuff voor jou terug Angel!
Luca van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Luuk van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Haha toch grappig, bijna dezelfde naam, dezelfde geboortedatum !! Dank jullie wel !!
Hee meiden Wat een dag, niet bijgelezen Zouden om 11 uur tekenen bij de notaris, en toen was het nog niet duidelijk wat het kabinet wou met de overdrachtsbelasting. Was gisteren opeens bekent gemaakt, dat er vandaag een besluit zou komen, dat die van 6% naar 2% ging, en dit zou ons dan 9600 euro schelen. Notaris zei al dat een paar niet hadden getekent, en het hadden verschoven. Zou ons 800 euro kosten, en dan kon het pas maandag. Toen werd vanmiddag bekent gemaakt dat het er door was, wij konden nog naarnotaris om te tekenen, en geen extra kosten. En krijgen nu 9500 euro terug, en hebben de sleutel. Wat een mazzel he xxx Luca van harte gefeliciteer met je 1 e verjaardag!!
Dank jullie wel! We hebben een fantastische dag gehad, maar zijn nu afgedraaid. CD gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Klusze!
Dithje hij is lekker verwent zeker? Sam ook nog gefeliciteerd met Rinze Hoe is het verder met iedereen? Wij gaan straks aan de klus, om 11 uur is mijn moeder hier. Even een rustig ochtendje nog xxx
proficiat met alle verjaardagen nog!!!! Hier is het nu wel rustig. We hebben vanochtend de hele woonkamer weer eens aan kant gegooid en de indeling veranderd..... en nu zijn we moe.... haha.... Verder moet er eigenlijk nog gestreken worden vandaag maar ik denk dat ik dat naar morgen verschuif... ff kijken of ik straks nog wat energie heb om vandaag nog wat te doen. Ook heeft manlief de auto vandaag helemaal gepoetst en heeft hij hem net te koop aangeboden op internet. Ik ben eens benieuwd of we hem zo kwijtraken...
@cd, wat een mazzel zeg! Klus ze vandaag! @ lae, goed bezig geweest dan vandaag! hoop dat jullie de auto snel kunnen verkopen! Hier alles goed. Vandaag vrij.. Net even naar de stad geweest en nu bij mijn ouders thuis. Mijn mama is vandaag jarig!
Even heel kort... hier gaan we met koorst het eerste jaar (oh nee, 2e jaar) in geloof ik.. Sinds gisteren weer wat aan het hoesten en snotteren en gisteravond lag ze kreunend te huilen in bed. Temp. 39.6... Bij ons in bed genomen waar ze aan de borst uiteindelijk in slaap viel. Overdag redelijk eraan maar vanavond weer koorts. Ze ligt nu weer te huilen dus wordt weer een nachtje met z'n drietjes in bed denk ik.... Ik ben trouwens ook niet fit. Hele dag al misselijk en net waterdunne ...... you know... Es, alvast proficiat met je meisje!!!! Gezellige dag morgen!!
CD wat een geluk! Al heel veel jarigen gemist. Allemaal nog van harte! Alweer 1 jaar! Es', jij albast veel plezier voor morgen!!!!! Het zomerfeest en oma's verjaardag waren erg leuk. Nu morgen rust (nou ja, veel werk voor school), maandag Afscheidsmusical van mijn groep en woensdag tm vrijdag op kamp ( mijn kindjes missen dus)...
Naomi van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Moederk ook van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hopelijk is ze wat opgeknapt en jij ook!