Naomi gefeliciteerd met je verjaardag. Anissa gefeliciteerd met je verjaardag en beterschap Mijn moeder komt om 10 uur, en dan gaan we weer aan de klus. Best vermoeiend zeg, pfff. Kim nog gauw gedoucht vanmorgen, en hier het huis netjes gemaakt Fijne dag allemaal xxx
Kom ook weer eens even om het hoekje kijken Collin, Rinze, Luca, Luuk, Naomi en Anissa allemaal van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!! @CD, gefeliciteerd met jullie huis! Succes met klussen! Wat een sper meevaller in de kosten hadden jullie, toppie. @MoederK, beterschap, hopelijk voel je je vandaag alweer iets beter. @Laetitia, fijn dat het inmiddels weer wat beter met je gaat. Succes met de verkoop van jullie auto. @Pompeloesje, wat zie ik in je banner, zwanger! Gefeliciteerd en ik duim dat het deze keer allemaal goed zal verlopen. @hier, alles prima, gisteren al een klein voorproefje gehad op Bram's verjaardag. Mijn schoonzussen zijn allebei op vakantie als hij jarig is, zij zijn gisteren geweest.
Dank jullie wel!!!!! Anissa ook gefeliciteerd!!!! Naomi keek haar ogen uit toen ze uit bed kwam door al die ballonnen en slingers.. Ze zat er alleen maar naar te wijzen! Om 12 uur begint het echte feest! Dan gaan we naar Vin zijn werk en vieren we het in de kantine die ook helemaal versierd is!!! Foto's volgen...
ja direct na de mk...vind het heel spannend maar we blijven positief natuurlijk! het moet nu gewoon goed gaan zijn jullie nu concreet bezig voor een derde? @J2J hoe gaat het met jou? al ver over de helft toch he? @Es maak er maar een leuke dag van!
es van harte gefeliciteerd met jullie meid .... moederk van harte gefeliciteerd met jullie kleine grote meid .. dames maak er een leuk dag van ... pompel gefeliciteerd duimen draaien hier.... hier gister de verjaardag gevierd van onze cait was zeer geslaagd zal straks ff wat foto,s laten zien van de taart die was super mooi... ze is weer lekker verwend ze had na het 2e kado in de gaten dat als het papier eraf ging dat er iets moois uit kwam dus ze had het dan ook zo eraf hahaha....
Naomi, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Anissa, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Allebei een hele fijne dag gewenst!
Wat goed van Cait !! Pompeloesje, spannend hoor!!! Neej wij zijn nog niet concreet bezig. Ik wil eigenlijk het komende schooljaar een keer helemaal werken !! Daarbij kan Rinze nog niets eigenlijk en met Jildou was het ook nog behoorlijk pittig dus we wachten nog even. Gelukkig kan ik dat ook nog wel even hoor !! Denk dat we in november, december echt weer aan de klus gaan!
en nog een om het af te leren de versiering nou ja gedeelte ervan .. was een geslaagde dag wel een lange want de 1e kwamen om 11uur in de morgen en de laatste gingen om 1u in de nacht weg haahah...wel ff lekker na alle rompslomp
wauw Nic jullie meisje kon lekker smullen hoor! en wat een prachtige taart! en die stoel is helemaal geweldig! Mooie meid is ze Fijn dat het een gezellige dag was na al die ellende die jullie gehad hebben. dikke knuffel voor jou meisje!
Wauw Nic wat een ontzettend mooie taart. Wat is Cait groot geworden zeg. Mooi meisje hoor! Sluit mij aan bij de rest, die stoel: wow!
@Pompeloesje, inmiddels alweer 24 weken inderdaad, gaat snel!! @Angel, leuke foto's van Caitlin haar feestje! Erg mooie taart en meptaartje, stoel is super!