dank jullie wel allemaal ..woensdag pas echt jarig maar goed doen we het heel dun over want dan gaan we ook in ondertrouw hihi...wel spannend allemaal de bruiloft komt ook wel aardig dicht bij nu ...
Leuke foto's Sam en wat een cadeautjes! Inderdaad mooie foto van jullie samen! Ook leuke foto's Angel! Wat een mooie taart en een gweldige stoel! Proficiat Pompelmoesje! Ik was in het weekend geveld door de buikgriep (denk ik), was gisteren dus ook niets waard. Voel me nu nog erg slapjes maar hoef gelukkig niet meer naar de wc te rennen. Vandaag dus weer even aansterken zodat ik morgen weer kan werken. En dan na deze week heb ik 2 weken vakantie. Anissa eet al 3 dagen heel slecht (ook flessen drinkt ze niet leeg terwijl ze er normaal geen genoeg van krijgt). Ze hoest weer wat meer en snottert een beetje maar is er overdag goed aan. Wel heeft ze nu 2 avonden/nachten koorts gehad. Vannacht had ze geen koorts. Wordt dus 's nachts ook steeds wakker. Geen idee wat het is...
Hey meiden! Wat veel kindjes alweer 1 jaar geworden! (Nog) Van harte gefeliciteerd! Ik zag mooie taarten en kado's voorbij komen Pompeloesje, gefeliciteerd met je zwangerschap. MoederK, beterschap! Gelukkig voel je je alweer iets beter. Vervelend dat Anissa niet helemaal zichzelf is Ik heb lekker vakantie! Ben nu nog thuis en ga na Liza haar verjaardag lekker 3 weken naar de camping. Met de melk gaat het wel iets beter. Ik doe bij haar middagfles elke keer minde voeding en meer melk, dat gaat wel goed. 's Avonds krijgt ze nog een 'Nutrilon'fles. Liza staat (in haar bed en de box)! ben zo trots. Zomaar ineens! Maar...we hebben weer een nieuw 'probleem'... Ze wil niet meer slapen aan het einde van de middag en 's avonds valt ze maar niet in slaap. Dit is nu bijna een week. Ze krijst het hele huis bij elkaar en gaat meteen staan als ik haar op bed leg met het hele ritueel en dan wegga. 's avonds blijf ik dan dus maar bij haar tot ze slaapt (gister 1,5 uur!). 's middags werkt dat niet, dus haal ik haar er maar weer uit.... Ze wordt nu ook in de nacht wakker en valt dan niet meer in slaap. Alleen als ik bij haar blijf. Ik weiger haar bij ons in bed te nemen, dus ga dan maar bij haar op dr kamertje liggen en dan slaapt ze heel snel weer. Wat zal dit zijn? Sprong? Ik kon haar altijd op bed leggen en weggaan en dan viel ze vanzelf in slaap... En als ze in de nacht weleens wakker werd, deed ik haar speen in en sliep ze meteen weer. Kan het zijn dat ze nog maar 1 slaapje nodig heeft? Maar ja hoe laat dan? Ze sliep nu van 11 tot 13 uur en van half 5 tot half 6-6 uur. En 's avonds om 8 uur. Gelukkig is ze verder wel zichzelf... Vrolijk, eet goed.
Beterschap MoederK! Vervelend joh dat je je zo slecht voelt. Gelukkig bijna vakantie, dat is fijn om naar uit te kijken. Hmmmm Tamaraliza wat lastig dat Liza opeens zo 'lastig' doet met slapen. Tot hoe laat slaapt ze 's ochtends? Denk dat ik inderdaad 1 slaapje zou gaan proberen. Ik zou dan gaan voor een slaapje van 12.00 - 12.30 tot 14.30 - 15.00 uur. Dus lekker na de lunch naar bedje en slapen maar. Geen idee natuurlijk of Liza dit pikt... Succes ermee!
@ sam, ook een hele leuk taart! @ moederK, gelukkig gaat het al iets "beter" met je, hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt! Weet ook niet wat het kan zijn bij Anissa.. @ tamara, lekker dat je vakantie hebt, geniet er van! Vervelend dat Liza niet meer goed slaapt! Bij Jayden is het verschillend. Als hij sochtends al vroeg wakker is, doet hij 2 slaapjes op de dag en anders 1 slaapje. Maar hij heeft ook niet meer echt een vaste tijd dat hij overdag gaat slapen.. Als hij moe begint te worden leg ik hem in zn bedje en meestal gaat hij dan meteen slapen.. Tis ook heel verschillend hoe lang hij dan slaapt. Savonds gaat hij rond half 8 naar bed en slaapt dan meteen. Wat apart nu al die banners met 1 jaar, wat is dat toch voorbij gevlogen he!
Leuke taarten! En wat zijn ze verwend! Ik begin ook maar eens na te denken over cadeautips. Ik weet nog niets. Hier is natuurlijk al veel van broer en zus... Aanraders? Ik houd mij aanbevolen. Zo weer naar school, eindmusical. Ben nu al bekaf, hele dag geoefend. Woensdag 3 dagen kamp, zonder mijn kindjes. Bah, veel te lang!
Even gekopieerd van baby-dreumes hoekje... misschien dat iemand me hier kan helpen? Vraagje, Eerst wat info wat misschien van toepassing is.. mijn dochtertje is sinds een paar dagen weer wat verkouden. Snotteren en wat aan het hoesten. Niets bijzonders aangezien ze dit bijna haar hele leventje al heeft. 3 dagen geleden had ze 's avonds opeens koorts (39.6) Overdag zakte dit weer tot normale temp. en de avond daarna had ze weer 38.7. Wederom overdag niets meer aan de hand en de koorts is verder ook niet meer terug gekomen. Ze is overdag gewoon even vrolijk als altijd maar ze eet en drinkt wel een stuk minder. Normaal kan ze bijv. niet genoeg krijgen van de fles, nu drinkt ze hem niet eens leeg. Maar ze eet, drinkt op zich wel voldoende gelukkig. Nu komt mijn vraag pas, haha Sinds gisteren merkte ik dat ze een paar hele kleine rode puntjes in haar nek en op haar rug had en vandaag zag ik dat ze over haar hele lichaam verspreidt zitten. Vooral ook in elleboogholte en knieholte maar dus ook op rug, buik, armen, benen. De puntjes zijn echt heel klein dus valt in eerste instantie nog niet eens echt op. Wie weet wat dit kan zijn??
heeft ze prikjes gehad? ofwel 1 van de 5 kinderizkten? haha onthoud nooit hoeveel er zijn en de welke
Hey meiden @ tamara Kaelyn heeft ook last van het niet willen slapen in de avond, ze had zoveel energie dus heb haar toen nog maar 1 slaapje laten doen in de middag idd 12.00 /12.30 tot 15.00 ongeveer en dan gaat het vaak wel beter met haar 's avonds naar bed brengen. Ik heb dit aangepakt om in de ochtend boodschappen te doen wanneer ze normaal ging slapen zodat ze wakker bleef en dan na de boterham in bed. @MoederK Kaelyn heeft ook even soort rode stippeltjes gehad en de meeste mensen zeiden idd ook een v an de kinderziektes het was ook snel weer weg en idd met verhoging. @ all Wij gaan waarschijnlijk ook beginnen aan een 2e. We vieren kaelyn haar verjaardag 17 juli en dan neem ik de pil niet meer. Wil namelijk verpleegkundige worden en dit kost wel wat jaren en wil niet midden in mijn opleiding er tussen uit. En natuurlijk kriebelt het gewoon weer dus vind het wel weer beetje spannend. Verder nog gefeliciteerd aan alle kleintjes en heb hele leuke taarten gezien! Ik ga die voor kaelyn samen met een vriendin maken, zal ik ook een foto posten.
Aaaah wat spannend Lucky Schattige foto's hoor van je meisje! Vooral als bloempje, wat een plaatje Denk ook misschien wel een van de kinderziektes MoederK. 5e of 6e ziekte... Dat zijn allebei 'vlekjes' ziektes volgens mij.