Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    bubsie en moetje kleine aan dr oog geopereerd worden of is het vanzelf weggegaan?
    en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!! Wat ontzettend leuk!

Dithje... bahaha Luca ver onder het gemiddelde??? Maak je geen zorgen hoor die van mij ligt NOG verder onder het gemiddelde! Die weegt maar 7,5kilo! En is nog steeds maar 70cm! ohhhh en alsnog gefeli met Luca! Maar geloof dat ik dat ook op je FB heb achtergelaten

Marj wat spannend voor je kleine dat ze een OP moet ondergaan! Ik duim voor jullie dat ze snel ervan zal herstellen. Wat goed dat Robbe zijn C-Diploma heeft gehaald en dat Marjolein zindelijk is! Wat een prestaties!

hey Es alsnog van harte met jullie kleine die net 1 is geworden!

Sam hoe was de eerste party van je kleine muis? Wat gaaf dat jullie gewoon een hele party week hebben :) Oh en alsnog gefeli met Rinze!! Wat een leuke foto van jou en Rinze!!!

Goldy wat gaaf dat je kleine al los loopt

Laetitia! Welkom bij de huismoeder club haha :) (ik ook namelijk)

Whaaa Lucky wat een mega familie heb jij als je 100 mensen op het verjaardagsfeest komen! En wat een mooi kindje, jouw bloempje ;)

hey Carpediem! Wat een geweldig bedrag heb je terug gekregen! Extra geld komt altijd mooi uit

Pompeloesje van harte!! Wat spannend zeg!!! :)))

Angel wat een feest! Ziet er erg gezellig uit! Wat een mooi kindje heb je

Ahhh mocht ik iemand vergeten zijn.. Tut mir leid!

2. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    allo allo! nou mensen we hebben gisteravond een mijlpaal gehaald!!! Jaja.. na bijna een jaar lang een zeeeer slechte slaper te hebben, lijkt het einde nou in zicht. Ik heb geweigerd om haar meerdere malen per nacht te voeden en nu heeft madam eindelijk meer eetlust en eindelijk slaapt ze redelijk door! Ze was wel vanacht klaarwakker om 3u.

Ze staat overigens elke dag om 5u op! Uhuh... gekkenhuis. Ze staat dan rechtop in bed en wijst met dr vingertje overal naar toe en roept dan "AT" ... bahaha. Madam weet wat ze wilt en ze wilt NIETS maar dan ook NIETS missen! Echt een klein stokstaartje.

Haar prikjes heeft ze huilend doorstaan. Was heel zielig, maar ze heeft geen koorts gehad.

En ik geloof dat ze weer tandjes krijgt!

Fijne avond xo

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jaaaaa Shelly, de lieve Caia heeft eindelijk het doorslaap licht gezien ;) Pfff zeg, wat moet dat een opluchting zijn. Fijn voor jullie! Nou moet ik zeggen dat Luca ook nog wel wakker wordt 's nachts. Niet elke nacht maar toch...

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    En haar nieuwe 3wieler!

Bekijk bijlage 164546

De rest staat op hyves.. voor de mensen die mij als vriendje hebben! :D:D

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ lucky, wat leuk dat jullie voor een 2de gaan! Hele mooie foto`s van jullie meisje!

@ shelly, gelukkig gaan de nachten iets beter bij jullie.. Wel vroeg wakker zeg! Slaapt ze dan overdag wel weer veel? Of heeft ze gewoon heel veel energie ;)?

@ Es, Hele leuke foto`s van Naomi haar verjaardag, had ze al gezien op hyves :D alleen de laatste 2 nog niet.. Leuk!

11. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Dithje! Hoe vaak wordt Luca dan wakker en blijft hij lang wakker? Caia wordt of 2x per nacht nog wakker of 1x... maar dan altijd om 5u weer totaal wakker.

Awww Es wat een knapperd en wat een verwennerij!!! Jeeeetje!!!

Goldy! Ik zou willen dat ze overdag veel slaapt... het probleem is dat ik dr amper in bed krijg! Die wilt de hele dag dingen doen! Laatst waren we aan het reizen per trein, kon dr maar niet in slaap krijgen, uiteindelijk na 9u wakker te zijn viel ze KO in dr kinderwagen!
    Ze doet zo ongeveer 2u-2,5u aan dutjes in totaal... ze slaapt gemiddeld 11-12u op een dag. Gaat altijd naar bed om 19u. Hoeveel slaapt die van jou?

Aan de bv moeders... Caia slaapt altijd aan de borst, ik heb dr nu redelijk van haar nachtelijke voedingspartijen afgekregen, maar ik wil dat de volgende stap is dat ze zonder borst in slaap valt... probleem is... mn kleine muis weigert echt slaap, die MOET er gewoon altijd bij zijn. Hoe doen jullie het en hoe hebben jullie de kleintjes van de borst af gekregen????

Bedankt
    xo

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ff snel..
    Shelly, Rinze viel s avonds altijd aan de borst in slaap. Maar de laatste weken niet meer. Heb er verder niets voor hoeven doen. Hij kon overdag al wel zelf in slaap vallen, en nu doet hij dat s avonds ook wel. Even drinken, tandjes poetsen en slapen.

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ shelly, Hij slaapt van 20.00 tot 08.00, en overdag zo`n 2/2,5 uur aan slaapjes. Dus gemiddeld 14/15 uur. Hij slaapt overdag sinds dat hij meer beweegt (kruipen/stappen enz) wel beter dan eerst. Van te voren was 1 uur slaap al veel.

14. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Sam wat goed zeg! Caia slaapt altijd aan de borst... Maar de laatste tijd vaak ook in mn armen... Ik moet haar routine eens gaan aanpassen zodat ze leert zelf in slaap te vallen, ze wordt namelijk ook steeds zwaarder!

Goldy wow dat is nog eens veel slaap! En die valt ook zelf in slaap of met jouw hulp?

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto's Es! Naomi is flink verwend:)

Luca wordt meestal maar 1x wakker Shelly, althans wakker... Hij begint te huilen maar volgens mij doet hij dat in zijn slaap. Ga wel even naar hem toe en geef speen dan slaapt hij zo verder.
    Luca gaat tussen 19 en 19.30 naar bed en slaapt dan tot 7. Soms langer... Verder slaapt hij 's ochtends nog een uurtje en dan 's middags zo'n 2,5 uur. Daarmee slaapt hij gemiddeld 15 uur.
    Hij valt overigens zelf in slaap.

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ shelly, hij valt zelf in slaap..

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi slaapt de laatste tijd ook weer meer overdag.

Ze gaat 's avonds tussen half 8 en 8 naar bed. Slaapt dan tot meestal 7 uur half 8.
    Dan slaapt ze meestal tussen 10 en 11 nog een uur, en dan nu 's middags soms wel 2 uur. Gisteren bv van 3 tot 5..

Naomi valt wel zelf in slaap, maar heel soms blijf ik er wel even bij staan als ze wat onrustig is, of huilerig. Dan blijf ik bij haar ledikantje staan, hou haar dan niet vast.

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier geen problemen met slapen. Collin gaat 's ochtends rond een uur of 10 meestal 3 kwartier tot een uur slapen en 's middags rond een uur of half 2 ook nog een klein uurtje. 's Avonds gaat hij tussen half 7 en half 8 naar bed toe en hij slaapt tot 's ochtends rond een uur of 7. Soms huilt hij 's nachts wel eens maar meestal is dat omdat hij zich onder zijn dekentje uit heeft gewoeld. Hij slaapt dan wel nog half dus als je zijn dekentje weer over hem heen trekt is het weer goed. Als hij al echt wakker wordt 's nachts dan is dat omdat hij ziek is of omdat Thessa de deur te hard open maakt omdat ze naar de wc moet en Collin dan schrikt. Maar dan is het voldoende om hem te troosten en als Thessa dan weer in bed ligt en hij is van de schrik bekomen dan is het weer goed. Als hij ziek is dan ben ik echt bij hem tot hij weer in slaap valt.

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    cait gaat tussen 19 u en 20u naar bed en slaapt dan meestal tot ong half 9 half 10 en dan gaat ze tegen 13u nog even na bed en dan slaapt ze meestal tot half 3 half 4 nooit langer dan half 4 .. vd week had ze haar middag slaap gemist door dat we weg waren maar dat houd ze dan wel vol en is dan ook niet vervelend maar lag er dan wel om half 7 al in s,avonds toen was ze ook echt op ...

vandaag alweer 1 jaar jehhh is echt snel gegaan allemaal zeg vorig jaar liep ik er nog zo bij de laatste buik foto pffff

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Proficiat Caitlin!!!!!

Deel Deze Pagina