sam wat een leuke foto,s van rinze en jou !!! en lekker verwend weer leuk leuk .. dithje hoe is het nu met luca?? es leuke foto,s had ze al op hyves gezien.. shelly wat een leuke foto,s zeg!!! fijn dat het allemaal beter gaat kwa slapen toppie!! verder uhhh??? knufff... hier zondag ff wezen bbq je hebt hier een strandje zandvoort aan de eem was echt ff lekker hadden we ff nodig dus bij deze nog ff foto van onze cait...
Caitlin, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Ik heb weer leuke foto's voorbij zien komen van Angel, leuke meid hoor! En Es, lekker wijfie en wat is ze verwend! Leuk hoor. Nog 8 nachtjes slapen en dan wordt Liza alweer 1 jaar. Het inslapen 's avonds gaat nog steeds niet lekker Gister duurde het 2 uur voordat ze sliep. Gelukkig wel minder huilen. Maar gewoon niet in slaap vallen. En vanacht weer 1x wakker geweest, dus weer ff bij haar op dr kamertje gaan liggen en toen sliep ze wel weer vrij snel. Ik heb haar ritme overdag nu wel veranderd. Eerst sliep ze van 11 tot 13 en van half 5 tot half 6. Ik leg haar nu om 12 uur op bed, dan slaapt ze tot 2 uur en dan leg ik haar 's avonds rond half 8 op bed. Het zal wel een fase zijn.... Hoop ik
Vervelend voor je, de mijne slaapt amper hahaha... denk daar maar aan, het kan altijd erger Ik hoop dat het snel beter voor jullie wordt xo
GeVEELiciteerd Angel! Hier veel slapen. Van 19.30 tot 7, 's Ochtends zo'n 1,5 uur, 's middags ook. Leuk, allemaal banners van 1 jaar en hieronder nog steeds 10 maanden ! Ben nu op kamp, even rustmomentje...
Ik kom alleen even snel ANgel feliciteren met jullie kleine meid!! GEFELICITEERD!!! En wat een prachtige meid !! Verder nu 2 avonden contactgesprekken gehad. Nu nog even met m'n presentatie bezig voor morgen en dan gauw m'n bedje in!
Ook van mij nog gefeliciteerd Caitlin!! Heb al vanaf het weekend flink de griep te pakken dus lees voornamelijk even bij...
MoederK; Beterschap!! Hier was het vanmorgen vroeg! Tenminste, voor Naomi en mijn doen was het vroeg half 7.. *gaap* Naomi heeft vanmorgen haar eerste muesli ontbijt op! Brood wil ze echt niet 's ochtends, dus dan maar zo heeft ze iig wat eten binnen. Wat eten die van jullie 's ochtends? O Naomi is nu aan het protesteren.. Ze is alles uit de box aan het gooien met heel veel kabaal.. haha!
En MoederK,voel je je alweer een beetje beter? Es, lekker uitgeslapen Liza krijgt hier 's ochtends pap (melk met bambix). Ik heb gister ook toevallig die peutermuesli gekocht, maar nog niet geprobeerd. Brood hoef ik denk ik niet te proberen, want dat eet ze tussen de middag ook nog steeds amper... Met slapen gaat het wel iets beter. Liza slaapt de nacht weer door, maar het duurt nog steeds lang voordat ze in slaap valt. We kunnen nu wel weglopen. Dan gaat ze even huilen. Maar we laten haar deur helemaal openstaan, totdat ze goed slaapt en dan doen we hem dicht. Gister duurde het 2 uur voordat ze goed sliep. Ze ligt dan een beetje te mormelen en draaien. Gelukkig slaapt ze wel 'gewoon' tot half 9 / 9 uur, dat heeft ze altijd al gedaan.
hallo meiden!!!!!!!!!!!! hier zijn we weer zouden een weekje weg zijn,maar hadden er een midweek bijgeboekt voor 99,-. Djesslyn heefthetsuper naar dr zin gehad! en wij dus ook! foto's volgen eerst ff bijkomen en wassen...... Alle jarige GEFELICITEERD!!!! MET JULLIE 1E JAAR!! kga weer aan de was bah!
Hier; Jayden zn verjaardags kadoo is vandaag binnen gekomen. Een driewieler .. Net een vriendin met haar dochtertje langs geweest maar ze waren allebei heel moe dus konden niet veel van elkaar hebben hihi. Hier is het kermis dus vanavond misschien nog even naar toe, en anders zondag. @ es, en vond ze de meusli wel lekker? Jayden eet smorgens 2 sneden brood. @ tamara, fijn dat het slapen weer wat beter gaat. Hopelijk valt ze binnenkort ook weer sneller in slaap. @ bubsie, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, en lekker dat je nog een midweek bij hebben geboekt! Hoe gaat het verder met je? Hopelijk niet veel ziek?
Eten: Collin eet hier zo goed als alles wat je hem voorschotelt.... 's Ochtends boterham, 's middags boterham en 's avonds warm eten. En dan krijgt hij nog fruit/(peper)koek/cracker/soepstengel oid tussendoor. Bubsie: wat fijn dat het zo'n geslaagde vakantie was.... hier: vandaag een portable dvd-speler gekocht voor in de auto. 2 schermen en op ieder scherm kunnen ze (indien gewenst) een aparte dvd stoppen..... dan zijn ze rustig als we op vakantie gaan want de laatste tijd is het iedere keer strijd als we met de auto weg gaan... En daarnaast kreeg ik telefoon dat de canvasfoto's klaar waren en dat ik ze kon ophalen... dus daar ben ik net van terug... Als de foto ophangt (1 foto is voor mijn ouders en 1 foto voor ons) dan zal ik wel een foto ervan laten zien. Morgen gaan we kijken voor een bakfiets... die zouden we eigenlijk gaan kopen van het geld van de auto die we verkocht hebben maar dat is nog maar even de vraag of dat doorgaat. Woensdag hebben we de auto verkocht en toen we het kenteken wilde overschrijven bleek dat we een deel van de autopapieren misten.... dus gelijk gebeld met het RDW hoe lang het zou duren voordat we de papieren zouden hebben als we het hadden aangevraagd. Zij hebben ons verzekerd dat het vrijdag zou aankomen. Dus wij thuis gelijk de ontbrekende papieren aangevraagd en betaald maar vandaag (of iig tot nu toe) nog niks ontvangen... Heeft manlief net gebeld... "ja, het is gisteren op de post gedaan en dan kan het tot 3 werkdagen duren voordat u het binnen heeft" Dus dat schiet niet echt op. Morgen zouden we de auto naar de nieuwe eigenaar brengen die het dan zou gaan verschepen naar verweggiestan..... Dus het is nu nog maar de vraag of dat door kan gaan (het schip die de auto moet vervoeren vaart morgen uit) Dus das wel ff een domper op de feestvreugde... nu maar hopen dat het niet door tnt maar door een andere postleverancier wordt gebracht.... want nog niet alle post is vandaag geleverd... (die van tnt wel maar sandd bijv. nog niet) *stille hoop hebben*