Laetitia, dat is balen zeg :S !! Hier ook een dvd speler in de auto. Maar Jildou heeft er waarschijnlijk zo naar zitten kijken dat ze er wagenziek van is geworden en ging overgeven in de auto. Sindsdien hebben we hem in de auto nog niet weer gebruikt !! Heerlijk bubsie !
Ziezo, weer thuis. Lekker weer bij mijn schatten. Kon alleen nog niet genieten, ben zoooooooooo moe (lag net al te slapen!)
kan iemand me helpen? Ben met Jayden zn fotoboek bezig en ik moet 1 foto over 2 pagina`s krijgen, Er staat wel een knopje voor maar die kan ik niet aanklikken.. snap er niks van? Weet iemand hoe ik dit kan doen??
oh laat maar het is al gelukt! Das echt stom, ben je er zo lang mee bezig en lukt het niet en dan vraag je het en daarna lukt het meteen :S
Probleem is opgelost gelukkig...we hebben vandaag de papieren gekregen van rdw en zijn gelijk naar Haarlem gereden. Daar hebben we net de auto afgegeven en het geld ontvangen. Ook zijn we vanochtend nog gaan kijken naa een bakfiets (als vervanging van de auto) en die gaan we dinsdag halen... Dus me is erg opgelucht en happy Zometeen nog ff snel wat eten en dan naar huis. De kids hebben vanochtend (toen we naar de bakfiets gingen kijken) trouwens de dvdspeler gebruikt en tot nu toe geen problemen gehad. Ben eens benieuwd hoe het gaat als we naar Duitsland gaan! Maar ga nu stoppen want word misselijk als ik te lang typ/lees in de auto
Hey meiden vandaag naar dierenpark Emmen geweest was erg leuk en het weer viel me reuze mee ff wat fotos showen natuurlijk Bekijk bijlage 165766
Wat fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad Bubsie! Ben je alweer gewend thuis Aaaah wat een schattige foto's Lucky! Jeeh Laetitia toch nog gelukt met de verkoop van de auto. Pieuw, moet een hele opluchting zijn. Is het gelukt met het fotoboek Goldy? Wij hebben het boek van het eerste jaar vandaag afgemaakt. Ben erg benieuwd naar het resultaat! Luca heeft vandaag zijn derde kies gekregen. Het mannetje zat niet helemaal lekker in z'n vel en hij voelde ook wat warm. Even checken in zijn mondje en ja hoor, kies nummer 3 present.
Goedemorgen!! Leuke foto's Lucky!!! Naomi alle 4 haar kiezen zijn erdoor Dithje, en owwww wat was mevrouw al zeker ruim 1,5 week aan het saggerijnen veel verhoging, kapotte billen, 3 spuit luiers per dag, om alles huilen, niks willen.. echt niet grappig dus!! Maar nu ze erdoor zijn merk ik gelijk duidelijk verschil! Ze is weer vrolijk Naomi heeft nu in totaal 12 tanden.. tot nu toe kwamen er elke keer 2 tegelijk.. gaat snel dan ja..
hee meiden Zo eindelijk weer internet, beneden is alles klaar, hele week als een gek gewerkt. Alles geverfd, laminaat gelegd, veel schoongemaakt, en sinds gisteren staan alle meubels er. Ik lees morgen even bij xxx
tandjes: hier 2 en een half. @ dithje. ja zijn wel gewend or thuis. alleen had ik daar nog wel paar weken kunnen zitten nu die vervelende was weer enz enz. maar ja hoort erbij he. en 1e avond thuis wilde djesslyn weer niet slapen dus ik zei toen al kom we gaan weer terug dan slaapt ze weer. hebben nu ook de knuffel die boven dr bedje hing (libelle) weg gehaald. of het werkt kan ik nog niet zeggen wel sliep ze gister avond het nacht nu slaapt ze ook nog steeds dus hoop ook gewoon heel de nacht door. op mn hyves staan wat foto's van de vakantie. verder nog maar paar daagjes en dan is mn meisje ook alweer een jaar!
Had een heel verhaal getypt op mn telefoon en drukte verkeerd toenn alles weg! Kom morgen wel via computer reageren gaat wat makkelijker ddus voor nu dikke lknuffel!
Haai meiden! De laatste tijd (precies weet ik het niet meer) heeft Naomi echt last van enorme driftbuien. Tijdens luier verschonen. Als ik bezig ben en ze wil opgetild worden maar het kan even niet. Als ze 's avonds moet slapen en ik loop de kamer uit. Als ze iets niet mag en ik na 3x NEE zeggen haar op de grond ergens anders neer zet. En zo kan ik nog wel een aantal dingen op noemen Ze zet het zo ontzettend op een gillen en krijsen dat mijn oren gewoon zeer doen. Als ik in de buurt ben gaat ze het ook nog eens op mij af reageren. Aan me haren trekken, slaan, knijpen enz.. Als ik haar dan weg zet omdat ze dat niet mag wordt het natuurlijk helemaal van kwaad tot erger. Ook als ik haar laat gaan, negeren.. maakt niks uit.. als ik haar wil afleiden met speelgoed of wat dan ook moet je bukken want gooit ze het het liefste naar je hoofd. Vind het erg moeilijk hier mee om te gaan, of om te weten waar je nou goed aan doet. Als ik bv ergens mee bezig ben en ze wil opgetild worden maar dat doe ik dan even niet of ze krijgt even geen aandacht, en ze gaat zo tekeer.. dan ppfff weet ik het echt ff niet meer.. laten krijsen, optillen, afleiden.. waar doe je nou goed aan?? Ze huilt de laatste tijd soiezo om (bijna) alles.. Weet niet wat het is, ze heeft het nooit gedaan. Dus hoop dat het een fase is, ken heel me meissie zo niet! Ook het naar bed gaan 's avonds is de laatste tijd echt een HEL!! Zijn soms 1 tot 1,5 uur bezig eer ze slaapt... Iemand tips?!
Es welkom in de peuterpuberteit.. Die van jullie doet veel dingen vroeg, dus dan zal ze dit ook wel vroeg doen !! Vooral niet toegeven en heel duideiljk zijn! Elke keer als ze dit doet, zet je haar op een straf'plekje'. Op een gegeven moment moet ze wel doorhebben dat het zo niet werkt. Het is idd een fase! Of compleet negeren. Geef haar geen kans om je te krabben/ meppen of wat dan ook. Als ze weer lief is, een flinke knuffel geven!
Whoeiii.. Rinze heeft het kontschuiven ontdekt, en zelfs het achteruittijgeren!! Beter laat als niet toch? Hij is nu zomaar overal en nergens ! Verder is Jildou ziek. Ze heeft al 2 dagen koorts. Vannacht had ze oorpijn, is nu weer over zegt ze... Maar fit is ze niet. Arm schaap!
thanks Sam! Tis zeker moeilijk, Negeren vind ik helemaal zo moeilijk omdat ze echt helemaal over de zeik gaat.. maar doe het soms wel eens en pas weer aandacht geven als ze weer rustig is. Maar goed, tis wel een moeilijke fase.. haha Beterschap met Jildou!!
Net de slaapkamer ff wat donkerder gemaakt door zwarte handdoeken voor het raam te hangen! En t is gelijk wat koeler.. Hopelijk kan Naomi nu wat beter slapen 's middags. Er hangen wel zwarte gordijnen en die zijn voor 's avonds donker genoeg, maar nu met die zon en dat felle licht is het overdag gewoon niet genoeg. We willen ook graag zo'n verduisteringsgordijn hebben voor het raam. Maar nu maar even zo ''opgelost'' voor tijdelijk.