Sorry dames, al weer even niet gereageerd hier.. Lastig Es... merk hier ook wel dat madame spatjes begint te krijgen maar nog niet in die mate. Alleen even huilen om te kijken of het werkt maar ze is ook wel weer snel af te leiden. Denk inderdaad proberen te negeren en het positieve gedrag juist aandacht geven. Sam, whoehoeee gooooo Rinze!!! Nu is het gedaan met de rust voor jou, haha CD, fijn dat het zo opschiet...ben wel benieuwd dadelijk naar het resultaat. Leuk Bubsie dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Hopelijk slaapt je meisje thuis ook weer zo goed! So Dithje, kies nummer 3! Verder alles goed bij jullie? Heb volgens mij allang geen foto meer gezien van jullie knapperd.... LuckyBlue, leuke/mooie foto's!! Dierenpark Emmen vind ik zelf de mooiste dierentuin die we hebben in NL. Heerlijk dat kliederen met die spaghetti! Laetitia, fijn dat het toch nog gelukt is met jullie auto. Leuk zeg, een bakfiets! Tamaraliza, fijn dat het met slapen weer wat beter gaat. Verder alles goed? Alles goed met de zwangere dames??
Met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter. Heb flink de griep gehad! Heb me lang niet meer zo lamlendig gevoeld! Mijn man moest net die dagen veel werken dus heb zelfs een nacht bij mijn ouders geslapen omdat ik niet met anissa alleen thuis kon blijven. (natuurlijk, als het echt moet gaat alles). Nu alleen nog beetje keelpijn en energie moet nog terugkomen maar heb nu 2 weken vakantie dus komt wel goed.. Volgende week willen we een paar dagen eruit dus moeten nog snel iets zoeken/bedenken. Zoiets als centerparcs is wel leuk maar is zoooo duur vind ik! :x Dus we zijn aan het kijken voor iets anders wat leuk is....tips welkom! Hihi, gisteren was anissa in mijn ogen aan het prikken (mijn wimpers aan het bekijken) en toen pakte ik haar vingertje en zei: " druk maar op mijn neus" en toen wees ze haar eigen neus aan! Eerst dacht ik toeval, maar daarna deed ze het nog een paar keer als ik het vroeg. Hihi, misschien niets bijzonders maar ik had echt nog niet meegekregen dat ze al wist wat dat betekende. Ben ook nooit bezig met lichaamsdelen oefenen ofzo (nu wel, haha) Wat dat betreft begint ze nu wel veel meer te praten en ook veel na te zeggen. Aisa= Anissa Nu zegt ze de hele dag: "Jaaa" en dan wijst ze overal naar. Ook staat ze nu heel vaak even los, wel alleen als ze speelgoed vast heeft en dus met haar gedachten ergens anders is. Verder geeft ze de hele dag door kusjes! Met de pot mee eten gaat steeds beter. Zolang ze het maar zelf mag doen... Of ik prik het aan het vorkje en zij pakt dan het vorkje, gaat ook prima. Ze slaapt overdag nog best veel maar ze is ook wel erg actief. Meestal slaapt ze nog 's morgens 2 uurtjes en 's middags nog zo'n 1,5 uur. En.......nog steeds geen tandjes!!!!!! Zo, bij deze weer een hele update
Es, negeren is idd wel moeilijk maar ik zou het toch proberen! MoederK fijn dat je weer beter bent! Wat een knappe meid zeg !! haha ach vind het niet erg hoor dat de rust afgelopen is ! Vakanties: Landal is al een heel stuk goedkoper als centerparcs. Verder kan je eens kijken op vakantieveilingen.nl of op bungelows.nl Daar staan vaak leuke lastminutes op!!
@ sam! yeh!!! go rinze! nu kan je erachter aan inderdaad. haha. @ moederk. landal is inderdaad stuk goedkoper en wij zijn naar het vennenbos geweest was vroeger van centerparcs en daar heb je dus een plaza. was erg leuk park.wij hebben in ieder geval genoten want djesslyn had het super naar dr zin. @ es. ow moeilijk inderdaad die fases! Djesslyn is wel meer aant tegenstribbelen nu tijdens het verschonen gooit dr kont omhoog en snel huilen dat ze het niet wilt inderdaad. en als ze dr zin niet krijgt ook. snap dat je negeren moeilijk vind. zeker omdat het dan erger wordt. hoop dat het snel beter gaat.
Sam, goed van Rinze! Nu kun je achter hem aan MoederK, lekker een weekje weg! Je hebt ook nog Roompot. Is volgens mij weer iets goedkoper dan Landal, maar kwalitatief wel minder. Es oh vervelend zeg, zulke erge driftbuien! En helemaal dat je nu zoiets hebt van, het is mijn meisje niet meer. Liza kan ook huilen (krijzen) als ze iets niet mag, maar vaak als ik haar dan iets anders geef wat ze wel mag dan is het over. Een vriendinnetje van mij heeft een zoontje en die ging lachen als hij straf kreeg. Voor hem heeft ze nu een strafhoekje. Nou, hij snapt het heel goed. Erg veel tijd kost het wel in het begin, want dan liep hij steeds weg, maar nu blijft hij goed zitten. (Hij is trouwens 15 maanden). Misschien iets om te proberen... @ hier Het duurt gelukkig nu niet meer zo lang voordat Liza in slaap valt, maar ze wordt nog wel 1 of 2x per nacht wakker. Dan ga ik er maar bij liggen en dan val ik zelf ook in slaap Na een tijdje wordt ik wakker en ga ik weer in mijn eigen bed liggen. Ze wordt ook nog weleens wakker als we dr deur helemaal dichtdoen. Als we haa in bed leggen laten we de deur helemaal open,als ze slaapt op een kiertje en na een tijdje helemaal dicht. En dan wordt ze ook nog weleens wakker . Ach, het komt wel goed. Vrijdag gaan we op vakantie naar de camping en dan slaapt ze bij ons op de kamer. Dan zal ze we heerlijk doorslapen Nog 3 nachtjes dan wordt mijn kleine meid 1 jaar!
Bijna 1 jaar Tamaraliza.....leuk! Heb je dan een matras bij haar op de kamer liggen of wat bedoel je met erbij liggen? Ik heb dat ook wel eens geprobeerd maar dan blijft ze huilend aan het voeteneinde staan.. Dus uiteindelijk belandt ze dan toch weer bij ons in bed. Maar komt niet meer zo vaak voor. Dankje voor de tips dames. En toch blijf ik het duur vinden allemaal... :x Anissa kust dus alle poppetjes, beestjes etc die een gezichtje hebben. Maar ook foto's van baby's in tijdschriften of op bijv. een olvaritpotje.....zo lief!! Kletsen die van jullie je ook de oren van de kop? Anissa vertelt nu de hele dag hele verhalen maar is nog geheimtaal, haha Ook (speelgoed)telefoons houdt ze tegen haar oor (in haar nek) en dan gaat ze hele verhalen lullen
Haha die Anissa van jouw MoederK maakt er zo te lezen een mooi feestje van! Heerlijk zo'n klets majoor, die heb ik hier ook. Lief dat je naar ons vraagt. Met mij en Luca gaat het heel goed. Ik ben alleen heel erg druk momenteel en daarom maar weinig te vinden hier. Daarnaast ben ik erg moe en heb ik vaak geen fut meer ''s avonds om uitgebreid op iedereen te reageren. Ik zal een deze dagen een foto van Luca posten. Dat lukt nu niet want ik zit op mijn telefoon. O ja, waar ik erf naar uit kijk is onze vakantie. Deze week nog 2 dagen werken en dan is het zover. Eerst een paar dagen thuis en dan volgende week woensdag off we go to Italy!! Allemaal een dikke knuffel en ik beloof dat ik mijn leven ga beteren
@ lae, gelukkig is het nog allemaal gelukt met de auto! @ lucky, leuke foto`s van je meisje in de dierentuin! @ dithje, het lukt aardig met het fotoboek. Maar heb er nog wel veel werk aan voordat hij helemaal af is. 3de kies alweer bij Luca! Hier nog geen kiezen. Fijn zeg, bijna vakantie.. kun je weer lekker bijkomen! @ cd, fijn dat beneden alles klaar is! Moet er boven nog veel aan gedaan worden? @ bubsie, leuke foto`s van jullie vakantie! Hoe gaat het met je, en met de zwangerschap? @ es, vervelend zeg dat Naomi zo`n driftbuien krijgt. Hopelijk is de fase snel voorbij. @ sam, Goedzoo Rinze!! Beterschap voor Jildou.. @ moederK, gelukkig gaat het weer beter met je! Fijn bijna vakantie, ik zou ook vakantieveilingen ofzo bekijken? Haha wat leuk dat Anissa de hele dag aant kletsen en kussen is! Mn schoonvader krijgt 19 juli in zkh nieuwegein een gesprek en krijgen dan waarschijnlijk te horen of en wat ze voor hem kunnen doen. (we zien het positief in want het lijkt me niet dat ze hem daar helemaal naar toe laten komen om slecht nieuws te brengen) @ tamara, nog 3 nachtjes, spannend! Hier; Nog een weekje te gaan tot de grote dag. Heb nog wat voorbereidingen te doen dus flink druk deze week! Ik moet nog anderhalve dag werken deze week en heb dan ook vakantie, we gaan niet weg ivm toestand van me schoonvader. Jayden vandaag weer wat stapjes los gezet, had hij niet meer gedaan sinds de eerste keer(2 weken geleden) maar vandaag dus wel weer.. en hij ging ook heel veel los staan vandaag.
laatste en eerste ik kwam er gister avond nog achter dat ik gistermiddag eigenlijk naar het cb moest! Helemaal vergeten.. zometeen maar even bellen. Je hoort toch wel ooit dat als het slecht met iemand gaat, sommige mensen dan niet weten hoe ermee om te gaan en afstand nemen. Zo hebben we dat gehad met een best goede vriend(/collega) van mijn man. Heel raar is dat gegaan toen mijn schoonvader slecht lag(november). Hij was altijd kind aan huis bij schoonouders en toen dat gebeurde, helemaal geen belletje van hoe gaat het ermee, geen 1 x in het ziekenhuis geweest.. niks.. We zijn daarna nog wel op de 1ste verjaardag van hun zoontje geweest(eind januari) na zelf te moeten bellen wanneer ze het zouden vieren. Mijn man is zelfs peetoom van hun zoontje. Ze hebben nu geen ruzie maar ook helemaal geen contact meer verder.. En nu kregen we vanmorgen een smsje dat ze vanacht bevalle zijn van hun 2de kindje. Een meisje.. Ben benieuwd of ze wel een kaartje sturen.. Man wil er dan zowiezo toch niet heen, begrijpelijk ook.. maar heb er toch wel een naar gevoel bij.. vind het jammer dat het zo gegaan is!
Hey moederK, wij hebben vorige week nog een last-minute vakantie geboekt via sunweb.nl (autovakanties.sunweb.nl) Het is een autovakantie voor een paar dagen naar duitsland (winterberg) geworden. (voorafgaand aan een bruiloft die we daar hebben). Ook via vakantieveilingen.nl hadden we gekeken (daar haalt mijn schoonbroertje altijd leuke uitjes vandaan) maar daar was het alleen op basis van beschikbaarheid en omdat we persé een bepaalde datum moesten hebben waarop we konden boeken was dat helaas niks voor ons. Ook boeken wij 1x per jaar altijd een vakantie naar centerparcs. Dit doen we dan buiten het hoogseizoen en we boeken altijd een paar maanden van tevoren. Dan heb je altijd kortingen (jonge-gezinnen-korting, vroegboekkorting). via sunparks kun je ook boeken. Dat is ook een soort centerparcs/landal en heb ik ook goede ervaringen over gehoord. Ook hebben we trouwens een keer via bungalows.nl een centerparcs mystery park geboekt. (Center Parcs Mystery Park - Bungalows.nl) Dan boek je voor een klein bedrag een huisje voor een x aantal personen (kun je zelf aangeven) en dan krijg je 2 weken vantevoren te horen in welk park (binnen nl en be) je zit. Het nadeel is wel dat je niet kunt kiezen in wat voor soort park en huisje je zit. Als je geluk hebt zit je in een vip-huisje en als je pech hebt zit je in een economy-huisje. Zo staat het omschreven op de site: Boek nu voor een superprijs een weekend of midweek naar het Mystery Park van Center Parcs. Bij het boeken blijft uw bestemming en type cottage nog even een verrassing, maar dat maakt de voorpret extra leuk. Want wordt het Drenthe, België of Flevoland, een standaard type of een luxer type? Eén ding is zeker: Center Parcs staat altijd garant voor volop vakantiepret. Gá voor het Mystery Park, want zo voordelig was Center Parcs nog nooit! Deze bijzondere actie is uitsluitend bij BungalowS.nl te reserveren. Hoe werkt het? Kies een weekend of midweek in een 2-, 4-, 6- of een 8-persoons cottage/appartement. Uw bestemming blijft nog even een verrassing! De parken die meedoen met de actie liggen in Nederland en België: het Heijderbos en het Meerdal in Limburg, de Eemhof in Flevoland, Port Zélande aan de kust, de Kempervennen in Brabant, de Huttenheugte in Drenthe en net over de belgische grens de Vossemeren (28 km vanaf Eindhoven) en Erperheide (40 km vanaf Eindhoven). 5 dagen voor aankomst ontvangt u van Center Parcs de naam en het adres van het park waar u naar toe gaat. (Bij een last-minute reservering is dit 2 dagen voor aankomst) Meer over Center Parcs: De parken zijn midden in de natuur gelegen, van bos tot kust en in heide- en landelijke gebieden. Alle parken bieden een ruim scala aan activiteiten en faciliteiten en beschikken standaard over: Aqua Mundo, het subtropische zwemparadijs, met glijbanen en andere spectaculaire waterattracties en apart peuter- en kleuterbad. Tal van sportieve mogelijkheden, zoals tennisbanen en midgetgolf; op diverse parken kunt u ook squashen, indoor klimmen en avontuurlijke sporten beoefenen. Kidsactiviteiten, zoals het Wannabe programma, waarbij kinderen voor één dag in de huid kruipen van hun idolen (b.v. brandweerman of fotomodel). De Market Dome/Square, het gezellige middelpunt van het park, met restaurants, muziek en entertainment. Voor de kleintjes zijn er speciale voorzieningen, zoals gratis babyvoeding in de restaurants.
voor de rest niet bijgelezen... sorry... Hier vol spanning aan het wachten tot manlief de bakfiets thuis komt afleveren :-D.... Daarnaast nog aan de poets geweest enzo en nu ff rustig een halfuurtje achter de pc... Gisteren nog met Thessa naar de dokter geweest. Met de verjaardag van Collin was ze met haar teen tussen de deur door gekomen en bij de huisartsenpost bleek dat haar teennagel gelift was. Er zaten scheurtjes onder de nagel en daarom bloedde deze ook zo maar met een pleister en een week lang goed met dichte schoenen lopen zou het probleem opgelost zijn. De nagel werd wit maar voor de rest zag het er allemaal goed uit. Tot ik zondagochtend met haar uit bad kwam en haar wilde afdrogen. Ze klaagde dat haar teen pijn deed en toen ik daar wilde afdrogen kon ik haar hele nagel optillen en zat hij helemaal tot onderaan los. Hij zat nog maar vast aan 1 hoekje... Pleister erop gedaan en besloten om maandag (gister dus) met haar naar de dokter te gaan. Nadat ik haar 3x een nieuwe pleister moest geven (hij ging er steeds vanaf) had ik er genoeg van en heb ik haar voet maar verbonden en er een strakke sok (sok van Joshua) omheen gedaan zodat ze het niet meer eraf kon lopen. Gisteren met de kids naar de dokter in de tweelingwagen (want Thessa kon met dat verband niet in een schoen), kreeg ik halverwege een klapband...:x Uiteindelijk met de wagen halfopgetild toch maar doorgelopen naar de dokter (gelukkig luisterde Joshua en liep hij goed mee) en daar heeft de dokter de nagel toch maar helemaal afgeknipt van haar teen. Ze hadden bij de huisartsenpost eigenlijk gewoon haar nagel moeten afknippen want schijnbaar heeft de nagel toen ook al zo los gezeten... Maar de nieuwe nagel komt alweer door en ze kan nu gewoon weer alles doen en ook weer gewoon haar sandalen enzo aan. Ze moet nu wel iedere avond haar voet goed onder de douche afspoelen zodat er geen viezigheid onder haar nieuwe nagel blijft zitten... En haar teen zal wat gevoeliger zijn omdat die de bescherming van een nagel nu mist.... Thessa heeft op de terugweg (gelukkig had ik haar 2e sandaal meegenomen in mijn tas) gelopen en met Collin alleen in de tweelingwagen was het een stukje makkelijker slepen. Straks maar eens gaan kijken waar ik een nieuw wiel kan krijgen en hoeveel dat gaat kosten... (binnenband, buitenband EN wiel zijn kapotgeklapt.. moet mij weer gebeuren )
goeie middag allemaal tis alweer een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben, af en toe wel ff gespiekt . hoe is het hier met iedereen??? nog nieuwtjes??? hier zijn we in een rustiger vaarwater beland eindelijk, na veel gezeur en geruzie zijn davy en ik uitelkaar gegaan ik trok het niet meer en zat er echt helemaal door heen. ben met de kids naar mijn ouders gegaan (niet een super oplossing) tot enkele dagen na vertrek toen bleek mijn moeder met niet aan te kunnen dat wij daar logeerde dus werd ik "op straat gezet". dus moest ik gedwongen terug naar davy want we hadden echter geen andere woning. na lang praten hebben we besloten dat we "uitelkaar" blijven en gewoon kijken hoe het verder zal vorderen. momenteel zijn we 2 weken verder en de eerste sessie bij de pshygoloog hebben we achter de rug, tot nu toe gaat het heel goed tussen ons en we hopen dit ook zo te kunnen houden. hoe het verder gaat aflopen weten we nog niet we blijven gewoon vechten en gaan er 100% voor maar stellen geen mega hoge eisen meer aan elkaar want dit functioneerde helemaal niet. de kids vinden het natuurlijk ook veel fijner om weer thuis te zijn en dat papa en mama geen tot weinig ruzie hebben. met de kids gaat het goed. chayenna word zondag alweer 1 jaar pfff het gaat zo snel, het jaar is echt omgevlogen ik beseft het niet eens echt helemaal dat echt 1 jaar voorbij is heel gek...bij dylan leefde ik daar echt naar toe maar nu....komt mss ook door alle omstandigheden. als cadeau heb ik een fotoalbum gemaakt van haar eerste levens jaar (moet nog binnen komen ben erg benieuwd of het mooi geworden is). dylan die heeft vanaf afgelopen vrijdag vakantie gekregen. wij moeten nog 2 weken werken en dan ook lekker vakantie (ben ik ook heel erg aan toe). verder gaat het met mij weer iets beter, ik zat er heel erg door heen door al het gezeur thuis, school, drukke dylan ect... daarbij ben ik afgelopen weekend bijna gestikt, ik was een dropje aan ut eten en dit schoot in het verkeerde gat....ik dacht ja hoor ik ben er geweest ik kreeg echt geen lucht meer, davy stond gelukkig achter me, ik heb zijn handen/armen gepakt om me heen geslagen en toen heeft hij 2x de greep van heimlich moeten toepassen toen schoot het eruit. zo bang als dat moment ben ik echt nog nooit geweest want ik wist gewoon als het er niet uitging dat ik dood zou gaan. doordat dit gebeurd is word je wel ff met beide benen op de grond gezet en ik heb nu zoiets ik ga genieten en me niet meer zo druk maken. lieve meiden een dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Whoeiiii kor heeft nieuw werk na de bouwvak en ook nog in de buurt en hoeft dus niet meer om 5 uur weg! En is ook nog eens een uur eerder thuis! Maar... we zijn er nog niet helemaal hoor, er zijn nog een paar puntjes in het contract waar we niet helemaal akkoord meegaan !
Hallo allemaal! Tis een hele tijd geleden, sorry hiervoor maar druk druk druk. Heb wel zoveel mogelijk meegelezen maar reageren had ik geen tijd voor. Met Mark gaat het uitstekend, hij groeit goed (zit met lengte en gewicht boven het gemiddelde) en ontwikkeling gaat ook prima. Hij loopt al een paar weken overal bij langs, wil overal bij op klimmen en weet precies wat hij wel en niet wil Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer maar dat is me nu teveel (we gaan komende maandag op vakantie en er moet, naar mijn idee ) nog ontzettend veel gebeuren! @ zwangeren gefeliciteerd! hoop dat alles goed gaat! @ slapen: Mark gaat tussen half 7 en half 8 naar bed, nadat hij in bad is geweest, dat wil hij perse en slaapt dan tot de volgende ochtend tot een uurtje of 7 en valt zelf in slaap met zijn knuffel (blauwe Nestle doektje ). @ Sam: gefeliciteerd met Kor zijn baan!! Eerst ff tot zover, zal nu wat gaan doen want Mark ligt alweer op bed