Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es, ik zou geen 2 persoons doen, maar goed.. wij nemen de honden meestal mee ;) !! En dan zit je zo hutjemutje.. Ben er wel een keer geweest. Vind de huisjes vreselijk duur voor wat je hebt. Verder erg leuk zwembad, dat weer wel ;) !!

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Dithje: fijne vakantie!!!!!!
    Liza: Proficiat met je 1e verjaardag!!!
    Einneh: Go Mark!!!

Hier: bekaf na een vermoeiende dag. Hopelijk morgen wat meer puf om mee te kletsen.

Voor nu welterusten!!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    De huisje ken ik niet Es, maar het zwembad is heel mooi. Huttenheugte is hier 15 tot 20 vandaan ;)

Ook al wordt het geen mooi weer hier dan komt het nog wel goed want wij gaan het mooie weer opzoeken :p We gaan namelijk 2 weken naar Italie :D

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal! *knuffel*
    We hebben een erg gezellige dag gehad vandaag met de naaste familie. Liza is al erg verwend! Ze heeft gekregen: een smarttrike (3 in 1 fiets), een hobbelschaap, (houten) poppenwagen mét pop, kleertjes, kaplaarzen (van mijn s.moeder, heeft ze vanmorgen nog even gekocht ;)), een mooie barokstoel met haar naam erop. En van ons een Tinkerbell snowball/muziekdoosje (we gaan na de vakantie een Tinkerbell kamer maken). Zaterdag vieren we haar verjaardag nog voor de rest van de familie en vriendjes :) Om 19.00 uur was ze wel helemaal doodop en is ze lekker snel in slaap gevallen.

Lekker vakantie Dithje! Geniet ervan!

Altijd leuk cp Es. Ik ben er nog nooit geweest, maar als het veel scheelt in prijs, zou ik voor een 2 persoons huisje gaan.

Ik ga nu lekker naar bed. Welterusten!

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een paar minuutjes te laat maar gefeliciteerd met je eerste verjaardag Liza! Fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad!

@ dithje, fijne vakantie meid!

@ es, ik zou even informeren hoe groot het huisje precies is want je hebt ook echt hele kleine 2 persoonshuisjes en met campingbedje en al kun je je kont nog niet keren! Dat hadden wij namelijk in centerparcs kempervennen. Was echt veels te krap.

Hier; Ook VAKANTIE.. lekker... nu hopen dat het weer ook wat beter gaat worden.. ;)

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Es': 2p is echt klein!ik zou liever nr Parcours Sandur gaan, hh 4p is zelfs krap, terwijl ps echt mooie huisjes geeft, lekker ruim.

Alle "ex"jarigen nog van harte!

Hier heel druk. Ben de afgelopen 2 weken veel ''s avonds aan het werk geweest (musical, kamp, rapportavond, ingelaste mr) + kamp, afrobden schooljaar, ingelaste cursussen, afsluiting groep 8 etc. Fijn dus!
    Madelief wordt 25 juli geopereerd, dus ook daar ca. alles voor regelen mbt de andere kids. Ze probeert zelf te gaan staan, voor de rest ligt ze nog graag op haar buik en tijgert/kruipt ze supersnel overal heen. Binnen of buiten, her maakt niet uit!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    We gaan ook een dagje naar Plopsaland indoor! Dus zijn al soiezo 1 dag niet op het park zelf.

Zit te twijfelen om een 2 pers of 4 pers cottage te nemen.. aan de ene kant denk ik; wat doe je nou in het huisje, slapen, eten, douchen..

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    #4428 MoederK, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
    Proficiat nog Djesslyn en Liza!!! Sorry, ben niet online geweest..

Es, ik heb de afgelopen dagen ook zitten zoeken naar vakantiehuisjes maar bij veel huisjes staat erbij dat in een 2 persoons huisje geen kinderbedje past! (dat bericht zie je pas als je aanklikt dat je met 3 personen bent).
    Ik vind het ook veel te duur allemaal..:x

Wij hebben nu via roompot een park gevonden in Mierlo (bospark 't wolfsven). Is hier wel heel dichtbij, haha maar maakt niets uit.
    Als we er maar even uit zijn. Wel slecht weer maar daar gaan we ons niets van aantrekken. We gaan trouwens komende ma. t/m vrij.

Knuff voor iedereen!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    MoederK, ik sluit mij helemaal bij je aan. Cp is EEG duur in vergelijking met andere parken, en mijn ervaring qua huisjes is dat cp echt minimaal is (we hebben 3 jr geleden in 4p huisje gezeten inhh met baby. Vieze vloerbedekking, heel klein. Ook eens 2p huisje gedaan daar, idem dito ( maar wel mooi bubbelbad, groot!).
    Aanrader voor mooi en betaalbaar is Karjeskelder en ferienpark Cochem!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj, amen :D !! (wat betreft die huisjes ;) )

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liza gefeliciteerd!!!

@ es. 2pers huisje is erg klein or. zijn wij ook wel eens ingeweest maar dan was de slaapkamer dmv een schuifdeur afgeschermd van de woonkamer en daar paste echt geen campingbedje bij or.
    zou dan in ieder geval voor een 4 per huisje gaan. dan heb je nog een kamer extra en kan naomi wel in een campingbedje op een kamertje.
    wij hadden nu een 5 pers huisje vond het niet erg groot.
    en plopsa indoor is niet zo heeel groot. weet niet of je er een hele dag zal zijn. maar is wel lekker dichtbij bij de hutteheugte. kan je lopend heen.
    wij zijn nu naar landal geweest en ook naar plopsa indoor in hasselt maar had het veel groter verwacht. en ja djesslyn kon nog in weinig dingen natuurlijk. voor een kindje van 2,5 a 3 cjaar is het wel leuk. we gaan nog wel eens terug.
    succes met je keuze.
    P.s heb je geen airmiles. kan je met korting naar een landal park.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, ja wij vonden prijs kwaliteit verhouding in hasselt-plopsa ook erg tegenvallen!!!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moederK, hee dat is vlakbij ons(woon in helmond), en daar werkt een vriendin van mij ;).

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, ik wil graag mijn ervaring delen. Vind het jammer als ik dat niet doe en dan later zou kezen dat het tegenvalt.
    Nu heb ik al vaker de indruk gehad dat dit niet wordt. Niet alleen als ik iets plaats trouwens.

Plopsaland, zijn in beide indoors geweest. Is vergelijkbaar. Idd voor 1 jarigen nog niet zoveel te doen, maar voor mijn 3 jarigen (toen en nu) geweldig!!!!! Prijzig wel, maar ja, wat niet? Even googlen op Plopsaland COevorden, bijna altijd wel acties!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hai dames,

Ik had beloofd om wat foto's van Luca te spammen en die belofte moet ik natuurlijk wel na komen he? ;):D

Luca op zijn verjaardag!

Bekijk bijlage 167445

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi Manneke Dithje :D !! Die garage wilde ik ook graag... maar schoonouders kopen altijd het verkeerde ;) !! Nou ja, we hebben nu eerst wel spul genoeg :p !! En knap hoor al aan de wandel! Rinze echt nog lang niet volgens mij :D !!

Marj.. ik snap je reactie niet helemaal.... hoe bedoel je dat?

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam: er wordt hier wel vaker best een beetje fel op deze of gene gereageerd, Plys het 'amen' schoot mij vanochtend even verkeerd. Ik ben van mijzelf juist zo ingesteld om een ieder te kunnen helpen cq tips te geven en hoop dat ook van een ander te krijgen.
    Oeps, zie typfouten, zit op mobiel te typen!
    Is niet persoonlijk bedoeld, want volgens mij zitten wij juist vaak op 1 lijn.
    Sorry dus als het een beetje fel overkwam!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh neej joh.. ik bedoelde dat ik het met je eens was met het huisje!!! Niets verkeerds aan bedoeld namelijk!!

Deel Deze Pagina