Hier vanochtend met de kids een uurtje op bezoek geweest bij het KDV. Ze hadden voor enkele leidsters een knutselwerkje gemaakt die ze wilden afgeven. Toen we bij het KDV aankwamen hadden ze een heel feestje gemaakt omdat de kids kwamen. Echt super!.. Er werden snoepjes uitgedeeld en ze stonden erop dat we bleven lunchen... kregen de kids ook nog pannenkoeken voor de lunch! Was echt een gezellige ochtend. Daarna nog ff met de kids naar de winkel geweest (moest nieuw brood halen) en nu ligt Collin een uurtje te slapen en Thessa en Joshua zijn op de kamer van Joshua aan het spelen.... Was wel ff lekker.. een ochtendje met de kids ff eruit! Ga nu weer ff verder aan de strijk! Tot vanavond!
Hallo! Ik dacht ik wip weer eens langs nu onze kindjes alweer 1 jaar worden of net geworden zijn!! Gaat alles goed met jullie kindjes? Mink is fantastisch echt een heerlijk mannetje. Sam is ook echt een trotse lieve grote broer echt genieten! Wij zijn ook sinds deze maand gestopt met de pil, we gaan voor nog een kindje! Hopelijk is het ons gegunt? Hier ook al iemand die erover nadenkt? Voor de dames die al drie kindjes hebben is het een grote overgang? Ik vond van 1 naar 2 best wennen maar hoe zal het zijn van 2 naar 3? Liefs bella
Leuk Bella!!! Wij gaan ook binnenkort voor nummer 3!! Maar Rinze kan nog niet zoveel dus we doen nog ff rustig aan !!!
Bella Ik vond de overgang van 1 naar 2 kinderen een stuk groter dan van 2 naar 3 kinderen... (omdat je met 2 kinderen al leert je aandacht te verdelen is een 3e kind makkelijker... zo heb ik het iig ervaren) En omdat je oudste ook al naar de basisschool gaat denk ik dat het ook (relatief) makkelijk is omdat je niet de hele dag 3 kids hebt...
Inderdaad, ik sluit me helemaal aan bij van 1 naar 2 'heftiger' als van 2 naar 3. Nr 3 gaat helemaal mee in de flow...
Ja, en nr 3 is altijd wat makkelijker (wat ik om me heen hoor en ook zelf ervaar)... Collin was altijd de rustige en de vrolijke... Nu wordt hij onderhand wat stouter omdat hij ziet wat zijn broer uithaalt en hij dat wilt nadoen :-D
Dankjewel voor alle felicitaties! We hebben een hele leuke dag gehad! Jayden is heeeeel erg verwend! Ik kom van de week nog wel wat foto`s plaatsen
Hey meiden even fototjes plaatsen Op Kaelyn haar echte verjaardag 15 juli zijn we met zijn 3tjes naar Blijdorp geweest en afgelopen zondag hebben we het gevierd Pff wat is de tijd gevlogen ook heb ik de pil weer het huis uit gegooit dus op naar een 2e! Bekijk bijlage 168090 de taart gemaakt met een vriendin
Super Goldy dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! Wauw wat een leuke foto's Lucky! Spannend hoor de pil de deur uit... Bella jullie ook weer aan de klus, leuk! Hoe is het met jou J2J? Voel je je goed? Ik heb een aantal kortingskaarten ( 6,- korting) voor de Efteling. Iemand belang bij?
Goedemorgen, @Dithje, ja hier alles prima. Bram en de kleine doen het allebei goed! Jullie gaan bijna op vakantie hè, geniet ervan!! Zag leuke foto's voorbij komen van jullie knappe kerel. @LuckyBlue, wat een knalfeest heeft jullie meisje gehad, leuke foto's! En spannend, op naar kleintje nummer 2. @Goldy, alsnog van harte gefeliciteerd met Jayden's 1e verjaardag!! @Bubsie, alsnog van harte gefeliciteerd met Djesslyn haar 1e verjaardag!! @Bellamano, leuk dat jullie voor nog een kindje gaan. Het zal gezellig druk worden bij jullie in huis. @hier, zometeen werken, wij hebben na Bram's verjaardag een weekje vrij, dan moet ik nog 5 weken werken en ga ik alweer met verlof tot ergens medio 2012. I'm looking forward