Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
  2. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
  4. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
  5. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
  6. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ lucky, super leuke foto`s, en die taarten zijn ook super mooi zeg! Spannend, hoop dat het snel raak is voor de 2de!

@ j2j, lekker een weekje vrij, geniet ervan!

@ bella, leuk dat jullie ook weer voor een kleintje gaan!

7. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Nog 1 dagje werken en dan VAKANTIE!!!!!!
    Maandag wordt Madelief geopereerd. Ze moet er al om half 8 zijn, maar mag vanaf 0.00 uur geen pap oid, alleen nog helder drinken tot 2 uur voor de operatie. Maar ja, hoe laat dat is??? Denk haar maar om 23.30 fles pap te geven en rond half 6 thee oid ;

(normaal wil ze dat niet graag). Iemand nog andere tips oid?????
    Zie er wel tegenop, mijn klein babymeisje...

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh helemaal vergeten ..heb wel hele mooie foto,s voorbij zien komen toppieeee!!!

9. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marj, alvast veel sterkte voor maandag! Hoop dat je meisje er daarna echt beter van word. Pff wat moet jij zenuwachtig zijn zeg, knuffel!

@ angel, wat kl*te dat het verzoek is afgewezen. Snap niet dat dat allemaal kan zo hier in NL. Echt verschrikkelijk!
    Spannend nog maar een weekje en dan de grote dag!
    Wat goed dat Cait al zo goed los loopt..

Hier; Grote schoonmaak gehad, 2 dagen bezig geweest. Ben blij dat het klaar is nu!
    Zondag ben ik jarig maar ik vier het morgen. Geef savonds een feestje dus heb daar wel zin in! Verder gaat alles zn gangetje.

Hoe is het met de rest? Tis hier weer zo rustig!

10. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hele leuke foto's Goldy!!!! super!!!

Marj; Ik heb geen tips verder. Heel veel sterkte en succes maandag!!

Hier; Nou dacht dat ik weer een poos was verlost van de gebroken nachten, maar HELAAS!! ;) Het is alweer 3 nachten zover. Naomi die wakker wordt en echt niet meer wilt slapen en de hele boel bij elkaar schreeuwt en gilt.. :( Vannacht ook weer 1,5 uur opgezeten.. Phoe he!

Overdag is mevrouw ook niet echt te genieten hoor.. driftbuien als ze iets niet mag.. niet normaal! En als ik haar dan echt negeer en ze kan bij me in de buurt komen gaat ze echt knijpen en slaan en krabbelen! Dus meestal zet ik haar dan in de box of op de grond als ze zo'n driftbui heeft zodat ze ook mij geen zeer kan doen.
    Maar goed, mijn moeder zei dat ik die periode ook heb gehad rond deze leeftijd en dat het echt wel weer over gaat.. Dus ik heb hoop :p En ach verder is ze wel onwijs lief en zoet hoor.. tis gelukkig geen 3x per dag dat ze van die driftbuien heeft ;)

Ik heb sinds donderdag lenzen! :cool: Heb al 12 jaar een bril maar nog nooit lenzen gehad, maar nu was ik die bril zo spuugzat!! Tot nu toe gaat het prima met lenzen, wissel het wel af met bril. Dus 's ochtends en 's avonds in huis de bril op en de rest de lenzen in.

Vandaag gaan we een dagje naar mijn vader! gezellie! :)

11. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, vervelend dat jullie weer gebroken nachten hebben. Hopelijk wil Naomi snel weer beter slapen. Aah Naomi, wat een katje :p mama slaan en knijpen.. maar ze heeft het dus niet van een vreemde ;).. had je moeder ook gezegd hoelang het bij jou duurde?
    Fijn dat de lenzen goed bevallen..

Hier; vanavond partyy, heb er zin in :D

12. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Angel, thnx! Ze krijgt 's avonds rond 19 uur laatste fles, slaapt daarna heerlijk door maar heeft 's ochtends als ze wakker wordt geen geduld totdat die fles er is. Als ze een lege fles voorbij ziet komen is het al gieren...

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    marj dat geloof ik je graag hier het zon ongeduldige miep in huis hihi....hoop dat het een beetje meevalt in iedergeval succes met alles toi toi toi ...;)

14. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dank je Angel!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MOeilijk hoor Marj... Ik weet het niet zo goed.. Ik heb nooit eerder zoiets gehad gelukkig! Sterkte!!!!

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden! Allemaal n leuke eerste verjaardag gevierd? Ik ook, wel met n raar randje. Ik heb namelijk positief getest en we verwachten dus n tweede wondertje. Wilde het jullie laten weten. Degene die me op hyves hebben, ben pas 4 of 5 weken en wil t graag nog even stil houden. Dikke xx mij

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Suekes!! Gefeliciteerd :D !!

18. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    WAUW! Sue!!!! Gefeliciteerd!!! Was het gepland? of ben ik nu te nieuwsgierig!? ;)

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @sue wat leuk nieuws!!! Gefeliciteerd!

20. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sue, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

@ Marj, succes en sterkte voor morgen!

@ dithje, was nog vergeten te vragen hoe jullie fotoboek is geworden? Was wel benieuwd..

Share This Page