Hey! @Sam, oh bij mij zit er zo ook 21mnd tussen. Was ook helemaal niet gepland dit. We zien het allemaal wel. Fynn is zon fijn manneke dat t wel goed gaat komen! Dithje, werk bij n callcenter, ben zo vervangbaar als een plastic bekertje, heerlijk! Heb jullie weer gemist hoor. Ik gaai slapen. Morgen weer zeeen v tijd.
Fijn dat alles goed gaat bubsie! Alleen balen van die moeheid! Hoe is het nu daar Dithje met het weer!? Sue; Hoe voel jij je verder? nog geen kwaaltjes? En wanneer heb je je eerste echo? weet je dat al.. Hier regent het alweer! Naomi is lief aan het spelen door het hele huis Vannacht zijn we flink aan het spoken geweest Naomi en ik, en vanmorgen kwamen we allebei stront verkouden uit bed Mja ik had niet anders verwacht met dit wisselvallige weer.. zat er eigenlijk al op te wachten.. Vandaag houden we lekker een rustig dagje, beetje in huis rommelen en als het vanmiddag droog is ff met de hond eruit en daar blijft het lekker bij denk ik..
Hey meiden, Het is gelukkig weer heerlijk hier met een stralende zon! Gistermiddag klaarde het op en konden we naar het strand. Luca ligt nu lekker te slapen en als hij wakker is gaan we weer richting strand
Brrr... hier in het zuiden is het maar barkoud vandaag.... Het is gelukkig wel (zo goed als) droog (af en toe wat druppels) dus de kids kunnen hier bij mij op kantoor lekker buiten spelen... heb geen kind aan ze vandaag... heerlijk! Ben wel blij dat Collin vandaag bij papa is want nu zittie echt in een leeftijd dat je hem niet uit het ook kunt verliezen want dan zittie weer ergens aan waarvan hij weet dattie er niet aan mag komen..... Heerlijk die leeftijd (behalve als je moet werken... ) Ik zit hier trouwens met een dikke trui aan en het kacheltje staat ook aan.. hoezo zomer? (Nu heeft die dikke trui er ook mee te maken dat ik ieder halfuur wel een pakketje sta in te pakken in de vriezer... maar dan toch)
@ sue, super mooie foto van jullie mannetje! @ dithje, fijn dat het weer nu beter is,veel plezier nog! @ lucky, spannend weer zeg! Ik weet wel een paar lekkere en makkelijke recepten, als je wil kan ik er wel een paar pb-en? @ marj, hoop dat jullie meisje weer snel opgeknapt is! @ bubsie, al weer bijna 15 weken.. gaat hard zeg! Gaat het voor jou gevoel nu ook sneller dan bij Djesslyn? Omdat je nu toch veel bezig bent met Djesslyn en dan minder bezig bent met de zwangerschap dan bij de eerste? @ es, beterschap voor jullie allebei! @ Lae, jaa dit weer is echt niet leuk.. hoop dat het toch nog wat beter word van de week.. heb ik tenminste nog een beetje zon in mijn vakantie. Volgende week woensdag weer beginnen. Hier; Wij gaan vanmiddag even naar de stad. Voor de duizendste keer mijn camera terug brengen, heb het er echt mee gehad maar laat het er niet bij zitten! Verder bijna op mijn streefgewicht.. nog 1,5 kg te gaan.. De eerste 15 kg zijn er best snel af gegaan.. alleen die laatste kilo`s gingen wat moeilijker.. maar ben er bijna! Dan in totaal 19 kilo afgevallen! En weet niet of ik het al het verteld maar mijn schoonvader kan in nieuwegein wel geholpen worden! Nu nog op het bericht wachten wanneer dat gaat gebeuren.. Er zit wel een groot risico aan maar wel een hele opluchting dat ze iig iets kunnen doen!
@ lea ja het weer is knudde. @ goldy: nou het gaat zeker snel! zei gister nog tegen mn man. joh nog paar weekjes en ik zit alweer op de helft. gaat inderdaad veel sneller als de eerste zwangerschap. en dan te bedenken dat het misschien wel de laatste is ook... (dat vind ik nog een beetje een raar idee.) manlief vind 2 wel genoeg. en we hebben hier niet meer slaapkamers. ik heb altijd gezegd 2 of 3 kids. maar als ik nu denk dat dit de laatste keer dikke buik is. denk ik neeeeee!!! haha maar goed laat de 2e eerst maar s komen dan zeg ik misschien ook wel zeker 2 en niet nog 1. kga mn aardappels in de oven zetten. ga gevulde aardappelen maken voort eerst zoete aardappel uur in de oven en daarna vullen met groente. ben benieuwd of het smaakt. djesslyn heeft dr prikjes weer gehad. ze is echt stront verkouden. snot loopt er aan alle kanten uit. op buro zeiden ze dat ik met zoutoplossing moest doen bij dr. maar dat heb ik nog nooit gedaan als ze verkoude was. doen jullie dat ook altijd dan?
Bubsie Hier alleen zoutoplossing gebruikt als ze echt erg verkouden zijn/waren.... en dan gebruikte ik de monodoses van de Otrivin. Een vriendin van mij heeft laatst aangeraden om de aspirator te gebruiken omdat Collin die monodoses helemaal niet leuk vindt... Maar die heb ik nog niet (hoeven) uit te proberen.... (Otrivin Baby) Ben verder wel tevreden over de spullen van otrivin. Veel beter dan die stomme zoutoplossing die mijn moeder vroeger voor mij gebruikte... (gebruik de zoutoplossing ook voor mijzelf als ik erg verkouden ben )
Wij zijn vanmiddag naar de ka geweest met Rinze voor de controle van z'n reflux en hoe het staat met de medicatie. Hij krijgt nu nog 1x per dag losec maar kan hier nog niet zonder. Zodra hij nu s avonds geen pilletje heeft gehad, is het weer krijsen 's avonds dus we houden dit nog even vol en proberen het over een tijdje weer om er mee te stoppen. Verder hebben we het nu afgesloten en hoeven we niet meer te komen !!
Fijn Sam dat je niet meer naar de ka hoeft! Hier beetje stress. Mam is vanmiddag/avond in het zh opgenomen omdat ze was aan het uitdrogen. Hopelijk hoeft ze er maar een nachtje te blijven maar bij haar weet je het nooit. (ze heeft de ziekte van Crohn en heeft geen dikke darm meer en nu is het hopen dat de dunne darm niet te erg geïnfecteerd raakt).. Dus ff nog wat stress vanavond! Truste alvast!
@ bubsie, dat lijkt me ook een raar idee dat het dan je laatste zwangerschap zou zijn! Ik gebruik de neusspray van otrivin baby.. @ sam, fijn dat jullie niet meer terug hoeven! @ lae, sterkte met je mams!
@goldy Ja hoor je mag me pb sturen, wie weet zit er iets lekkers bij Verder reageer ik even niet ben op mijn moeder haar telefoon
Even een update vanaf hier. Het gaat nog niet echt lekker met Madelief. We zijn gisteren thuisgekomen en ze is lekker gaan slapen. Vervolgens wilde ze niet eten of drinken maar was erg moe. Om 18 uur op bed gedaan met zetpil en ze heeft tot vanochtend 7 uur geslapen. Vandaag drinkt ze ook nog niet goed. Vanochtend ging het, in totaal heeft ze nu zo'n 350 cc op aan melk en 20 cc sap. Verder vanochtend beetje fruit gehad. Vanmiddag wilde ze helemaal niets, weer veel geslapen. Ze had vanochtend wat verhoging, maar in de loop van de dag is dit gestegen. Vanavond had ze 38.3, bij 38.5 moet ik bellen. Het zkh zou nog bellen om te vragen hoe het gaat, maar ik heb zelf om half 5 maar gebeld, had nog niets gehoord. Klopte, zei de verpleegkundige, daar ben ik vandaag niet aan toe gekomen (!). Uitgelegd waarom ik belde, was erg goed. Ze moet eigenlijk wel minimaal 500cc drinken vandaag, anders moeten we morgen weer bellen (als ze morgenochtend ook niet goed drinkt) om langs te komen. Verhoging mag geen koorts worden, anders ook bellen. Mocht dit wel het geval zijn, dan moet ze waarschijnlijk infuus, aangezien ze nu vanaf zondagavond 22 uur nog maar iets meer dan een halve liter vocht heeft binnengekregen (tijdens operatie wel infuus gehad). Ik maak haar zo wakker, toch nog even fles proberen... Heb haar natuurlijk liever thuis dan terug in het zkh!
Hey meiden, Es: Ik heb 11 aug intake en 15 aug al een echo. Blijkbaar is dat het nieuwe protocol..? Ben er op zich wel blij mee hoor. Eigenlijk wist ik het een paar dagen geleden al wel, vóór ik testte. Ik voel me s'ochtends erger misselijk dan met Fynn en ik heb de hele dag toeschietreflex. Verder voel ik me weer megaongesteld. En ik heb echt een onstilbare honger maar ik weiger toe te geven. Met Fynn kwam ik de eerste 12 weken eigenlijk het meest/snelst aan. Goldy, mooi dat je alweer bijna op streefgewicht bent! Ik was ook zo blij en er zijn er zelfs nog 8 extra afgegaan (die zeulde ik al wat langer teveel mee ). En nu moet ik weer van voren af aan!!! Maar hierna kan ik wel zeggen, dit was het dan, mijn gezin is compleet. Ik ben wel blij dat ik hierdoor wat meet tijd vrijmaak om ff op zp te komen. Sam: Ik duim dat het bij Rinze snel beter wordt. xxx Bubsie: Ook gefeliciteerd!!!! Hoe voel je je??? Was het bij jou gepland? Ben gewoon ff benieuwd of je de voordelen kunt opnoemen van zo kort op elkaar. Zit n beetje in de knoop nl. xx Marj, Leatitia en Bubsie: ach arme schaapjes . Veel beterschap.. Knuff. Ik ga lekker even lezen, gedachten verzetten. xxx
Goldy wat een goed nieuws! Toch nog wat hoop?! Sue ik vind het heerlijk 2 zo opelkaar! Nu zie je ze ook al samen spelen, zo leuk! Maar r doet j ook heel veel na en leert daar ook veel van natuurlijk! Helaas het lopen nog niet haha maar dat komt vast nog wel!!Geef jezelf ff tijd om aan het idee te wennen!! Komt vast goed!
Ziezo, de eerste 180 cc zitten erin. Gisteravond wakker gemaakt, maar niets meer gedronken. Ze is nog steeds huilerig, wil alleen maar op schoot bij mij...
@ marj, sterkte met je meisje hopelijk drinkt ze vandaag goed! @ lucky, t was wel gepland bij ons. alleen gingen we er vanuit dat we weer in het ziekenhuis terrecht zouden komen zoals bij djesslyn dus dat het weer lang zou duren en niet dat het nu gewoon zonder behandelingen zou lukken. wel wat sneller dan gepland maar o zo welkom! en achteraf. toch wel fijn or zo kort op elkaar. ze kunnen samen opgroeien straks. en iedereen zegt ow je krijgt het druk straks maar dat krijg je ook als ze 3 jaar schelen. nu zit ik nog lekker in de luiers en gaan we gewoon gezellig verder. tuurlijk zal ff druk zijn maar komt echt wel goed! moest ook ff wennen dat het zo snel lukte bij ons. maar vind het nu juist erg leuk! geniet er zo veel mogelijk van meid want echt de 2e zwangerschap vliegt voorbij!
Hallo, ben ik weer wel even kort. Fijn midweekje gehad al viel het huisje tegen.. Met Anissa gaat alles prima al eet ze de laatste tijd opeens heel slecht (avondeten). Gisteravond at ze wel redelijk goed maar daarna heeft ze in bed overgegeven. Ze sliep de hele nacht door dus kwam ik 's morgens pas achter Vandaag ook weer gewoon goed eraan maar ze weigert het avondeten! Had allemaal verschillende dingen waar ze normaal van smult maar ze gooit alles weg....geen idee waar het aan ligt.... julie?? Wel drinkt ze gelukkig goed. Kom snel weer bijlezen!
@ moederk, hier ook een slechte eter opt moment. of het aan dr verkoudheid ligt weet ik ook niet. sinds gister heeft ze ook koorts na dr prikjes dus ja. kan er ook mee te maken hebben opt moment. maar kan ook omdat ze zoveel doen op het moment zeggen ze en dan eten ze ff een periode niet zo goed. @ lopen achter wagentje of aan de hand: loopt jullie kind op platte voeten of op tenen. Djesslyn loopt nog steeds op dr tenen. en als ze staat zet ze dr voeten wel soms plat maar vaak nog op dr tenen. nu ben ik het gister vergeten ze vragen op buro. maar ben beetje bang dat het aan dr voetjes ligt aangezien ze klem had gezeten.
Even kort. Madelief ligt in het zkh, aan het infuus. Preventief, ze was nog niet uitgedroogd, maar leefde op haar reserves. Krijgt nu 1 liter vocht en mag ws morgen weer naar huis.