@ lucky, oke doe ik! heb nog ff geen tijd gehad maar komt goed @ sue, hier ook 8 kilo extra eraf.. ach en dat komt wel weer allemaal goed na de zwangerschap. Nu proberen om ervan te genieten! @ sam, ja hij krijgt 9 augustus eerst weer onderzoeken en daarna bekijken ze of het een 4de hartoperatie (erg groot risico) word of via een klein sneetje via de punt van het hart een paraplutje zetten (ook risico maar minder dan de operatie). @ moederk, jammer dat het huisje tegen viel! Vervelend dat anissa zo slecht eet. Wat krijgt ze allemaal overdag? Misschien als dat al veel is dat ze dan savonds geen honger meer heeft? @ bubsie, hier staat /loopt Jayden vaak op platte voet maar ook nog wel eens op zn tenen. @ marj, Sterkte met je meisje! Dikke knuffel! Hier; Morgen naar de dierentuin, ben benieuwd hoe Jayden het vind!
Gefeliciteerd,die is duidelijk ik ben zelf voor 15 maart uitgerekend maar schrijf niet zo veel mee daar,te druk
goedemorgen marj ohh bahh arm meisje ...hoop dat ze vandaag weer naar huis mag sterkte meid...ik herken het wel hier ook gehad alleen dan geen opname meer geworden ..maar klinkt heel stom jelle ging drinken toen ik hem een flesje bier met roosvise gaf ..hij vond die flesjes zo intresant dus dacht laat ik dat proberen en toen ging hij dus drinken en na een paar x daaruit gelukkig ook weer uit de fles en toen was hij er doorheen ..omdat het ook nog zeer kan doen als ze drinken ..jelle had toen neus en keel amandelen... sue van harte gefeliciteerd ... nou hier nog een nachtje en dan ga ik trouwen pfff de zenuwen gieren behoorlijk ...heb er wel erg veel zin in de foto,s volgen ons meisje heeft ook een mooi jurkje echt een prinses ...hihi
Hey! Sam thanks. Het idee is al wel ingedaald dus ik kijk nu vooruit en dan heb ik het ook maar gehad ook. Ik heb t niet zo op zwanger zijn moet ik eerlijk zeggen. Bevallen heb ik wel veel zin in. Het mooiste moment van mn leven. Er zijn ook veel leuke kanten ja, kunnen ze echt met elkaar spelen. Ik zie dat bij vrienden van ons ook. thanks! Bubsie ook dankjewel, zal ik doen, genieten. Gaat ook al zo snel. Je hebt gelijk en dit is ws mn laatste keer. Bij de eerste heb ik echt moeite moeten doen en nu krijg ik het kado. Wel eerst de 12w overleven want t ging al eerder mis tuurlijk. Fynn loopt af en toe ook op zn tenen. Meestal met platte pipo-voeten maar soms ook op tenen aan de tafel. Hij heeft met zn verjaardag n rollatortje gehad waar je ook blokken in kan stoppen en dan maakt t geluid en richtichaanwijzers. Daaraan loopt hij nu zon 5 meter en draait m ook goed moeilijk om en loopt dan weer verder. Keischattig. Maar ik zou me niet al te druk maken. Komt goed. Pompelmoesje. Gefeliciteerd! Wat leuk. Ja ik kom ook liever hier. Zit wel heel af en toe bij de zw clubs en dan maart 2012 uitgekend. Die is rustig en goed te doen . Angel lieve schat, heeeeel veeeeel plezier morgen. Ben erg benieuwd naar de fotos later! Marj veel sterkte met Madelief.. Wat erg voor jullie.. . Knuffel. Hier alles ok. Stiefma moest gister oppassen vanwege werk en vak v mn schoonma. Komt verdomme t vk-boekje binnen . Die weten t nu dus.. ach ja... Verder heeft Fynn vreselijk verlatingsangst en krijst hij incl krokodillentranen en dik t zweet op zn hoofd tot ik terug ben v bv de wc. Iedereen die op m past moet binnen n straal van n meter bij hem blijven dus t kdv heeft t zwaar met hem. Meer meiden daar last van? Wil de hele tijd op schoot blijven in tegenstelling tot zn normale onafhankelijke gedrag. Zou hij merken dat ik zw ben? Fijne dag meiden! Dikke xxx
Dat merken dat je zw bent kan heel goed hoor!! Vervelend zeg dat hij zo doet ! Dit ken ik niet. Wel dat Jildou veel meer op schoot wilde maar geen verlatingsangst! Pfff wat balen van dat het boekje net op het verkeerde moment kwam. Wel raar dat ze dat niet wat beter 'verstopt' versturen...
Beterschap voor je meisje Marj! Proficiat Suekes!! Verlatingsangst lijkt me best lastig.. Balen dat je stiefma het op deze manier al weet maar ja.. Angel, spannend zeg. Mocht ik niet meer online komen... Een hele mooie dag gewenst!!!!!!!!! Bubsie, volgens mij lopen de meeste kindjes eerst heel lang op hun tenen. Anissa doet het ook nog vaak maar nu steeds meer op platte voetjes. Merk wel dat als ze aan 1 handje loopt (wat ze al erg goed kan) dat ze op platte voetjes loopt maar als ik 2 handjes vast houd gaat ze op haar tenen lopen... Volkomen normaal dus (in de meeste gevallen..) Goldy, veel plezier vandaag in de dierentuin! Naar welke gaan jullie? Anissa haar schema is: 6.30/7.00u: bv 8.00u: boterham of cracker 9.30: fruit 12.00u: 2 boterhammen + bv (of 120+4) 15.00u: soepstengel/koekje/rozijntjes met water/siroop 17.30u/18.00u: avondeten 20.00u: fles Lijkt me niet teveel toch? Ze eet normaal altijd haar avondeten (groenten nog steeds slecht helaas) maar nu wilt ze nog maar nauwelijks eten. Gisteravond dronk ze de fles ook maar voor de helft, heeft ze nog nooit gedaan! Heb wel het idee dat er nu een tandje door zit te komen. Lijkt een puntje te zitten maar duurt alweer 2 weken. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?? Ze zijvert niet veel, ontlasting is ook normaal, ze heeft gewoon goede zin... Wel zit ze wat meer op haar onderlip te sabbelen...
hallo meiden, @alle jarige van de afgelopen weken van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag hopenlijk hebben jullie een leuke verjaardag gehad!!!! @alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd @alle vakantiegangers fijne vakantie en geniet ervan!!! inmiddels is chayenna ook jarig geweest 1 1/2 week geleden en we hebben er een leuke dag/middag van gemaakt. ik zou ook stoppen met bv maar dat is mislukt omdat ik stuwing kreeg en harde plekken dus ik geef momenteel nog steeds bv (1x per dag) en ga nu langzaam afbouwen verdeeld over enkele weken/maanden. afgelopen maandag hebben we lekker vakantie gekregen, lekker 3 weekjes niks te moeten we gaan overgins niet weg. ik las nog iets over afvallen....ik wil zelf ook nog graag 5 kg kwijt ben er inmiddels sinds de bevalling van chayenna al 24 kg kwijt (zoveel was ik bijgekomen) en wil nu nog graag wat extra's kwijt. thuis gaat het hier weer een heel stuk beter, manlief en ik zijn in therapie en praten weer normaal met elkaar zonder al te veel gezeur (want dit was eerder iedere dag). verder gaat het met de kids prima en we hebben zelfs besloten dat als we onze flat (die staat nu al 3 jaar te koop) verkopen en een huisje hebben gaan voor een derde kindje....dit zal natuurlijk wel nog ff duren maar dat maakt niks uit. liefs
Kikkert nog van harte gefeliciteerd met jullie meid!! Wat een ontwikkelingen, ben benieuwd!! Mooie kinderen !
We zijn weer thuis! Madelief heeft ruim 1 liter vocht via het infuus gekregen, heeft gisteravond en vanochtend in het zkh haar fles goed gedronken. Ook had ze weer zin in stukjes brood. Gelukkig heeft haar infuus zich goed gehouden, de kinderarts was bang dat 'ie de nacht niet zou overleven... Hij lekte gisteravond behoorlijk, maar er was iets niet goed vastgedraaid. Ze is weer redelijk de oude Madelief, blij, lachen en weer door het huis kruipend. Haar oogjes waren gisteren erg ingevallen, nu niet meer. Wel nog in ieder geval 2 dagen aan de paracetamol, eventueel nog langer. Was weer erg fijn gisteren. Ik belde tegen 3 uur de kno-poli. De verpleegkundige van de dagopvang (die mij dus dinsdag niet had gebeld omdat ze geen tijd had) had gezegd dat als het niet goed ging ik daarheen kon bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu bleek dat de poli van onze locatie geen dienst had en ik werd dus doorverbonden naar Winschoten. Krijg ik een chagerijnig secretariaat aan de lijn (die het druk had) met de vraag of ik niet de volgende dag kan terugbellen. Niet dus! Uiteindelijk mijn verhaal gedaan, vraagt ze waarom ik niet eerder heb gebeld... ehhh, ik weet 's ochtends toch nog niet hoe het de rest van de dag gaat??? Want dan had ze namelijk gewoon naar 'onze' locatie dagopvang (ze hebben namelijk sinds 2 jaar geen kinderafdeling-opname meer op deze locatie) gekund en had ze daar aan het infuus gekund. Waarom zegt de muts van dinsdag dit niet?! Dan had ik 's ochtends idd gebeld. Maar ja, secretariaat in overleg met KNO-arts (die stond te opereren), werd na 3 kwartier teruggebeld met de mededeling dat we dus naar Winschoten moesten. Daar was alles en iedereen al op de hoogte, super! De kinderarts was ontzettend aardig, heeft haar helemaal nagekeken. Ze was dus nog niet uitgedroogd, maar had duidelijk reserves aangesproken. Ze woog gisteren 8300 gram, halverwege mei 8100 gram... Vanochtend weer gewogen, 8700 gram! Dus lekker veel vocht erin gekregen. Ze kan nu sowieso weer een paar dagen hierop teren en we hopen dat ze nu beter gaat innemen. Denk het wel, want vanmiddag vloog een boterham erin als zoete koek! Drinken is nog niet helemaal super, maar wel beter als de dagen hiervoor. In principe hoeft ze niet weer terug te komen bij de kinderarts, wel een afspraak voor controle bij de KNO. Vanmiddag hebben we allebei even een heerlijk dutje gedaan, want de dames hebben vannacht niet zo goed geslapen (Madelief keek aldoor vanuit haar bed naar mij, was best vreemd natuurlijk). Morgen gaan we Robbe en Marjolein weer ophalen bij opa en oma! Ze zijn daar al vanaf zondag en opa en oma hadden al gezegd dat ze wel een hele week mochten logeren. Is nu, achteraf gezien, ook een goede keuze geweest... Angel, een HELE FIJNE DAG MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thx meissie! lees af en toe wel wat mee maar reageren zit er niet in,die dreumes van mij laat me nooit eens rustig zitten
@marj fijn dat Madelief weer thuis is! @kikkert wat een mopje is Chayenne haha zo grappig met die taart! en jou ventje is echt al een hele kerel @angel fijne dag morgen xxx
@ angel, spannend! Hele fijne dag morgen, geniet ervan! @ moederK, wij zijn naar zoopark in Overloon geweest, vrij dichtbij en niet al te groot.. wel heel leuk om geweest te zijn! Bij ons hielp het om de middagfles na de boterham, te vervangen door wat ander drinken.. Weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook helpt. @ kikkert, nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Chayenna! mooie foto`s van jullie lieve kindjes! Fijn dat het wat beter gaat tussen jullie. @ pompeloesje, wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Geniet van je zwangerschap! Hier; een geslaagde dag, dierentuin geweest en daarna nog op bezoek geweest bij familie op de camping. Morgen gaan we naar trollenland met een vriendin en haar neefje (net zo oud als Jayden) en tegen de avond gaat Jayden naar mn ouders en blijft een nachtje logeren.. mama en papa gaan naar de kasteeltuinconcerten en daarna de stad in!
Klinkt goed Goldy !! Marj.. jeetje wat een gedoe zeg! Maar gelukkig is ze weer lekker thuis en gaat het de goede kant op!!! Knuffel!!!