Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik geef Naomi Liga stap 2.. dus vanaf 6 maanden, die zijn ook sneller opgelost als stap 1 vind ik..
    Naomi sabbelt het eerst zacht en neemt dan een hapje en houd het in haar mond tot het helemaal zacht is en slikt het dan pas door..

    Je kan ook beginnen met Liga door de fruithapjes te doen, zo went hij er ook aan!
     
  2. PamPapilio

    PamPapilio Fanatiek lid

    16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ok thanks, en door t fruithapje deden we t bij de meloen omdat die anders zo dun is.. verder is t al vrij dik zonder liga..

    We gaan trouwens straks maar weer s proberen een groentehapje te geven.. na de verstopping heb ik alleen 1 dagje appel gegeven en gekeken hoe dat ging, dat ging goed dus nu toch weer verder proberen met t vaste voedsel al vind ik t ergens wel eng..

    maar we gaan t proberen en dan langzaamaan aardappel erbij..

    Ik denk dat ik pas daarna de overstap van de borstvoeding naar kunstvoeding wil doen anders is t wel een hoop in een keer voor zn buikje..

    Vanaf wanneer geef je eigenlijk een boterham?
     
  3. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Naomi heeft gisteren een broodkorstje gekregen om op te sabbelen.. en een boterhammetje geven ze meestal rond de 7 maanden geloof ik..
     
  4. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  5. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  6. Dithje

    Dithje VIP lid

    19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zo zielig, beterschap voor Anissa MoederK!

    Super dat het beter gaat met Djesslyn Bubsie! Die tip ga ik zeker gebruiken de volgende keer dat Luca verkouden is. Old fashion way :)
    Wauw goed nieuws dat de echo en bloeduitslagen goed zijn! :D
    Sjonge zeg wat naar nieuws dat je neefje weer in het ziekenhuis ligt. Hoop dat ze dit keer kunnen vinden wat de oorzaak is. Sterkte!

    Krijgt Collin al een hele boterham Laetitia?
    Hmmm wat vervelend dat je zusje heeft afgezegd voor maandag. Lief van je vader dat hij je wil komen halen.

    Beterschap Es!
    Mooi moppie hoor!

    Oeps J2J dat is niet handig... Maar wel heel herkenbaar ;)
    Wij stonden laatst in Emmen, om te shoppen. Wat denk je? Kinderwagen vergeten :):$ Waren er allebei van overtuigd dat de wagen in de Honda lag, maar lag in de Peugeot... Handig he?

    Liga: hier ook de liga's vanaf 6 maanden. Krijgt hij zeker niet iedere dag, sterker nog maar 1 keer zo in het vuistje gehad. Meestal verwerk ik het in de fruithapjes.

    Brood: ligt er maar net aan en je hoort en leest veel verschillende verhalen. De cb-arts gaf gisteren aan dat wij gerust mochten beginnen met brood. Luca heeft vandaag een stuk of 6 kleine stukjes brood gehad met een beetje boter. Het ging erin als zoete koek. Daarna nog fles, maar daar heeft hij maar 100cc van gedronken. Brood vult goed dus ;)
     
  7. J2J

    J2J Bekend lid

    4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, gelukkig ;) zijn we niet de enigen....

    @Es, leuke foto's van Naomi. Zou de box niet één standje lager moeten nu ze zo rechtop zit, voor als ze zich gaat optrekken, tuimelt ze straks over de rand.

    @MoederK, lastig van je rug, hopelijk heeft het bijslapen je goed gedaan. Beterschap voor Anissa!
     
  8. Laetitia

    Laetitia Niet meer actief

    ff snel tussen het opruimen door...

    Ja, Collin krijgt al een hele boterham... Bij Thessa en Joshua zijn we ook met 6 mnd begonnen en was bij allemaal geen probleem... hij vindt het geweldig! vooral met iets erop... meestal krijgt hij een stukje brood van datgene wat wij zijn aan het eten... dus dan krijgt hij een beetje van het brood van mama en een beetje van papa en ook een hapje van Thessa en Joshua (anders worden ze jaloers.. haha)
     
  9. Marj

    Marj Fanatiek lid

    26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Eline: ik heb de zapp. Wil het xtra erbij bestellen (tip, 65 euro bij babypark!). Zapp vind ik een hele fijne buggy! Heb nu mc erop (hij past nl in mijn kia picanto), maar heb m voo Marjolein veel gebruikt!
     
  10. carpediem2010

    carpediem2010 Fanatiek lid

    6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

    marsim jeetje wat naar dat Isa nog zo ziek is, en dan ze bij de ha post weinig konden doen

    Dithje die Luca is wel een grapjas, met zijn broek uitdoen haha

    Moederk zielig nog een hoestend meisje. Groot gelijk dat je met kuur start

    Bubsie super de lever goed zeg, wat een opluchting

    Ik zit nu te twijfelen, de maxicosi mura lijkt me ook wel wat, alleen is die 400 euro. Mijn vader zegt koop maar, maakt niet uit.
    We gaan morgen bij Gardo kijken.

    De fysio belde, Kims afplatting is nu 104%, en was maand terug nog 107%.
    Ze hoeft niet meer bij de fysio, en later zal je het niet of nauwelijks meer zien. Ben zo blij:D

    En Kim heeft niet gehuild, na het eten van de worteltjes, dus niet zon heftige reactie als vorige keer.
    Ben zo blij

    xxxx
     
  11. Es09

    Es09 VIP lid

    10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    J2J; Ze kan nog niet zelf gaan zitten dus als ik haar in de box leg blijft ze gewoon nog liggen :D en ik ben er altijd wel bij dus mocht ze zich gaan optrekken in de box gaat hij gelijk laag.. maar daar taalt ze nog niet naar als ze in de box ligt.
     
  12. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hoi dames!!
    Wel bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Sorry!

    Beterschap voor alle zieke kindjes!

    Hier verder fijn gewerkt en het ging zo goed met de kinderen bij de oppas. Dus ben trots op ze! Alleen nu kapot. Rinze kwam om half 12 (toen ik al sliep) en half 5, half 6 ging de wekker. Kwart voor 6 was Jildou ook al wakker en heeft om kwart over 6 Rinze ook wakker geschreeuwd :( !! Dus om kwart voor 7 liep ik met wandelwagen, Jildou op het plankje en 2 honden buiten :S .. Heel fijn ;) !! Dus was hectische ochtend, maar het is weer gelukt ;) !
     
  13. Dithje

    Dithje VIP lid

    19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dubbel blij voor jou Eline! :D Goed nieuws dat de afplatting van Kim haar hoofdje minder is geworden.

    Nu zit officieel je eerste werkweek erop Sam! :D
    Oeps wat een ochtend :$ Kan mij voorstellen dat je nu kapot bent...

    Hier; ga de haren van manlief even bewerken met de tondeuze en daarna TVOH kijken!
     
  14. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Dithje, en toen was het nog maar half 8, en heb ik ze toen bij de gastouder gebracht ;) :p !! Toen volgde de rest van de dag nog :p .. Al ging het wel goed hoor, viel niet tegen.. Maar vanmiddag ict-taken gedaan en dat is dan wel wat vermoeiend- inkakkend ;) !!
     
  15. goldy

    goldy Fanatiek lid

    1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo het was weer een drukke dag maar nu lekker onder uit op de bank, zometeen the voice kijken.. Ik had kleertjes besteld voor Jayden en vandaag opgehaald, ze zijn echt super stoer! Ben er blij mee. Morgen moet ik weer de hele dag werken en savonds gaan we bij mijn ouders eten..

    @ bubsie, fijn dat alles goed was!

    @ es, leuke foto`s van Naomi..

    @ sam, fijn dat je werkdag weer goed verlopen is..

    @ eline, hier de maxi cosi mura, wij vinden hem heel fijn.. Fijn dat de groente nu goed is gegaan.

    @ Pam, hier vandaag ook de liga geprobeerd en had hetzelfde als bij jou alleen had snel de stukjes uit zn mondje gehaald, gelukkig niet gekokhalsd.

    Hier nog een foto van mijn boeffie

    Bekijk bijlage 119618
     
  16. Marj

    Marj Fanatiek lid

    26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Weet niet of je m voor dr bij wilt. Zapp vind ik wel meer buggy, mura wagen.
     
  17. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd vind ik ook Eline ;) !! Hier de mura. Superding :D !
     
  18. Dithje

    Dithje VIP lid

    19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooi mannetje hoor Goldy!

    Tsja Sam dan is een dag best lang he? ;)
     
  19. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super foto Goldy :D
     
  20. goldy

    goldy Fanatiek lid

    1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja ik vind die foto ook heel mooi sam.. *trots* hihi

    ik had trouwens vandaag diksap gehaald bij de plus, maar tis wel gewoon plus merk.. smaak perzik/peer is die wel goed??
     

Deel Deze Pagina