Angel: wauw, wat een geweldige foto!!!!! Kikkert: ik weet het, maar ook dat gaat niet zo super.5 lepeltjes fruit, mmmm. Danoontje soms. Ik ben nu eerst terug gegaan naar potjes fruit/groente voor 4 maand, is erg zacht qua smaak en goed nat (op advies van het zkh). Flessen drinkt ze vandaag niet leeg, 80 cc drinkt ze maar. Temp vanochtend 37.7, is weer wat hoger dan normaal. Maar ze kon er sowieso eerst wel 4 dagen tegenaan omdat ze dat infuus heeft gehad. Ik moet maandag naar het cb voor haar 11maanden check, weet dan meteen hoe zwaar ze is (8.1 in mei, woensdag 8.3 en donderdag 8.7), kan dus eventueel meteen in overleg! Verder hebben we besloten maandag geen prikken te doen, ben bang dat dit vragen om problemen is met een niet fit kind (ze zit ook weer hartstikke vol, maar mag even niet puffen...). Vandaag een jaar geleden was ik uitgeteld trouwens!
het was prachtig allemaal ...we hadden toestemming voor op het paleis om daar foto,s te maken dus helemaal super nadat mijn man helemaal in tenu is getrouwd .......kan het niet eens allemaal opschrijven zoveel was het
@ angel gefeliciteerd!!! jullie zagen er allemaal mooi uit! en je meisje. zo schattig! @ marj, ja gelijk heb je om geen prikken te laten doen. @ hier. vanmorge naar babypark geweest en nieuwe kamer voor Djesslyn uitgezocht! en buggy besteld.
Hoi meiden! Woooooooow Angel kwam speciaal voor jou even kijken. Wat een fantastisch geweldige foto's en wat zien jullie er moooi uit! En wat is Caitlin een woooooooow prinsesje! Bubsie, ff nieuwsgierig: Welke kar heb je gekocht. Ben ook al een beetje aan het nadenken wat ik moet doen... Straks 2 kleine kindjes die in een kar moeten... Wandelwagens: Heeft iemand toevallig zelf (of een kennis) een makkelijke duowagen te koop? Ben op zoek naar een tandem-model. Ook graag ervaringen als je even tijd hebt om te reageren. Zou super zijn! (ergens denk ik: waar ben ik aan begonnen) Kikkert: Thanks lieverd!!! Dikke xxx
dank jullie wel allemaal ... hier nog een foto van manlief wachtend op zijn bruidje ... sue ...ik heb destijds ook een duo wagen gekocht maar vond het echt een ramp ..ik zelf zou tegen die tijd een sta plankje nemen of zoiets?? maar goed dat is ieder zijn keus maar ik vond het niks.. hoe voel je je??? maar meid geloof me komt goed het leeftijd verschil valt wel mee het gaat nu heel hard met die kleintjes van ons dus tegen die tijd kan je knappert van een boef al heel veel...
Suekes: Wij hebben een urban jungle duo wagen. Past door iedere deur en in iedere winkel (oké, behalve de Kruitvat, haha). Ik vind het een superwagen. Had er voor Madelief een bak op. De bak is iets minder breed dan een normale, maar zij heeft er toch tot 6 maanden in gelegen! De wagen is erg wendbaar door zijn zwenkwielen voor (kan er zelfs bij onze oppas door haar smalle gang met een haakse bocht mee de kamer in gaan). Had ervoor een tandemwagen eens geleend van de overburen, ik vond het niet fijn. Het zwaarste kind zit voorin, was niet fijn bij de stoepranden + het achterste kindje ziet weinig. Onze duowagen gaat over ongeveer een half jaar weer weg, het is nu nog zo handig als ik lopend ga met Marjolein en Madelief (vind het veel fijner lopen als met een plankje achter de bugaboo).
Suekes, hier geen duowagen maar een plankje. Maar ik heb het geluk dat Jildou het plankje prima vindt en ook dat ze heel mobiel is. Ze ging vanaf haar 2e mee op de loopfiets de honden uitlaten. Zijn we gauw een uur mee weg en dat doet ze geweldig! Nu neemt ze de fiets ook wel mee. Ik heb gewoon afgewacht wat de tijd zou doen of we een duowagen nodig zouden hebben. Hier dus niet het geval geweest. Persoonlijk denk ik dat ik straks bij nr 3 een kidcar fietskar wil die je ook als buggy kunt gebruiken. Ook omdat Jildou dan (bijna) naar school gaat en ik vind het zonde om dan altijd de auto te moeten pakken of altijd lopen is ook niet ideaal aangezien ze maar een uur pauze heeft en we snel 20/25 min onderweg zijn lopend (van school naar huis en weer terug)! Maar die dingen zijn nogal duur en we hebben weinig plaats dus ik houd mp ff in de gaten !! Plus de kidcar heeft als voordeel dat hij al waterdicht is en ik dus niet de kinderen eerst in moet pakken en vervolgens de wagen nog. Scheelt ook weer tijd als het regent !
@duo wagen wij hebben de phil & teds hij is prijzig maar o zo handig en fijn, het is een compacte kinderwagen en zeer makkelijk en fijn in gebruik. dylan is 3 1/2 en die heeft afgelopen week nog erin gezeten samen met chayenna omdat we in een onbekend zeer groot winkel centrum aan ut winkelen waren. tis echt een aanrader
@Sam: dat was hier ook 1 van de redenen om duowagen te kopen. Ik breng/haal Robbe van school... Hier ook fietskar, heeft manlief achter de fiets. Is best nog zwaar trappen, maar idd ook handig. Wij hebben trouwens roadyroller. Bevalt goed! Op de kop getikt van iemand die m had gewonnen bij een bingo, maar zelf al in de 50 is... Maar ook deze kar gaat straks weer de deur uit (half jaartje), opruiming in de garage houden en Madelief is dan ook wel zo groot dat ze lang voorop kan!
Hmm dat is ook geen gekke kar zeg!!! Rijdt hij ook makkelijk als buggy? De kidcar is gewoon nog wendbaarder dan mijn kinderwagen !! Ik houd me aanbevolen als je hem wegdoet!
Ik zal zeker aan je denken! Hij rijdt lekker en ik vind het een voordeel dat het voorwiel er vast aanzit. Hoef je dus niet om te denken om mee te nemen. Heb er een babyschaal bij en er zit achter de zitjes nog voldoende ruimte om heel wat spullen mee te nemen!