Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd met je huwelijk Angel!
    Wat zagen jullie er prachtig uit en wat was je meisje snoesig is d'r mooie jurk! :D

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wauwie mooi hoor Angel! dat zwarte haar staat je trouwens beeldig :D:D
    jullie zagen eruit als een heel mooi gelukkig koppel!
    en wat snoezig he jullie prinses! wat is ze al groot :D:D

@marj hoe is het met madelief? gaat het de goede kant op? *knuf*

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    j2j van harte gefeliciteerd met jullie kleine vandaag

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pompeloesje: Ze drinkt nog steeds erg slecht. Max 80 cc per fles. Wel heeft ze vanavond potje bruine bonen op (voor 4 mnd, op advies van zkh). Broodje ging vanmiddag er wel in, maar ze zit alsmaar te kokhalsen bij ieder stukje. Gelukkig heeft ze donderdag een reserveopbouw gehad, zodat ze er in ieder geval 4 dagen tegenaan kon... Verder is ze erg moe, ze is max. 2 uur wakker en dan is ze zoooo moe. Geef haar nog pcm, aangezien haar temperatuur normaal rond 36.8 is, maar nu nog steeds ri 38 graden. Moet maandag naar cb, ben benieuwd of ze is afgevallen tov donderdag...

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel, dank je wel, Bram heeft vandaag een leuke verjaardag gehad en is flink verwend! Jullie gefeliciteerd met jullie huwelijk, mooie foto's van een stralend echtpaar en een mooi bruidsmeisje! Lief gedaan van de jongens het hart van bloemen op jullie bed.

@Marj, beterschap voor Madelief!

@Suekes, gefeliciteerd met je zwangerschap, kei leuk!

@Pompeloesje, een kloppend hartje gezien, super!! Gefeliciteerd!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J van harte gefeliciteerd met Bram z'n 1e verjaardag!!!
    Hoe gaat het verder met je?

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Even inbreken...

Pompeloesje, van harte gefeliciteerd met de goede echo meid! Geniet ervan!

Angel, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Van harte aan de jarigen in juni en juli allemaal ;)!

8. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, hier verder alles prima. Alweer 28 weekjes zwanger, voel me goed, dus nog even houden zo, dan hoor je mij niet klagen (op mijn ietwat dikke voetjes na een dag lopen, maar goed daar had ik bij Bram ook last van en pootjes omhoog doet wonderen ;)). Veel mensen denken wel dat ik al bijna uitgerekend ben :) of willen nog ff checken of het er echt geen twee zijn :D......oftewel heb een flinke buik.

Bij jullie ook alles goed?

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    J2J: Ook nog van harte met Bram!
    28 weken zwanger alweer, jeetje wat ga jij snel!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Het is iig niet zo heet als vorig jaar he?:p !! Fijn dat alles zo goed gaat!!
    Ja hier ook alles prima :D !! Gaat lekker!!!

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Idd Sam! Een vriendin van mij was 2 jaar geleden hoogzwanger en het was toen erg warm (is 31-8-10 bevallen) en nu dus weer hoogzwanger (10-8 uitgerekend). Ze roept echt de hele tijd dat dit de ideale zomer is... om zwanger te zijn!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj: Ja idd dan is dit ideaal :D !! Al heb je me vorig jaar ook niet horen klagen hoor!! Heb er iig geen trauma aan over gehouden :D !

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    oooo het weer van vorig jaar verschrikkelijk, hoogzwanger in die hitte. tis nu idd een "betere" zomer om zwanger te zijn hihi

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ik heb er ook geen trauma van. Ik vond toen met Robbe veel zwaarder. Ik was toen begin oktober uitgeteld en had een hele warme zomer. Dat vocht (vanaf 26 weken) ging niet meer weg en ik liep tot 10 oktober dus op mijn slippertjes of schoenen maat 42 => maar wel krap(tja, eind aug waren wij nog ceremoniemeester bij huwelijk van vrienden, dus moest wel fatsoenlijke schoenen aan)

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sue, ik heb nu een nuna pepp besteld.
    maar we hebben ook een duowagen mountain terrain van mn nicht overgenomen voor een prikkie.
    wij nemen wel een duowagen erbij omdat djesslyn maar net 1,5 is als de baby komt en ze waarschijnlijk nog niet op een plankje zal willen of kunnen staan. en int weekend enz zullen we vaak samen zijn zodat wel allebei een kind in een buggy kunnen nemen en ik dus mn eigen kinderwagen ook nog houd.

@ j2j, Gefeliciteerd!!!

16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Die hebben wij dus ook, superkar!

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden,

Zo ontzettend bedankt voor de adviezen! Ik ga gewoon kijken hoe onze kleine brak zich ontwikkeld en wat tegen die tijd nuttig is. Ik heb geen rijbewijs dus zal echt te voet moeten en per fiets vanaf wanneer de tweede ook op de fiets meekan. Zo'n kidkar kijk ik tegen die tijd ook nog wel naar, heb wel een adres voor babboe fietsbakken bijv, kan ook een maxi cosi in. Voorlopig loopt Fynn nog niet (wel aan de hand) en voorlopig is #2 ook nog niet geboren :). Duurt nog zo lang gelukkig.

J2J: Thanks en wat leuk en wat ver zwanger ben je al!!! Gefeliciteerd als ik dat niet al gezegd had! En feli met Bram zijn eerste verjaardag!

Weer in juli 2010, nou echt ik heb een trauma hoor. Ik vond het vreselijk!!! Thank god dat ik de winter inga met mn zwangerschap!

xxx en fijne aaf!

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    De zomer van vorig jaar was een goede "oefening" ;) voor deze zwangerschap. Vocht in mijn voeten kwam bij Bram ook met 27 weken en werd daarna snel erger door de hitte, nu kan ik het nog redelijk in bedwang houden, maar slippers zijn ook hier weer favoriet.

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Jippie! Eindelijk weer normaal gedronken en bijna normaal gegeten! Dit voelt heerlijk na een hele week niet.
    Oké, nog wel 4 maands potjes en nog geen pap, maar we zijn weer op de goede weg zo te zien!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    YEAH MARJ!!!

Dames vraagje!!!!!
    WIE WIL EEN CODE VAN 7 EURO VOOR ME OVERNEMEN?
    Ik heb een code gekocht voor een a4-fotoalbum bij snapfish. Nu heb ik een heel album gemaakt, maar nu had dat dus met de online versie gemoeten! Met het gevolg dat ik 42 pagina's overnieuw zou moeten doen maar er zijn dus minder mogelijkheden en kan ik het dus niet zo maken zoals ik wil !! Je hebt dan voor 12 euro (incl verzendkosten) een a4 fotoalbum! Hij moet wel voor 16 augustus gebruikt worden!!! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

Deel Deze Pagina