@ angel, gefeliciteerd, hele mooie foto`s! @ j2j, nog gefeliciteerd met Bram zijn eerste verjaardag! @ marj, fijn dat madelief vandaag goed heeft gegeten en gedronken! @ Cd, hoe gaat het met jullie? al een hele tijd niks meer van je gehoord?
Vanmorgen van Naomi pasfoto's laten maken! just for fun! leuk voor aan mijn sleutelbos Bekijk bijlage 171266
Hoe vaak en hoe lang slapen jullie kids nu overdag? Naomi slaapt nog 1x overdag, na haar boterham rond 12 uur half 1, en slaapt dan meestal ongeveer 2 uur (soms wat langer soms wat korter) en gaat dan 's avonds tussen 7 en half 8 weer naar bed, en wordt ook 's ochtends rond 7 a half 8 weer wakker.
@Es, leuke foto! Lekker lachebekje! Bram slaapt in principe tot 07.00 uur, dan gaat hij soms om 10.00 nog even slapen (45 min.) of als hij het volhoudt om 12.30 uur (na de boterham), dan slaapt hij tot 14.30/15.00 uur, om 19:15 uur laatste fles en om 19.30 naar bed. @Marj, fijn dat het weer beter gaat met Madelief! @Goldy, thanks! Hoe is het met stoere Jayden?
Wat leuk Es! Vrolijke meid en wat een mooie rij met tanden al, je had een paar dagen geleden verteld dat ze er al zoveel heeft ja, echt cute! xxx
JAYDEN LOOPT!!! BEN ECHT SUPER TROTS, EN WAT ZIET HET ER LEUK UIT :d:d:d filmpje: ‪jaydenloopt1-08.MPG‬‏ - YouTube
@ es, Jayden slaapt 1x na zn boterham smiddags maar is heel verschillend hoe lang. Soms een half uur, soms anderhalf uur. Savonds gaat hij om half 8/8 uur naar bed en om half 9/9 uur is hij weer wakker. @ j2j, met Jayden gaat het super! Hij loopt zoals je hierboven ziet echt heel leuk! En verder is het een heel vrolijk mannetje!
Leuk Es !! Hier slaapt Rinze meestal ook nog 1x. Net als Naomi eigenlijk hetzelfde verhaal !! Goldy, nogmaals super hoor !! Hier ook breaking nieuws Rinze ging vanavond op ons bed zichzelf achterover laten vallen en vervolgens zelf weer zitten.. Ja het is niets met wat die van jullie al kunnen, maar goed, ik ben ook trots !!
Rinze, je gaat snel hoor! Super!!! Jayden dus al lopen, geweldig. Hier wordt er net sinds 2 weken gestaan uit zichzelf (maar ja, ze is nog geen jaar, ben nog steeds een babymoeder en zit nog zwaar in de ontkenningsfase dat ik over ruim een week voor altijd afscheid neem van een baby in huis...)
@ sam, Super goed van Rinze! Natuurlijk, daar mag je zeker trots op zijn! @ marj, ook heel goed dat Madelief zelf gaat staan! Snap dat je het moeilijk vind om afscheid te nemen van de babytijd!
@Goldy, super dat Jayden loopt, ziet er idd heel schattig uit. @Sam, super van Rinze dat hij zelf is komen zitten! @Marj, geniet nog even van de laatste babyweken!
Sam; Goed zo Rinze!! Goldy; Wauwie die Jayden!! goed hoor!!! Hier; Vandaag ga ik samen met Nancy en Luuk naar een strandje vlakbij mij. We hebben om half 1 afgesproken want Luuk slaapt nog 's ochtends. En aangezien Naomi alleen nog na de boterham slaapt en het dan al snel te laat wordt om te daten neem ik de buggy wel mee, kan ze daarin slapen als ze erg moe wordt moet kunnen voor 1x toch
Ja probeer ik ook, denk dat ik haar rond half 11 ff op bed leg in de hoop ze tot half 12, 12 uur slaapt en dan kunnen we gelijk weg
Ziezo, de laatste voorbereidingen treffen voor mijn verjaardag morgen. Heerlijk bbq! Verder even uitnodigingen gemaakt voor Madelief haar verjaardag en straks nog even heerlijk genieten van de zon. Es, zo had ik het ook gedaan!
Nou mevrouw vertikte het dus om vanmorgen nog te slapen. Dus weggegaan met buggy en daar in de buggy geprobeerd maar nee hoor alles was te interessant Dus om 3 uur kakte ze in en werd ze saggo, dus kwart over 3 naar huis gefietst en op de fiets sliep ze binnen 2 sec. En thuis weggelegd en nu slaapt ze nog Nja we gaan om kwart over 5 naar me schoonouders om te bbqen dus ze kan nog wel ff slapen T was wel erg gezellig, Luuk is ook een schatje!! Bekijk bijlage 171546