Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superleuke foto :D !!

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goldy wat knap v Jayden, hier nog aan t handje en meubels.
    Goed zo Rinze!! Hier ook 1x per dag slapen altijd al zo geweest, van half 2 tot half 5.

Hier: Alles goed, erg misselijk zou bijna denken dat het een meid is :).

Hoe ist verder met jullie?

En waar is Nancy eigenlijk?

xxx

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ik was bij Rinze misselijk bij Jildou niet noemenswaardig :p!!
    Zo dat is een flinke ruk, zo'n grote dut!!! Hier houdt het meestal bij 2 uur echt wel op hoor ;) !!

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, leuke foto!

@ sue, dat is idd een lange ruk.. 3 uur aan een stuk!

Hier is alles goed, alleen zit mn vakantie er helaas op! Om 4 uur moet ik weer beginnen :(

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sue hier met djesslyn ook niet misselijk geweest or. dus kan nog alle kanten op bij je haha.

@ sam. goed or van rinze!!!
    @es, wat een lieve foto!!!
    @ goldy: jeetje wat gaat jayden hard!

@ hier, ik wordt echt gek van de moeheid opt moment. echt heel veel last van. maar laatste keer bij de verlos moest ik bloed prikken daar zouden ze toch ook wel in vinden of er iets niet goed is. en dan krijg ik neem ik aan wel een belletje.

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bubsie, vast wel! Ben je ook gecheckt op B12? Had ik dus bij Madelief. IJzer supergoed, wel met 16 weken nog steeds erg moe. Bleek dus B12 tekort te hebben...

Het zou vandaag toch lekker warm zijn??? Kijk maar niet teveel naar buienradar, we gaan straks bbq-en (jarig!!!)

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ marj, b12 krijg ik iedere maand een spuit voor dat maak ik zelf niet aan. zat ook al te denken ze zouden de laatste keer toch wel goed gespoten hebben is 2wkn geleden.

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es leuke foto,s had ze al gezien op hyves...

sam geloof dat je super trot bent op rinze heel knap van he...

marj van harte gefeliciteerd had ik al gedaan maar toch hier ook maar ff...

bubs bahh baahhh moe hoop dat het gauw minder wordt...

hier weer een k*** dag vanochtend na de ha geweest heb gister avond een harde knobbel ondekt... morgen vroeg moet ik een mammografie en echo laten maken..ha durfde er niks over te zeggen alleen dat ie vast zit en meer een schijf is verder niks:( ...vind allemaal best eng nu...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj, nej buienradar kun je vandaag niets mee :( !! Hopelijk lekker bbq-en!! Veel plezier en ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd :D !

Bubsie wat vervelend dat je zo moe bent. Heb je het ook aangegeven bij vk? Dan zou er toch ook wat uit het bloed moeten komen idd als het daaraan ligt!

Angel wanneer houdt het bij jullie eens op? Gatver kan me voorstellen dat je geschrokken bent!! Succes morgen! En m'n duimen draaien!!!

Goldy werkse vandaag weer :( !!

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ik zou het niet weten waren van plan de 1e jaren niet meer in het zkh te komen en nu nog geen 3md later toch weer wordt er ook echt een beetje moe van moet ik zeggen

...het lijkt wel een vloek dat ik alleen maar in de lappenmand blijf zitten ..maar we moeten maar het beste hopen en dat er niks geks is ...alleen maar ik me wel zorgen omdat die vast zit en geen pijn doet

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, gefeliciteerd!! Hopelijk blijft het weer een beetje goed om te bbq-en.

@Goldy, werk ze straks!

@Angel, hè nee toch, ik hoop dat het allemaal meevalt! Ik duim voor je!

@Suekes, aiai misselijk, hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Bubsie, lijkt mij ook dat ze dan iets zouden moeten zien aan je bloedwaardes. Hopelijk is de moeheid snel voorbij.

@Es, leuke foto van Naomi en Luuk. Alles goed met Nancy?

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bubsie, is dat nu wel genoeg? Ik kreeg m tijdens de zwangerschap eerst 2x per week, daarna iedere week. Om de week was al niet genoeg...

Angel, he bah, altijd weer spannend!

Sam, b12 is niet standaard, moet apart worden aangevinkt.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj ja maar je zou toch denken als ze dat probleem heeft dat toch aangevinkt wordt? Of niet? Ik weet idd dat dat apart aangegeven moet worden maar doelde nu ook op dat als t iets anders zou zijn maar toen wist ik nog niet dat je die injecties ook vaker kon krijgen zoals je net zei!:)

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Jee Angel, sterkte! Pfff wordt je toch ook simpel van zo? Ik duim dat het niks is natuurlijk en nog bbedankt voor je hyve berichtje trouwens! xx

Sam/lange ruk: Ja standaard. Is van 9 tot half 9 slapen, en dan van 1-half 2 tot 4 uur half 5. Met gemak, soms nog wel langer. Handig hoor. En soms pas om 10 uur sóchtends wakker worden, heeeeerlijk! Ik heb echt mazzel, maar those days will be over someday :). Geeft ook niks hoor, ik ben toch al uit bed dan.

Misselijkheid, thanks, het gaat niet over hhahahaha! Beter dan dat dat er niet is want dan weet je amper dat je zw bent. En vandaag zijn er in maart alweer 2 lieve meiden afgevallen, dus dan maar megamisselijk...

xxx

Fijne aaf allemaal! xxx

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Naomi slaapt, dus even tijd om bij te lezen ;)

Met Nancy gaat alles prima! Druk op der werk en als ze thuis is druk met Luuk natuurlijk ;)

Marj; Gefeliciteerd!!!

Angel; Sterkte en ik duim voor je

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes ook het misselijkzijn zegt niets wat dat betreft! Ik was de eerste zwangerschap ook flink misselijk, maar met 8,5 week werd dat een mk. Nooit een kloppend hartje gezien maar wel tot de dag van de mk misselijk geweest! Maar snap wel wat je bedoelt hoor ;) !!

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marj, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag heb gehad!

@ angel, pff wat rot voor je! Ik duim ook voor je, dikke knuffel

@ bubsie, vervelend dat je steeds zo moe bent.. hopelijk ben je snel weer wat minder moe.

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sue, nounou die zoon van jou kan er wat van! Die slaapt veel! Wel makkelijk dan kun je nog eens wat doen in huis..

Hier; werk was druk maar je rolt er zo weer in he.. morgen weer 9 tot 17.30. Man heeft nog vakantie dus hoef Jayden niet weg te brengen.. kan ik toch ietsje langer blijven liggen dan normaal hihi ;)

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Suekes: herkenbaar, dat gevoel van misselijkheid is een bevestiging. Was bij Marjolein iedere dag aan het overgeven en manlief danste bijna door de kamer! Hij riep iedere keer zo, dat gaat goed! Maar hij was ook zo lief om zelfs op te ruimen aks ik de wc eens niet kon bereiken. Robbe wist het ook al snel, mama pugen.
    Maar of het iets zegt over geslacht?? Bij Robbe en Madelief niet gespuugd, alleen bij Marjolein!

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Succes Angel, hopeijk valt het mee!

Goldy, wat knap dat Jayden loopt!!! :):)

Es, leuke foto!

Knuff voor alle zwangere/misselijke/vermoeide dames!

Knuff voor iedereen!
    Zit nu in de Ramadan, wel pittig dit jaar, ook in combi met borstvoeding...

Hoe lang duurt het ongeveer voor een tandje echt door komt? Hier nog steeds niet door terwijl alle symptomen nu weg zijn :(
    Nu zie je echt zo'n deukje ("gaatje") in haar tandvlees zitten...

Deel Deze Pagina