Hey! Sam, ja da's voor sommige meiden waar, maar bij mij ben ik van Fynn en dit keer misselijk en mn 3 mk helemaal niet, had eerlijk gezegd achteraf gezien niet eens een zw gevoel. De tijd zal het leren... En schiet me niet helemaal af, maar als het mis gaat dan zou ik dat niet zo erg vinden als de mk vóór Fynn. Geslacht maakt me sowieso niets uit, twee jongens of een jongen en een meid, allebei even leuk, dus het boeit me dit keer ook echt niet! Was wel heel blij dat Fynn een jongen is, dat zag ik al helemaal voor me, een meid is onbekend terrein nog, zelf ben ik geen doorsnee meisje dus ook aan mezelf heb ik weinig info . xxx
Ja als je er 1 hebt is het toch anders denk ik idd maar daar gaan we het niet over hebben!!! Wij zijn onderweg naar het dolfinarium!!!
goedemorgen hier weer terug thuis... heb een mammografi en echo gehad maar op beide is niks te zien ben eingelijk nog niet echt gerust ook omdat ze puur alleen 1 plekje deed met de echo ...er zat alleen verdikt klierweefsel...niks aan de hand ... ja ja makkelijk zeggen ...de ha en ik voelen toch wel degelijk een vaste harde schijf en hun zien hem niet dat is toch raar of ???
Dames, we hebben net te horen gekregen dat we eind dit jaar kunnen verhuizen naar Vincent zijn werk!! Vrijstaand huis, mega tuin, veel slaapkamers!! Niet echt in de bewoonde wereld waar ik eerst zo van baalde, maar ik koop wel een snorfiets met zitje voorop We kunnen gewoon niet anders, de situatie wordt nu gewoon te klein.. Naomi heeft gewoon echt een eigen plekkie nodig en wij onze privacy Tot die tijd wordt het huis binnen en buiten helemaal opgeknapt en alles. Dus als we erin mogen hoeven we er niks meer aan te doen alleen naar eigen smaak maken
@ marj, dat weet ik eigenlijk niet of de verloskundige het heeft aangevinkt. en ik weet ook niet of ik nu nog wel genoeg heb aan die spuiten. het voelt niet zo. maar ik moet pas eind van de maand terug naar de verloskundige dus dan moet ik nog poosje wachten. heb nu net ff uurtje kunnen slapen gelukkig want djesslyn sliep lekker. verder mag ik haar nu al niet meer teveel tillen ivm mn bekken. en de moeiheid helpt daar ook niet voor mee. maar goed ik hoop dat het straks ineens voorbij is en ik niet meer zo moe ben. dat zal een hoop schelen. ik heb opt moment nergens fut voor. de was hoopt zich op enz enz..
Bubsie, ik zou haar dan zeker bellen en vragen! Een maand is dan nog heel erg lang hoor! Succes! Es, wat een goed nieuws! Dat wordt genieten zo te horen!
Hai meiden, We zijn weer thuis! Hebben een onwijs leuke vakantie gehad en heerlijk genoten. Ook Luca heeft het naar zijn zin gehad en kwam geen aandacht tekort Hij kan inmiddels aan 1 hand wandelen en gaat ook steeds vaker los staan. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Marj! Was de bbq gezellig? Jij ook alsnog gefeliciteerd met je kleine mannetje J2J! Is Bram goed verwend? Leuke foto van Noami en Luuk Es! En super nieuws over het huis Wat goed zeg Goldy dat Jayden al kan lopen Was het gezellig vandaag Sam? Je had er wel goed weer bij, dat is altijd fijn. Succes met de ramadan MoederK! Balen Sue dat je zo misselijk bent En jij zo moe Bubsie Weet iemand hoe het met CD is?
Heey Dithje, fijn dat het leuk was en nog fijner weer heelhuids thuis !! Es Super joh!!! Hier een ontzettend leuke dag gehad! De kinderen waren zo ontzettend flink en lief! Geweldig !!! Wel was het behoorlijk heet daar en druk wat zorgde voor ontzettend lange rijen voor shows. We hebben ze ook lang niet allemaal gezien, maar goed. Het was super en dat is het belangrijkste toch? !!
Hey! Goed dat je zo'n leuke dag hebt gehad Sam! Het was idd wel erg heet hoor! Angel, hmmm als je het niet vetrouwt een 2nd opinie aanvragen? Raar dat je zo wordt afgescheept terwijl ze juist mammografieen uitdelen als koekjes om vanalles te voorkomen??? Ik zou het niet pikken. Succes meis, en niet teveel erover stressen!! xxx Es: Spannend zeg! Maar wat fijn en nog wel vrijstaand, geen last van buren geweldig! Ik heb me hier namelijk een paar kampsjaken naast me wonen!!! Zijn lieve mensen hoor, maar zit je op die ene warme dag buiten te eten wordt er gewoon keiharde hardcore opgezet. Zij werken geen van allen dus dan steekt het als je een keer vrij bent en zij menen de stereo vol open te kunnen zetten.. Maar ik ga gewoon aan de deur staan natuurlijk . xxx en fijne dag!
@ moederK, dat lijkt me ook best pittig ja! Succes.. Hoelang moet je nog? @ angel, idd raar dat ze niks zagen! Misschien toch nog een keer laten controleren als je er zelf ook niet gerust op bent. @ es, Fijn dat jullie volgend jaar het huis in kunnen! @ dithje, fijn dat jullie zo`n leuke vakantie hebben gehad!Wat goed dat Luca aan de hand doet stappen. @ sam, mooi dat jullie het leuk hebben gehad in het dolfinarium, en top dat de kids zo lief zijn geweest! @ sue, zoo kampsjaken?? Betekend dat, dat alle mensen die op het kamp wonen naar kei harde hardcore muziek luisteren?
Hier; moest vandaag eigenlijk van 12-21.00 werken ivm zieke en vakanties op het werk maar omdat ik gister ook al een lange dag had 9-19.00, hebben ze het toch nog anders op kunnen lossen met mensen uit een ander filiaal. Dus nu pas om 5 tot 21.00 Daddelijk even naar de stad om mijn nieuwe camera op te halen
es oh eindelijk verhuizen !! super sam heerlijk zon dagje uit.. dithje jullie hadden beter weer dan hier haha.. sue lekker zulke buren !!...wij hebben ze ook hier op zolder hahaha.. 2 hardcore freeks om knetter van te worden hihi.. hoe voel je verder buiten de misselijkheid om? vind het ook idd erg vreemd allemaal ook omdat ze niet met de echo na mijn oksel heeft gekeken want tja die krijg je echt niet op de mammo...de ha belt me vandaag hoop zometeen al want pffff probeer niet teveel te denken enz maar makkelijk is het niet om je het uit het hoofd te zetten...
Hey! Goldy, neejoh, helemaal niet! Ik heb het hier over mensen die graag zo willen overkomen. Ze hebben naast de kamer van Fynn een weedplantage gehad, met gevaar voor mijn kind. Ze maken snachts ruzie op straat en kotsen tegen ons huis aan. Ze hebben een rotweiler die mensen en honden bijt, ze hebben buiten een vitrinekast met dolfijnbeeldjes staan en overal ligt hondenstront (en dat stinkt met de zon erop en een vlaag wind onze kant op en afval en bouwmateriaal. Dan verzinnen ze het om tot diep in de nacht feestjes te geven met karaokeapparatuur, ze zetten hun bolides midden op de stoep naast een paar scooters en fietsen (met de wandelwagen dus over straat) en ze hebben altijd hun pyama aan als ze een megakar lege flessen drank en bier naar de supermarkt rijden met hun eigenhandig gestolen winkelkarretje wat hier ook altijd voor de deur staat en nu staat ie vol te wachten tot ze weer een keer naar de supermarkt gaan. Moet ik nog verder gaan of is het beeld ingezonken, hahaha? Ik mag ze echt graag hoor, dat komt vooral omdat ik eerlijk zeg dat ik iets niet tof vindt. En de sociale controle is natuurlijk ook hoog. Maar soms kan ik me zo megaerg irriteren!!! xxx
Hoop ook dat je zo gebeld wordt Angel, is niet echt normaal, misschien iemand getroffen die slecht heeft geslapen oid? Moet niet kunnen iig. Heel veel sterkte, ik lees het hier straks wel! xxx
de ha heeft net gebeld ...hij wist ook niet goed of het zo standaard gaat maar om mij gerust te stellen en ook vanwege de oksel waar ze niet naar heeft gekeken heeft hij me doorgestuurd na de mammapoli krijg de afspraak thuis gestuurd via zkh of ha ...hij wil eerst weten of die al gemaakt is door radiologi..
Bah Angel.. Hopelijk ben je al gebeld!!! Suekes damn wat een buren!! Ik zou daar niet eens naast willen wonen geloof ik !! Uuuuuh... wat zou ik nou nog meer zeggen? Ooh ja, Goldy, lekker onverwachts minder werken is niet verkeerd !! Hier beetje een offdagje geloof ik. Voel me niet helemaal jofel :S !! Maar goed, zal wel weer overgaan ! Straks komt dochter van vriendin hier van bijna 4. Vriendinnetje van Jildou! Kunnen ze lekker spelen !
Oké duidelijk waarom ik me zo bleagh voel.... Ben net ongi geworden.. Damn dat na 26 dagen al!! Dat heb ik nog nooit gehad !!