Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooh bubsie, dat zou balen zijn zeg :( :( ..Maar lag dat niet hoger, zoals iemand op hyves tegen je zei?? Ik weet het niet hoor, aangezien wij een eigen woning hebben (nou ja groot deel, van de bank dan ;) ) !!
    Wat goed dat je gebeld hebt!!!

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bubsie, goed dat je hebt gebeld! Balen zeg van dat huis. Ik heb geen flauw idee hoe het zit met huurwoningen, net als Sam hier ook een koopwoning.

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam, nee ook dat is niet zo. we hebben net gekeken op de site maar is toch 33600.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ships :( dat is zwaar kl*te dan :( !!

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sue, nou wat een buren heb jij zeg! Die zou ik niet willen hebben!
    En ik weet dat je het niet slecht bedoelt maar, het komt nu een beetje over alsof de mensen die op het kamp wonen zo doen.. wij wonen namelijk ook op het kamp en zijn totaal niet zo als de dingen die jij omschrijft hahah.. even voor de duidelijkheid ;).

@ sam, ik de laatste tijd ook zo`n korte cyclussen, 25-24 en nu nog niet ongi maar zit vandaag op 26. En voor die korte had ik weer mega lange 31-33. Voor de zwangerschap was ik altijd precies 28 dagen.

@ cd, daar heb je wel gelijk in dat de reacties niet meer zo veel zijn, de ene dag meer dan de andere dag.. maar gewoon gezellig hier blijven kletsen hoor! Herken het ook niet wat jij omschrijft.. hopelijk ben je mooi zwanger! Fijn dat jullie het nu wat rustiger hebben in jullie huisje. Nog gefeliciteerd met Kim haar eerste verjaardag.. knappe meid!
    Hier gaat alles goed.. Jayden loopt sinds een paar dagen, zo leuk! Eeen paar pagina`s hiervoor staat een filmpje als je het wil zien ;)

@ marj, fijn dat het nu op peil blijft!

@ bubsie, wat balen zeg! Stomme regelingen ook allemaal hier in NL!
    Hopelijk komt er wat uit en kunnen ze er iets aan doen zodat je niet meer zo moe bent!

Hier; Vandaag mijn nieuwe fotocamera opgehaald.. ben er nu al blij mij :D Die andere (die steeds kapot ging) hebben ze weer opgestuurd dus ff afwachten wat daarmee gaat gebeuren. Maar ik was die zo beu dat ik toch een nieuwe wou en bij een andere winkel gekocht heb!

En het fotoboek van Jayden`s eerste jaar is binnen.. super mooi geworden! Ben er heel blij mee.

En vanmiddag naar de 1ste verjaardag van een vriendje van Jayden geweest ;) er waren heel veel kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd dus was echt leuk om te zien hoe ze met elkaar deden spelen:D

En toen nog gewerkt van 5 tot 9, straks mn bedje in en morgen weer werken om 8 uur. Nou tis een heel verhaal geworden vandaag :p

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy ja ik had altijd 29, 30 dagen. Dit is natuurlijk mn 2e echte ongi nog maar en geef nog bv dus daar geef ik nog ff de schuld aan :p !!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een leuke foto's CD! Alsnog gefeliciteerd met Kim.
    Wij hebben Luca ook die speeltafel gegeven, absoluut een succes :)

Zo Goldy, jullie hebben een druk dagje achter de rug.
    Wel gezellig! Werkze morgen.

Even uit nieuwsgierigheid Sam. Welk voeding geef jij nog bv dan?
    Voor de fv kindjes/mama's: geven jullie nog fles? Zo ja welke?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, ik geef 's ochtends voordat we uit bed gaan (als ik niet hoef te werken dan, anders als Rinze wakker wordt) bv en 's avonds als laatste voeding.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ah zo Sam. Nieuwsgierigheid weer getemperd ;):D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja dat dacht ik ;) !! Maar als ik een avondje weg ben, kolf ik niet meer hoor ;) ! Dan krijgt hij gewoon een flesje melk!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whoei, net 3e module afgesloten met 9.3 :D !! Nu nog 1 module en dan ben ik klaar :D :D :D !! Sorry, dat moest er even uit ;) !!
    Hebben jullie btw gezien dat ik gister een jubileum-aantal berichten had? :p 27000 nog maar ;) !

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaa wat goed Sam!
    Check, je berichten aantal gezien ;)

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje cait krijgt s,morgens fles pap met een snee brood en s,avond om7u alleen melk ...

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey spring af en toe er even tussen hoor ;)

@cd wauw wat een beauty is Kim :D leuk jurkje ook :)
    en je klachtjes,kan wel van de zwangerschap zijn he,binnen een dag of 5 zullen we het weten! spannend :D

@marj fijn dat je B12 nu op peil is.

@angel wat een onzekerheid meid! vind het allemaal zo erg voor jullie. Je krijgt echt wat voor je kiezen hoor :( hopelijk keert jullie geluk snel terug! Weet dat ik aan je denk ok? :) dikke knuffel!

@sam vanaf oktober voor een brusje,spannend!
    en al 27000 berichten! :$ hoezo verslaafd? :D:p hihi

@dithje:
    Laura's schema:
    8u flesje opvolgmelk en een boterham
    11u fruit
    12u mee een boterham
    15u yoghurt of kaasje en/of een koekje
    17u groenten
    20u fles opvolgmelk
    tussendoor water en/of fruitsap,af en toe eet ze 's middags ook soep.
    En alles wat mama en papa eet moet zij ook,een echte bourgondiër is het :D

hier gaat alles goed,Sinds een dag of twee loopt Laura veel alleen.
    Het zijn meestal maar een stapje of 5 achter elkaar maar ze probeert het wel altijd :)
    Verder doet ze het goed,wel begint ze ons na te doen. Gelukkig kan ze nog niet praten maar ze begint geluiden na te doen,zo grappig.
    Eergisteren zei ik tegen Andrew:anders moet je haar pj aan doen,het is bijna 20u. En andrew antwoorde: ooooooooeeeeeeeeh en dan?
    En Laura er achter: oooooooooooeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh
    We lagen dubbel :D:D
    Met kruimel gaat alles ook goed,heb vorige zondag een bloeding gehad maar alles is ok met kruimel. 19 mm en hartje klopte als een trein!
    Zelf ben ik moe,misselijk en krijg wat last van men rug.

zo,fijne dag dames!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jakkes wat zul je geschrokken zijn!!gelukkig gaat alles goed!!
    En wat doet l het goed!!:D heerlijk!!
    En ik verslaafd? Valt best mee!! Zit hier volgende week ook al 4 jaar te lullen;)!

Hier vanochtend een mijlpaal! Rinze zat in z'n bed toen ik bij hem kwam:D begin nu toch m'n baby kwijt te raken!!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat schrikken zeg Pompeloesje die bloeding. Gelukkig is alles goed met frummel en hebben jullie een kloppend hartje gezien.
    Wauw wat goed van Laura dat ze begint te lopen :)
    Leuk he dat nadoen? Luca doet dat nu ook heel erg. Zeg ik woef woef, zegt Luca ook woef woef. Ook klapt hij in zijn handjes en doet hij z'n handjes op z'n hoofdje bij het gelijknamige liedje :D
    Als ik vraag wat doet koetje? Dan antwoord Luca: boe :p

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dithje: hier nog 3 flessen, ochtend pap, tussen de middag (na broodje) fles en rond half 8 nog 1. Tja, zit nog op hypoallergeen en wachten nog even met gewone melk tot ze voor controle bij kno is geweest. Eerst het ene uitsluiten voor we mogen proberen of ze over KMA heen is.
    Pompeloesje, dat is wel even schrikken zeg!

Hier: vriendin mog gisteren testen na 3e ( en laatste) IVF poging. Was negatief, maar zondag nogmaals testen. Ben O hard voor hen aan het duimen!!!!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ''schema'' Naomi:

08:00 Muesli gemaakt met halfvolle melk
    10:00 Stuk fruit of
    12:00-12:30 Boterham met een beker drinken
    tussendoor koekje of wat dan ook
    17:30 Avondeten + toetje en drinken
    19:00 Beker half volle melk

in principe kan ze de hele dag drinken wat ze wil, ze kan bij haar beker want die zet ik op haar hoogte en is altijd wel gevuld.

Naomi krijgt dus geen opvolgmelk meer.

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    lees trouwens veel (op ander forum ook) dat jullie je kindjes halfvolle melk geven ipv opvolgmelk? hier moet je ter vervanging volle melk geven,in halfvolle zitten niet genoeg voedingsstoffen etc.
    Of is dat bij jullie anders?

@marj ooh spannend hoor,ik duim mee voor je vriendin dat ze alsnog positief test :)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Pfff wat spannend Marj!

Luca krijgt ook geen opvolgmelk meer Es. Krijgt 's ochtends en 's middags een beker melk bij zijn boterhammen. Na het eten een toetje en dat is voldoende aan melkproducten.

Halfvolle melk volstaat gewoon hoor Pompeloesje. Het gaat volgens mij om de hoeveelheid zuivel en niet om halfvolle of volle melk. Maar dat kan natuurlijk anders zijn in Belgie...:cool:

Deel Deze Pagina