Leuk een dag dierentuin J2J! Wanneer ben je uitgerekend? Joh Marj wat vervelend dat Madelief alweer een loopoor heeft. Weet niet goed hoe het zit in combinatie met buisjes. Zou morgen gewoon eens bellen om te informeren. Succes MoederK met de nachten. Dit is geen doen zo lijkt mij. Wel fijn dat je mocht blijven liggen van je man. Mijn laatste dag vakantie dames... Hmmm eerlijk gezegd heb ik niet zo'n zin in morgen. Tsja...
@Dithje, 25 oktober is mijn uitgerekende datum. Ik mag morgen ook weer werken na een weekje vakantie. Is altijd zo snel voorbij hè.
@ dithje, beterschap was wel schikken dan zeg!! @ eten. hier ook gewoon wat wij eten groente aardappels en vlees soms geprakt en soms gewoon stukjes dan wil ze het zelf pakken. bijv. worteltjes. boontjes dat vind ze geweldig als ze het zelf magdoen, en dan eet ze ook meer. fruit ook gewoon stukjes en dan eet ze zelf met vork of ik moet haar het geven als ze lui is. verder is het een grote knuffelkont! en als ze mama een kus geeft moet papa ook een kus krijgen dat vind ze een leuk spel en soms krijgen we wel heel veel kusjes zo. van de een naar de ander met dr hoofd. erg lief. @ marj, mn neefje had ook nog viezigheid uit zn oortje lopen na de operatie dat was van de operatie ook nog. dat was niet erg weet niet of het bij madelief ook zo is. maar als goed is kan dat geen kwaad. en anders inderdaad gewoon ff bellen morgen als je het niet vertrouwd.
Mijn vriendin mailde net, negatieve test. Ik ben even sprakeloos, heb zo met hen te dien en besef tevens hoeveel geluk wij hebben gehad. Moeilijk hoor!
sam die jildou haha leuk leuk alleen midden in de nacht dan minder haha... j2j zo leuk de diertuin voor die kleintjes ..het schiet al op weer nog ff en dan weer zon lief klein hummeltje ..weet je al wat het wordt? dithje jeehh wat schrikken zeg !! hoe is het nu met je ?? gelukkig luna niks.. marj arm meiske ..miss idd nog iets van de operatie ..zou ff bellen en na vragen...wat balen van je vriending zeg nooit leuk knuff.. moederk hoop dat het gauw over is miss idd een fase..wel fijn dat je kon blijven liggen .. bubs ook al zon lekker knuff en kus kont heerlijk is dat he? hier straks bellen ha had al een afspraak gemaakt en heb het afspraak nummer thuis gekregen ..pfff toch ff mijn moeder gebeld ..was wel heel kortaf en ook alleen gevraagd hoe en wat bij mijn tante en of er nog meer zijn in de fam ...tante was dus ook vrij jong ong 37 jaar .. verder een rustig weeekend gehad ...vanaf vandaag weer druk aan de slag met tattooeren vakantie voor ons over... heb net voor de bruiloft mijn 1e portret gezet ben er opzich best trots op hoe die is gelukt kan beter maar goed mag niet klagen voor de 1e keer...
Marj ach wat sneu!! Dikke knuffel!! Angel mooi! En mooi snel gelukkig! Potverdikkie hier mogen uitslapen! Jildou lag 7 uur bij ons en ging lekker tv kijken en Rinze werd 8 uur wakker!! Uniek!
Marj; He jammer, sneu hoor! Angel; Mooi!! Sam; lekker uitgeslapen! Heerlijk! Hier; Naomi werd om half 6 wakker maar dat vond deze mama echt te vroeg haha. Dus naast mij gelegd, vin was al weg en weer verder geslapen tot half 8. En nu ben ik politieagentje aan het spelen.. ppff!! Naomi kan maar niet van de laatjes en kastjes afblijven van de tv kast. In de keuken heb ik beveiliging, maar dat ga ik niet door het hele huis doen natuurlijk Alleen heb nu in een kwartier tijd geloof ik al 10x gezegd NEEEEEEEEEEE en haar weggehaald en Naomi maar lachen.. Wordt ik wel serieus genomen
Welkom in de wondere wereld van de ontdekkende dreumes!! Als je haar nu op weg helpt met spelen? Even samen spelen? Of zet haar eens in de stoel met een kleurpotlood en papier?
Kno gebeld, oordruppels... Wel oorontsteking, vocht is niet helder. Ze zit nu te swingen op fanfaremuziek (op tv). Angel, gelukkig kun je snel terecht. Crossed fingers!
marj ohh arme mop ...hoop dat het gauw allemaal over is en ze er geen last meer van krijgt want dit is niet fijn zo en zeker niet na de ingreep dan verwacht je toch anders knuff... dank jullie wel meiden ... maak me miss druk om niks maar je hoort zoveel rare dingen en als ik dan na mijn tante kijk en vriendin ook alle 2 zo jong dan laat ik toch liever alles goed uitsluiten dan dat ik het maar laat zoals het is ..toch..
agos, Marj; wat sneu weer!! beterschap! Ja Sam; ik probeer haar wel af te leiden, maar als mevrouw iets in dr koppie heeft hmmm kleuren is wel een idee om eens te proberen!
Knuff voor Angel, succes morgen Es, erg herkenbaar!! Vooral van de tv kast kan ze niet afblijven.. Grrr, gooien jullie kids ook het eten bewust op de grond als ze het niet meer willen?? Ik geef haar al extra geen bordje voor haar neus maar geef steeds stukje voor stukje maar het meeste beland op de grond.. :x Vannacht maar 2x wakker geweest. Steeds even bij me in bed gehad en daarna meteen weer in eigen bed, ging prima Iemand nog tips hoe ik haar groenten kan laten eten? Alles wat groen is proeft ze al niet meer en gooit ze meteen weg
Wat een boef Moederk!! Neej tips heb ik niet echt! Hier op zich geen moeilijke eters.. Alleen Rinze en fruit dus niet zo...
@Marj, beterschap voor Madelief! @Es, wat een boefje! @MoederK, ook een klein boefje, met eten gooien aiai. Geen idee hoe je groenten interessant zou kunnen maken voor haar, lastig. Fijn dat het 's nachts wat beter gaat! @Angel, fijn dat je zo snel terecht kan en ook gelijk de uitslag krijgt. Ik duim voor je! @Dithje, hoe is het gegaan vandaag? Hoe is het met je knie en voet?
Hmm, Anissa weer koorts (39.0) Is nu de 4e dag.. Overdag heeft ze hooguit wat verhoging en vanaf de middag loopt het steeds op.. Kan dit nog van het tandje zijn? Sinds donderdag lijkt het tandje er al door te zijn. Ze is er op zich niet slecht aan maar jengelt wel veel meer.. Maar maakt niet echt een zieke indruk Wel zag ik net allemaal rode puntjes/bultjes op haar benen... Misschien toch 5e/6e ziekte? Even lezen...
Nee lijkt me niet van het tandje te komen hoor. En dan is 39.0 voor een tandje ook hoog. Is ze snotterig?
5e ziekte is het sowieso niet...6e ziekte lijkt ook niet helemaal.. Misschien uitslag door de koorts...