Goedemorgen meiden!! Gisteravond naar de Tattoo shop geweest! Ik heb 2 tattoo's maar heb altijd gezegd dat er 1 bij komt als ik een kindje zou hebben met zijn of haar naam Nou gisteren dus erheen geweest voor wat ideeen op te doen enz.. 7 september wordt ik dus getatoeëerd dan komt Naomi op mijn voet te staan met wat sierlijke dingen erbij en omheen Als hij erop staat zal ik een foto maken!! Heb er al helemaal zin in!
hahaha die sam die weet het wel! haha. ik denk het ook te weten.... 50% kans he. hihi. heeft iemand trouwens een idee wat ik djesslyn s ' morgens kan geven want ze wil niets alleen ochtendfles. geen brood en vandaag brinta geprobeerd met melk, nou ze moest het ook al niet. weet niet wat dat is met haar..
Geen ontbijttype dus geen idee meis! Ik weet het van pippo hoor dus geen gokje!!! Maar ze heeft t alleen aan mij verteld en haar man weet t natuurlijk!
@ tamaraliza, fijn dat liza nu wel brood eet! Jammer dat je vakantie er bijna op zit! @ es, gaaf een nieuwe tattoo. Ik wil ook nog een keer Jayden zn naam laten tatoeren alleen heb nog geen idee van wat ik precies wil. Man heeft wel al Jayden op zn arm staan. @ bubsie, sorry weet het ook niet. Misschien net als Naomi, die krijgt geloof ik wat meusli met melk, toch es? @ sam, leuk dat je het al weet van pippo! Hier vanochtend met Jayden even op de fiets naar de winkel geweest. Daarna langs mn ouders geweest. Straks om 4 uur werken. En morgen gaan we naar de efteling! Heb er zin in
Super Goldy Veel plezier!!! Bubsie hier is Kor geen ontbijter en Jildou ook niet echt. Nu gaat het momenteel wel aardig nu we vakantie hebben en Kor ook mee-eet. Meestal was hij met de honden uit en ging ik met de kinderen ontbijten (weekends) maar dan nam hij een koek als hij thuis kwam en daar heb ik toen heel subtiel iets over gezegd .. Dat het natuurlijk niet leuk is dat zij eerst haar boterham op moet eten en dan pas een stukje krijgt en jij dat gewoon pakt !! Nou blijkbaar vindt hij dat ook, want sindsdien ontbijt hij mee !!
De boodschap is dus aangekomen Sam Leuk Goldy naar de Efteling! Lastig Bubsie Eet Djesslyn helemaal geen brood dan 's ochtends? Misschien, zoals Goldy ook al zei, wil ze wel muesli net zoals Naomi? Whaaa wat leuk Pippo dat je het geslacht weet! Mijn schoonouders hebben gisteren schoentjes voor Luca gekocht. Ze hebben zijn voeten laten opmeten. Het zijn van die mega stappers Hij loopt nog niet eens... Wel aan de hand maar nog niet zelfstandig. Schoenen zijn dan nog helemaal niet nodig toch? Dit zijn ze. Vind het lief van ze hoor, maar eerlijk gezegd ook wel een beetje jammer. Voetjes opmeten e.d. is volgens mij nog altijd iets voor ons Bekijk bijlage 173387
Ze zijn wel leuk Dithje! Maar ben het wel met je eens!!! Daarbij als hij nog niet zelf loopt is het ook veel beter om ze nog niets aan de voeten te laten hebben. Blote voetjes lopen ze het beste op... Als ze dat ooit gaan doen !! Trouwens nog ff wat leuks (voor ons dan ) Het lijkt erop dat Rinze geen losec meer nodig heeft! Hij heeft nu al 5 dagen niet meer gehad!!!
Ik vind ze ook leuk hoor Vind het alleen onnodig aangezien meneertje nog niet loopt... Nou ja, ik zal ze op de dinsdagen dat hij daar naartoe gaat braaf aan doen Wauw, dat is echt goed nieuws!
Hoi meiden, Pippo wat spannend, maar belangrijkst is dat het gezond is natuurlijk en volgens mij ben je happy dus zal het kindje helemaal gezond zijn, jeuj!!! Ben bij mezelf ook wel benieuwd hoor . Wil het straks ook gewoon weten, ik ben praktisch ingesteld. Angel ik be superblij om te horen dat het meevalt!!! Wat een opluchting moet dat zijn! Hier: Alles goed, vandaag weer bloed laten prikken, fantastisch.. En morgen voor intake. Schiet al op bijna een echo ook. Ik had eerder kunnen gaan maar dat geeft toch geen garanties. Ik ga nog even 5 min op de bank zitten en dan mag Fynn uit bed. Vanaaf ga ik naar harry potter, ben benieuwd! xxx Sue
Gaat snel meis. Fijn Suekes!! Ben benieuwd naar de echo !! Klik hier over die schoentjes.. Ff snel wat opgezocht.. Er is vast meer te vinden !
over schoentjes: Laura loopt nu zelfstandig en al een tijdje aan 1 handje. Dus hier al een maand of twee schoentjes maar dat is enkel voor buiten op de stenen. Binnen en op het gras/zand loopt ze op der blote voetjes of als het kouder is op der bobuxen.
hoihoi wil jullie allemaal ff bedanken voor all knuff! kom morgen ff reageren deze moet ff kan het niet laten ...cait met haar nieuwe schoenen