goedemorgen es gaaf tattoo !! wat gaat het precies worden??? bubs geen ochtend type dus..wil ze het over de hele ochtend niet of alleen met opstaan?? anders zou je na de ochtendfles(pap) een smooty flesje kunnen maken en dan tussen de middag brood? of muslie zoals es proberen ...bo is ook geen ochtend eter hij moet wel als hij s,morgen geen brood wil fruit eten en dan tegen 10u een broodje en tussen de middag ...en cait wil alleen maar chocopast of hagelslag op brood s,morgens s,middags wil ze wel vleeswaren maar ook eerts de papfles en niet met de lepel dithje mooie schoenen meid.. maar idd als ze nog niet lopen een beetje onzinnig en idd jullie taak maar wel lief van ze ... sue ohh spannend allemaal zeg ben ook wel benieuwd na de 1e kiek van je uk.. pomp fijn dat alles goed gaat het het schiet al op ja..leuk leuk pippo willen graag weten wat het wordt hoor?? hahaha... sam komt goed meid met rinze hij gaat zometeen als een speer en dan denk je was nog maar ff klein hihi maar kan het me voorstelllen dat je dat denkt.... goldy leuk leuk ook tattoo gedachten ... ja ik hou der wel van hahah.. hier gaat het weer wat beter..beetje de schrik te boven.. met cait gaat het zo hard pfff met praten enz vind wel leuk om te zien dat het een meisje meisje is (tot nu toe hahah) ze speelt met poppen en ze danst steeds meer want dat doet ze al heel lang maar alles met muziek vind ze super ook haar mobiel (oude) zit nog muziek op nou zo leuk staat daar met haar mobiel in de handen te swingen hahah...box de deur uit gedaan eindelijk weer ruitme in huis ... sam is robin nu ophalen die is gister geholpen aan zijn neus en keel amandelen en moest een nachtje blijven maar gelukkig nu weer na huis ...
Bubsie; Naomi is ook geen ontbijt typetje, het enige wat ze wel eet is een half bordje muesli met halfvolle melk. Het is van Bambix, eerste peuter muesli. Misschien kan je dat eens proberen? Dithje; Ik begrijp je helemaal, ik zou dat ook niet zo leuk vinden denk ik.. De schoenen zijn dan wel leuk maar ja als hij er nog niks aan heeft heeft het ook geen nut denk ik dan. Mja zal vast lief bedoeld zijn Angel; Ahhh schattig zeg die schoenen!! Naomi loopt al een tijdje aan 1 vinger, of ergens langs of achter, maar loslaten durft ze echt nog niet. Ach ik ga het niet pushen, laat haar lekker zelf gaan.. Naomi draagt buiten wel schoentjes, in de wagen of op de fiets. Maar in huis altijd op blote voeten, want mevrouw kan geen sok aan houden.. die trekt ze binnen 2 seconde van haar voeten af
Tattoo; Ik heb al een tattoo op mijn enkel met bloemen en vlinders. En die gaan we doortrekken naar mijn voet en dan komt op mijn voet Naomi haar naam in sierlijke letters. Zal ongeveer een voorbeeldje geven.. Google Images Natuurlijk wordt ie niet hetzelfde, maar je kan het vergelijken.. en daarbij laat ik dan Naomi haar naam zetten!!
mooi es ...dat voorbeeld gister gekregen die zetten we volgende wk bij een moeder en dochter alleen verander ik nog een paar dingen want hij is anders zo standaart waar meerdere mee lopen ...bij wie laat je hem zetten?
Mooi Es'!! Angel ja joh het komt ook wel goed maar soms voelt t wat vreemd zeg maar! Kan het niet zo goed uitleggen! Komt natuurlijk ook dat jildou op deze leeftijd wel al bijna liep! Maar ach hij is uberschattig!!
Mooie tattoo Es! Ik heb Liza haar naam op mijn onderarm aan de buitenkant. Alleen (klein) haar naam. Als er eventueel een 2e komt, wil ik die naam op de bovenkant van mijn voet. Sam, Liza loop ook nog niet. Ze trekt zich wel overal aan op en zet soms wel een paar stapjes aan de tafel, maar meestal als ze iets wil pakken gaat ze weer op haar knieën verder. Gaat sneller hè Gave schoenen hoor Angel! Ik wil nog ff wat foto's spammen van Liza haar verjaardag De taart:
Leuke taart!! Rinze trekt zich ook nog niet op hoor, kruipt niet en aan de hand stappen snapt hij al helemaal niet!!
Ik wilde nog meer foto's erop zetten, maar hij doet het ff niet Sam, dan kan je wel lekker lang genieten van het 'baby'zijn. Zodra ze gaan kruipen/lopen, is dat er echt helemaal af
Is ook zo maar hij kontschuift nu hè dus de rust is al gevlogen maar gelukkig houdt jildou m goed in de gaten!!!
TamaraLiza, mooie taart! Even weer bijgelezen, kreeg geen bericht dat er nieuwe reacties waren geplaatst. Suekes, al bijna echo, leuk! Ziezo, geniet nog 1 dag van een baby in huis. Morgen wordt ook de laatste juli2010 baby een dreumes en vieren we dus haar verjaardag. Helaas zijn veel mensen op vakantie, maar we dat wordt in september nog wel goed gemaakt met de verjaardag van Ries (5 september, meteen inhaaldag voor Madelief en mijn verjaardag)! We hebben eindelijk een cadeautje bedacht, pretpark van Fisher Price, badspeeltje van Robbe en van Marjolein klein popje. Verder hangt haar feestjurk al klaar (is ook lastig nu, wilde iets leuks maar kon weinig vinden omdat het nog opruiming is). De taart is besteld, met plaatje van Woezel en Pip. En nu nog even boodschappen doen, cupcakes bakken, hapjes maken, caravan inpakken, huis opruimen... Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Sam, hier wordt nog steeds getijgerd. Madelief trekt zich wel nu overal aan op (ze stond net al bij het traphekje, schaterlachend!). Vind dat ze nu zo snel gaan....
Whoei ik zou het net typen, de laatste juli baby wordt 1!!! Time flies ! Geniet maar lekker nog even tussen alle drukte door!!! Gaan jullie nog met de caravan weg? Waarheen??