Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, ja, wij gaan zaterdag met de caravan weg. Tja, mams wilde perse dochters 1e verjaardag thuis vieren...
    We gaan naar Ter Spegelt in Eerssel (NoordBrabant). Heb er wel zin in, even rust...

Loopoor is nog niet helemaal over, moest vandaag over zijn. KNO gebeld, moet er om 14.45 uur zijn. Het gaat al wel een stuk beter trouwens!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Marj :D !!
    Hmm dat is jammer!! Hopelijk is het snel over!!!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden, ik hou het liever voor ons wat betreft het geslacht:D! en wat betreft schoentjes aandoen...normaal is het zo dat je kindje 6wk blootvoets moet kunnen stappen voor je de eerste schoentjes aandoet. Koop pas schoentjes als je kind al enkele weken stapt en zijn/haar eerste stapjes zonder hulp kan maken. Laat je kindje voordien zoveel mogelijk blootsvoets lopen. Zo krijgen voetjes en teentjes de ruimte om te oefenen en sterk te worden. Ook nadien is het verstandig je kind binnenshuis zoveel mogelijk op blote voeten of op sokken (met antislip) te laten rondlopen.

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Pippo thanks! Ik ga er meteen wat aan doen. Waarom zegt het cb zoiets niet, pfff...

Marj, aaaah alvast van harte gefeliciteerd met Madelief!!! Idd de laatste baby van ons clubje. Zullen de hormoontjes wel zijn, zit dus alweer n traan weg te pinken. Wat is het afgelopen jaar toch omgevlogen!

Tamaraliza: Wat is Liza een ontzettend knap meisje! En mooie spulletjes gehad zeg!

Sam, kan me voorstellen dat je raar staat te kijken ja dat Rinze geen haast heeft. Ik vindt het wel erg mooi van je dat je hem laat zijn. Alles op zijn tijd en geen kind is hetzelfde.

Hier: Fynn stond gisteren en vandaag een paar keer helemaal los van alles. Heel grappig hoe hij dan schrikt en meteen weer wat vastpakt haha. Hij gaat nu ook op zn knietjes zitten en steekt dan 2 handjes in de lucht. 2 wk geleden was het nog altijd in kruiphouding. Gisteren is hij ook 2 keer zelf op zn billen gaan zitten, ook nog niet eerder gezien.

Ben naar de vk geweest vandaag, gelukkig pas weer over 7wk terug haha, ik weet nog wel op zn laatst elke week... pff dat vond ik echt drama...

Fijne dag en dikke xxxx!
    Sue

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een leuke foto's Tamaraliza!

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Suekes, heerlijk die hormonen! Daar kan ik niets meer op gooien, jammer! Alles wat ik nu vergeet of fout doe, is blijvend (hahaha!).

Bij KNO geweest, zag er verder goed uit. Wel andere oordruppels (nou ja, eigenlijk oogdruppels...) gekregen voor de vakantie.

Cupcakes gebakken, grrrrrrrrrrrrrr storten ze in! Doen ze anders nooit!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes.. Drama? Ik keek er altijd naar uit :D !! Vond het wel gezellig. Maar ik had ook maar 1 vk eigenlijk dus daar bouw je ook wel een band mee op :D !

Marj mooi zo :D !! Noh die cupcakes :( :(

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ iedereen die op me reageerde:
    Djesslyn wil inderdaad geen brood smorgens maar wel tussen de middag or. maar smorgens alleen papfles en verder niks, brinta ook niet. en ES wat jij doet die musli heb ik ook al gebrobeerd ook dat wil mevrouw niet.
    misschien kan ik nog ontbijtkoek proberen.. anders weet ik het ook niet meer or.
    net ook weer met het hapje eten ze doet gewoon dr mond niet open maar als je dr wat in dr handen geeft en ze afgeleid is wil ze wel af en toe dr mond open doen. gek meisje.

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Het is goedgekomen met de cupcakes, even weer in de oven gezet. Ik had ze waarschijnlijk er iets te snel uitgehaald...
    Nu nog bekleden, leukleuk!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej wij gaan eind September waarschijnlijk een weekje naar Turkije!! :D Toch nog even de zon opzoeken!!! Ben ik wel aan toe, haha!!

Bubsie; gewoon vol blijven houden, Naomi wilde eerst ook helemaal niks 's ochtends behalve de fles. Brood wil ze nog steeds niet, en 's middags eet ze het ook met lange tanden (is gewoon geen brood eter) maar bv poffertjes zoals vanmiddag gaan er weer in als snoepjes :p boef! Ik hou gewoon vol, en elk stukje wat erin gaat ben ik al blij;)

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Leuk Es!
    We zijn nu 2x met kids naar Turkije geweest, heerlijk! Vooral all inclusive bevalt ons nu erg goed, lekker nergens om denken en altijd wel iets wat ze lusten!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker Es :D !!

Marj.. lekker slapen meis ;) !! Fijne dag morgen!!

Wij gaan morgen shoppen naar Emmen.. Even mooi ritje in de nieuwe bolide :D :D !!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marj van harte gefeliciteerd met madelief wens jullie een fijne dag ..en fijn dat de cake,s nog gelukt zijn;)

sam gezellie dagje weg veel plezier !!

sue ohh ik vond het altijd jammer dat het zolang duurde tot ik weer na de vk moest haha...

bubs nou meid ze drinkt haar papfles nog dus ik zou me niet al te druk maken komt vanzelf wel ... en je kan altijd nog een smooty klaar maken ik maak hem meestal voor bo in de ochtend(ook geen br eter) fruit en yougurt in de blender je kan er evt ook nog iets van granen in doen weet zo gauw niet hoe die heet...is ook een goede vervanging van brood in de ochtend...

es lekker ff weg !!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    onze bij de handje wil heel de tijd over op klimmen bank enz alleen is die gelukkig te hoog voor haar ..zeg je een paar x nee en dan gaat ze ff wat anders doen maar ja ik draai me om pakt ze haar autotje en wat doet mevr voor de bank zetten erop staan en een poniging om op de bank te komen :$ ...nou zal je vertellen met hard zat echt ergens in mijn hoofd pffff..

ff vraagje ..onze cait is echt een kou kleun dus vanacht werd ze wakker van de kou ...hoe slapen jullie kindjes?? met deken?? hier pyama met zomerslaapzak en dan zoals nu met sokjes aan en een dikker truitje ..wil haar graag een deken weer geven maar vind het zo eng pfff ze draait echt het hele bed door ...zal me miss wel aanstellen maar ja ik ben nu eenmaal een overbezorgde miep:)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nogmaals gefeliciteerd marj met madelief!!

Angel nee snap het wel hoor! Ik zag van de week bijiemand op Hyves een baby van 6mnd met hoog opgemaakt bed omdat hij er anders onderuit kruipt en dan vraag ik me af waarom geen slaapzak?
    Hier een warmbloedig kind die het gauw te warm heeft! Hij slaapt in zomerslaapzak met shirt met korte mouwen en nu lange broek maar als het iets warmer is een korte broek!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Marj; Gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!

Angel; Naomi slaapt in romper lange mouw met zomer slaapzak. Er ligt wel een dun dekentje in bed, maar daar ligt ze binnen 3 seconde niet meer onder ;) dus eigenlijk is die nutteloos in bed, maar ach.. laat hem wel liggen

Als het erg warm was legde ik haar in een romper met korte mouw. Maar vaak werd Naomi dan wakker en had ze koude armpjes.

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank jullie wel zover;)
    sam dat meen je niet? bahh om knetter van te worden pfff..

hier als het warm is of alleen romper met korte mou of alleen pyama maar nu heeft ze het echt koud dus denk dat ik dan maar een winterslaapzak aan doe met zulke nachten en de aangename nachten de zomer ..maar idd deken brrr vind ik nog steeds eng hahah..of even een dikke pyama aan ? kom er wel uit hoop ik;)

es kruipt ze er niet onder of trekt ze de deken niet over haar heen??

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    moet nog ff foto showen kan het niet laten...paleis soestdijk...

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en caitlin mocht ook een handtekening zetten op een speciale akte voor de kinderen .. 2 diva,s

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en om het af te leren .. 2 kussende prinsessen :)

Deel Deze Pagina