Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd met je kleine meisje Marj!

Prachtige foto's Angel!
    Luca heeft een romper korte mouw aan, een pyjama en een zomerslaapzak. Als het warm is laat ik vaak de pyjama broek uit.

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Angel; Nee hoor Naomi gaat altijd erop liggen of ze schopt het naar onderen.

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Marj met de kleine grote meid!! :D

Anissa heeft nog een aantal dagen flink hoge koorts gehad! Ik had in mijn hoofd om woe. naar de dokter te bellen maar vanaf die dag is de koorts opeens over... Geen idee dus wat het geweest is...?

Eten gaat nog steeds moeizaam, heeft ze echt geen zin in..
    Gelukkig gaat fruit en drinken er wel nog goed in.

Wel is mijn altijd vrolijke dametje een beetje kwijt.. De laatste tijd jengelt en huilt ze om alles! En vooral als ik met haar alleen ben..
    Huilt ze omdat ze op mijn schoot wil maar als ik haar pak is het ook niet goed.. :(
    Heeft dat met de leeftijd te maken, herkent iemand dit?
    :( Ik mis mijn vrolijke, knuffelende meisje... ;)

Vanmiddag ga ik met een vriendin en haar kleine (bijna 1 jaar) naar de kinderboerderij :)

Anissa loopt trouwens ook goed aan 1 hand maar de laatste tijd weigert ze nog om samen te lopen (wel achter kar). Als iemand haar wil laten lopen laat ze zich gewoon hangen ;)
    Zo zie je maar, in het begin was ze heel snel (met draaien, kruipen, staan etc) maar inmiddels gaat ze weer gemiddeld.
    Met andere woorden, ieder kind heeft zijn eigen tempo :)

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; Zal wel aan de 3 Juli liggen want wat jij verteld is heeeeeeeeeeeeel herkenbaar hier!!! Jengelig, huilerig en gewoon zeuren, niks is goed.

En ook met lopen, haha precies hetzelfde!!

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Madelief!!

@Es, lekker een weekje naar de zon, da's nooit verkeerd!

@Angel, leuke foto's! Bram slaapt in een mouwloze romper met pyamashirt met lange mouw (bij warme nachten korte mouw) en zomerslaapzak, pyamabroek heeft hij nooit aan in slaapzak, ook hier een warmbloedig mannetje, dat het heel snel te warm heeft.

@MoederK, fijn dat de koorts weer weg is, altijd gissen wat het dan kan zijn geweest. Hopelijk is Anissa snel weer helemaal de oude. Veel plezier bij de kinderboerderij!

@Sam, veel plezier in Emmen, geniet van jullie nieuwe auto!

@hier, ook lopen aan 1 hand en achter zijn loopkar is ook favoriet. Steeds meer woordjes komen voorbij, papa/mama/opa/oma/bumba/kijken/op/auto/hebben/eten en als we vragen "wat zegt het koetje en hondje", dan zegt hij boe en waf waf.

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank jullie voor de info ik heb dus een koukleun :D dat heeft ze van der moeder:D

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tamaraliza, leuke foto's van Liza en haar cadeautjes, idd goed verwend zeg!

8. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Bedankt voor de complimentjes :)
    Marj, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Madelief! Is het een gezellig dagje geweest?

Es, lekker zeg een weekje Turkije! Ben wel een beetje jaloers :)

Suekes, ik vond het altijd heerlijk om naar de vk te gaan! Keek er altijd naar uit. Wat vind je er niet leuk aan?
    Ik vind het ook altijd leuk om naar het cb te gaan. Ben altijd benieuwd hoelang ze is en hoeveel ze weegt. Maar hier zijn ze ook allemaal wel heel aardig hoor op het cb.

Leuke foto's Angel. Liza slaapt in een romper met korte mouwen en lenteslaapzak (= zomerslaapzak met mouwen).

En, hoe reed de nieuwe auto Sam? Leuk dagje geweest?

Fijn dat de koorts weg is MoederK. Wel ja mer dat Anissa zo jengelig is. Zal de leeftijd zijn denk ik...

@ hier Liza zegt de hele dag, tegen alles, papa. Op zich wel grappig, maar hoe kan ik haar duidelijk maken wie papa is? Ze weet wie papa is, ze zegt papa, maar ze legt de link niet... Komt dat vanzelf?
    Mijn klasje is ingericht. Maandag begint bij ons het nieuwe schooljaar weer. Vandaag weer alle collega's gezien. Eerst korte vergadering gehad en daarna gezellig borrel. Was wel leuk! Heb niet het idee dat ik 6 weken vakantie heb gehad...:p

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tamara geniet van je laatste weekend!!!
    Dat komt vanzelf joh! Niet druk om maken!!! Ze zijn al vroeg aan het kletsen hier hoor!

MoederK ik weet nog dat Jildou rond de 13/ 14 maanden ook in een niet- leuke fase zat! Dus.... het is een fase ;) !!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier gezellig gewinkeld en heerlijk geluncht :D !! Maar de buit was minimaal met een shirt voor Rinze, shirt voor Jildou en 2 leggings voor Jildou. Maar ach :p De auto rijdt super :D !!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    De efteling gister was super! We hebben heel mooi weer gehad, veel zon en 2 kleine buitjes in de avond. We zijn de hele dag in het park geweest van 10 -20.00 en Jayden heeft het heel goed gedaan, geen kik gelaten! Toen we naar huis gingen begon het heel hard te regenen en dat vonden wij natuurlijk prima omdat we toen al in de auto zaten :D

@ tamaraliza, mooie foto`s van de verjaardag!

@ marj, gefeliciteerd met Madelief haar eerste verjaardag!

@ angel, hier romper lange mouw en zomerslaapzak. Hier klimt Jayden sinds een paar dagen ook op de bank, wij hebben niet zo`n hoge bank dus het lukt hem al aardig. Er af klimmen kan die al een tijdje

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam,fijn dat de auto lekker rijd!

@ angel, mooie foto`s

@ moederk, gelukkig is de koorts over, maar nog steeds een raadsel waar het aan lag!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ j2j, nou bram kan al veel woordjes zeggen, knap hoor!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ marj: gefeliciteerd met je meisje!!!
    @ es, ow heerlijk joh ff lekker weg naar de zon!
    @ angel: hier ook een koukleun or. Djesslyn slaap nu ook weer met dekbedje met 1 deken erin en zomerslaapzak en pyjama sinds gister dus weer met dr dekentje.

@ hier, vandaag gebeld voor mn bloeduitslag. en mn natruim en kalium waren erg laag.
    volgens de dokter is het wel erg laag voor mijn leeftijd en zou het dus eigenlijk niet kunnen dus maandag maar weer prikken.
    hij had wel met de internist overlegt en die wilde het dus nog een keer laten prikken voor de zekerheid.
    ze zeiden wel als je krampen krijgt of gaat overgeven je melden in het ziekenhuis dit weekend...beetje vaag dus allemaal.
    op internet kan ik er ook niks over vinden ook niet met zwanger zijn enz. kalium was het zorgwekkends volgens de dokter.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat geweldig Goldy van het weer.. Ik dacht nog aan jullie, want hier was het baggerweer!!!

Bubsie gatver meis wat klote dat er vervolgens weinig uitleg volgt en je weer moet wachten :( !!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ohjaaa hier nog leuk nieuws gehad woensdagavond. Jayden krijgt er een vriendje of vriendinnetje bij! Vrienden van ons kwamen vertellen dat ze zwanger zijn.. ongeveer 8 weken nu maar weten het niet precies want het was de eerste ronde na stoppen met de pil, heel snel dus!

@ sam, lief dat je aan ons dacht hihi.. we hebben echtt geluk gehad met het weer!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeeh Goldy wat fijn dat jullie gisteren goed weer hebben gehad.
    Wat heeft Jayden het ook goed volgehouden zeg!

Hmmm die buit is idd wel minimaal Sam. Ach, als jullie maar een geslaagde dag hebben gehad ;)

Joh Bubsie wat een rot nieuws en die onzekerheid :(
    Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Dikke knuffel!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk Goldy, gefeliciteerd!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Voor alle dames met huilerige, hangerige, chagrijnige kindjes (hier ook een), het is sprongetjes tijd...
    Need I say more?

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    AMEN! Hier ook!! Vanmorgen om half 6 begon ze al :$ :(

Deel Deze Pagina