@ es. dat ziet er heerlijk uit!! leuk. @ sam. jij ook al. nou hier ook al stuk of 6x geweest vandaag. beterschap ook! en wat goed dat je vriendin nu positief heeft getest!! is dat die waar we pas over hadden gechat?? @j2j. dank je wel!
Bubsie, ja ik ook .. Maar heb het idee dat het door de lasagnette kwam.. Gaat nu weer goed gelukkig !! Dat is haar idd !!
@ sam das fijn dat het over is. hier helaas nog niet. voel met niet helemaal top. hopelijk weet ik dinsdag meer over mn bloed en weet ik dus ook of het daar aan ligt of niet. wat goed!! dat het ze eindelijk gelukt is!! gefeliciteerd hoor.
Goedemorgen!! Heerlijk geslapen! Gelukkig lag ik gisteravond al om 10u op bed, want Naomi komt de laatste dagen erg vroeg 's ochtends.. Tenminste, voor haar doen dan, want het was altijd half 8, 8 uur, en nu half 7, 7 uur! Maar doordat ze dan 's ochtends zo vroeg wakker is wil ze rond half 10, 10uur weer slapen. En we waren net over op 1x slapen. Dus nu weer terug in het oude ritme, ochtend slaap om half 10, 10 uur en dan de middag slaap pas om 3 uur, half 4.. Ach ja. Ze geeft het zelf wel aan wat ze nodig heeft.
Luca slaapt ook nog 2x hoor. 's ochtends van circa 09.00 tot 10.00 uur en daarna van 12.30 tot 15.00 uur. Heel af en toe wil hij 's ochtends niet meer naar bed, maar over all is dit nog steeds het ritme.
Hier steeds meer 1x maar ook wel eens 2x nog! Daar maak ik me ook niet druk om lekker kijken naar je eigen kind!! Verder alles oké hier weer gelukkig! Succes bubsie en beterschap! Ben benieuwd! Dikke knuffel!!
goedemorgen allemaal hier al een hele tijd 1x slapen zelfs af en toe heel niet meer maar ze ligt er ook om 19u in tot s,morgens half 9 9u .. sam gefeliciteerd met je vriendin fijn dat het gelukt is ... bubs sterkte hoop dat er iets uit komt .. es lekker op vakantie.. goldy leuk leuk een spruitje erbij veel oefen plezier dithje hoe is het met je knie?? of was het nu enkel?? ohh sorry maar mijn geheugen is nog steeds niet goed hahah.. sprong hier niet echt te merken ze wandeld er eingelijk altijd goed doorheen zonder te gekke dingen.. bo is weer naar school en dion en robin volgende wk weer heerlijk weer het normale ritme je zou bijna de vlag uithangen hgahaha...
Doen we ook wel hoor Sam, kijken naar Luca en wat hij nodig heeft. Laatst hebben we een keer geprobeerd om hem op te houden 's ochtends. Was zeker geen succes. Om 11.00 uur had hij het helemaal gehad en was het brullen Met mijn knie gaat het goed hoor Angel, thanks voor asking! Behalve een hele grote blauwe/paarse plek heb ik nergens meer last van.
@ bubsie, succes morgen! @ sam, gelukkig gaat het weer goed! @ angel, fijn weer een vast ritme. @ dithje, Fijn dat je knie weer beter is. Hier; Jayden heeft best een dik oog van het vallen gister. Ook een beetje rood. Hopelijk trekt het snel weer weg. Man vandaag weer eerste dag werken na zn vakantie, zal hem wel tegen vallen denk ik! Ik lekker een rustig dagje samen met Jayden.
Ja bij Naomi ligt het eraan hoe laat ze wakker is 's ochtends. Dus de ene keer red ze het wel met 1x slapen maar de andere keer dus niet. Ik vind het ook niet erg
Precies:d het nadeel hier is als Rinze 's ochtends geslapen heeft, jildou na het eten gaat en Rinze na jildou weer moet dan kan ik niet zoveel!!
Hi allen, Hoe is het met iedereen? Lang niet op het forum geweest, maar ik ben echt altijd zo drukkk. Ik zie dat een paar opnieuw zwanger zijn. Bubsie? Internist? Hier ook eentje. Mag ik vragen wat jouw klachten zijn? Liefs, mamaT
Dankjewel! Verder gaat het wel goed. Ik vind het zo leuk met de kinderen. Door het vele werken geniet ik enorm van de de tijd die ik met de kids doorbreng. Ze gaan namelijk vier dagen naar een superkinderopvang/bso-centrum! Ben heel erg tevreden en ik merk dat beiden het leuk vinden. Met de derde op komst zal paps ook vier dagen gaan werken, dus gaan ze allen drie dagen. Voor mij is het helaas geen optie om drie dagen te gaan werken, dat zou er financieel te hard inslaan. Ik ben trouwens wel enorm nieuwsgierig naar het geslacht. Zal het nu een meisje zijn? Of wordt het echt een mannengezin? Spannend dus!! Hoe is het met jou Sam? En met jou Goldy? Liefs, mamaT
Super meis!! Hier ook heerlijk aan het genieten van de kinderen! Ze zijn zo leuk en beiden zo anders! Erg leuk om te zien! Met mij ook alles goed! Nu lekker vakantie, over 3 weken weer werken! En bijna klaar met m'n studie!! Lekker dus